Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt en tee testiä odotan ja teen ens viikolla vasta seuraavan kerran

Odotat mitä? Jos et kerran ole viivoja piirrellyt ja olet raskaana niin sittenhän vain neuvolaan aikaa varaamaan ja siirryt täältä vauvakuume puolelta odottajien joukkoon. Eiköstä vaan niin juu? ;)
Täällä kuitenkin keskustelu on asiallista jolloinka tuollainen toiminta jota sinä harrastat on lähinnä pöyristyttävää.
Tsemppiä jatkoon sinulle!

Odotat mitä? Jos et kerran ole viivoja piirrellyt ja olet raskaana niin sittenhän vain neuvolaan aikaa varaamaan ja siirryt täältä vauvakuume puolelta odottajien joukkoon. Eiköstä vaan niin juu? ;)
Täällä kuitenkin keskustelu on asiallista jolloinka tuollainen toiminta jota sinä harrastat on lähinnä pöyristyttävää.
Tsemppiä jatkoon sinulle!

En luota kahden testin tulokseen. Teen ainakin 3 lisää ennen kuin uskon

Päästetäänkin. Luotettavaan tulokseen luontan vasta kun niitä on 4-6 eri tikussa ja digitaalisessa viikkonäyttö testissä

Viikkonäytölliseen onkin hieman vaikeampi itse kirjoittaa tulosta, kaipa sekin riittävän ohuella tussilla onnistuu.

Viikkonäytöllinen on ainakin sitten varma! Laita kuva sit siitä kunhan oot tehnyt :) Meinasitko Millon tehdä sen?

Mitäs muille kuuluu? :)
Onko turotuksen menkat alkanut jo? Vai pitäisikö se toinen testi tehdä :rolleyes:
Ei oo alkanu vieläkään, meinasin että oisin tänään testannu kun menkat viikon myöhässä, mutta kaupasta oli testit loppu kun mies siellä eilen kävi niin menee testailut sunnuntaille ellen testaa päivällä :grin

Ei mulla kyllä enää oo nännikipua lukuunottamatta oireita enää mihinkään suuntaan, mutta katotaan ny.

Ei oo alkanu vieläkään, meinasin että oisin tänään testannu kun menkat viikon myöhässä, mutta kaupasta oli testit loppu kun mies siellä eilen kävi niin menee testailut sunnuntaille ellen testaa päivällä :grin

Ei mulla kyllä enää oo nännikipua lukuunottamatta oireita enää mihinkään suuntaan, mutta katotaan ny.

Onks siulla aikasemmin ollut noin paljoa myöhässä?

Pidetään peukut pystyssä että sieltä plussa tulisi! :wink mulla itsellä ollut aika oireettomat raskaudet, etova olo alkanut joskus rv7, esikoisesta vahvemmin kuin tokasta, mutta tokasta oli sitten liitoskipuja jonkin verran mitä esikoisesta ei ollut misssään vaiheessa :) pointti siis se että oireettuus ei välttämättä tarkoita etteikö olisi raskaana :rolleyes:

Oliko täällä piinailijoita ollenkaan? Vai onko kierrot vasta alussa? Mulla alkais oviksen tikuttaminen ensi viikon alusta :)

Kauppareissulla tarttu paketti pc liuskoja mukaan enkä millään jaksaisi odottaa aamuun, joten mietin kauankohan sitä olisi hyvä pidättää ennen testin tekoa :scratch

Takaisin