Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onkohan ovulaatio ollut ja mennyt. Onkohan silloin ollut kun haalea viiva näkyi parhaiten, mutta ei niin vahvana kuin se toinen. Luulin että ovulaatio on silloin kun molemmat viivat näkyy vahvana. Tummana

Onkohan ovulaatio ollut ja mennyt. Onkohan silloin ollut kun haalea viiva näkyi parhaiten, mutta ei niin vahvana kuin se toinen. Luulin että ovulaatio on silloin kun molemmat viivat näkyy vahvana. Tummana
Kyllä niiden yhtä vahvat pitää vähintään olla. Sulla voi olla tosi pitkä kierto tulossa tai oot missanut sen

Mä tikutan ovulaatiota niin kauan että ovis tulee tai menkat alkaa.

Kp 27 menossa. La pitäis menkkojen alkaa aikaisintaan.

Onko kummempia oloja ollut? Jännät paikat sulla :shy:

Onhan niitä ollu, pariki viikkoa supistellu ja muita kipuja. Sitten nyt varmaan 4-5 päivää supistellu välil enemmän , jomotellu , menkkamaisii kipui , polttoi ja alhaalle särkeny vaikka miten joten eiköhän siellä jotai paikoille oo tapahtunu ! toivotaan ainaki! mut huomenna sen tietää :D

Kp 31 menossa. Eka kierto kierukan poiston jälkeen menossa. Toivottavasti ei hirveesti venyis tää kierto...

Olihan alhaalla jotaki sentäs tapahtunu sillon perjantaina kun kävin äitipolilla , vauvan painoarvio oli noin 4kg eli jämäkkä poika tulossa :D käynnistys aika ensi viikon torstaille kello 8 jos sitä ennen ei tule :o

Olihan alhaalla jotaki sentäs tapahtunu sillon perjantaina kun kävin äitipolilla , vauvan painoarvio oli noin 4kg eli jämäkkä poika tulossa :D käynnistys aika ensi viikon torstaille kello 8 jos sitä ennen ei tule :eek:
Hyvän kokonen poika tulossa:grin ei enää pitkään! :shy:

Siis minkä mukaan sä oikeen päättelet että koska pitäs alkaa? Jos et ovistakaan ole saanut kiinni ja yhtäkkiä odotatkin menkkoja alkavaksi?

Mulla on kännykässä ohjelma nimeltä flo johon merkkaan menkat yms niin se kertoo milloin pitäis menkkojen alkaa

Nyt kp 31 ja menkat 3 päivää myöhässä. Mahaa turvottaa. Rinnoista tulee maitoa välillä ja alaselkä kipeä. Kahvi tekee pahaa.

ImageUploadedByVau Foorumi1525075125.490743.jpg

Kp33/??
Voisko täti punainen jo tulla kylään! Oon hullu näiden testailujen kanssa Joka päivä pitää testata, vaikka raskauden mahdollisuus on jäänyt yhteen pupuilu kertaan.

Takaisin