Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko sulla ollut oireita? :)
No eipä oikeestaan. Ollut aika paljon erilaisia tuntemuksia häpykukkulan ja munasarjojen kohdalla. Ja pari-kolme kertaa ollut semmosta öklötystä:hungover: mutta aika varmasti ens viikolla starttaa yk 5! :bored:

Kiitos kaikki :Heartred noi piinaviikot on kyllä yhtä tuskaa xd mulla meni testejä aina varmaan kymmenen per kierto:smiley-bounce022 siinä viimeisessä oli kyllä selkeät oireet verrattuna muihin niin ehkä tällä kertaa ”osaa” malttaa vähän enempi :)

Tänään ois kierukan poisto yksityisellä klo.16. Kierukan langat ei näy niin jänskättää minkälaista tuskaa se poistaminen tulee olemaan.

Sekä flo että FF sijoitti yksimielisesti oviksen perjantaille kp 19, joten nyt ilmeisesti menossa dpo 3. Harvinaista kyllä, yleensä noi sovellukset ei ole samaa mieltä oviksen ajankohdasta :grin

Turhaan pelkäsin koko kierukan poistoa. Kivuton toimenpide oli ja narut tulivat helposti esille. (*huh*) munasarjat on pco tyyppiset joten saa nähdä miten kierto heittelee ja onko raskautuminen niin helppoa mitä oon haaveillut...

Turhaan pelkäsin koko kierukan poistoa. Kivuton toimenpide oli ja narut tulivat helposti esille. (*huh*) munasarjat on pco tyyppiset joten saa nähdä miten kierto heittelee ja onko raskautuminen niin helppoa mitä oon haaveillut...
Hieno juttu että toimenpide sujui hyvin, toivottavasti kierto ei lähtis hirveesti heittelemään tuon takia ja saisitte plussan pian :)

Jes! Hyvä kuulla että kaikki mennyt hyvin <3

Turotus, mikä dpo ajattelit testata? :)

Tällä ei mitään ihmeellistä, 6+2 viikkoja ja pelko perseessä koko ajan...

Mymlan, aattelin yrittää olla kärsivällinen ja odottaa ainakin dpo 15 asti, mikäli menkat ei ole alkanut ennen sitä. Voi tosin olla, että sorrun testaamaan jo aikaisemmin :grin

Dpo 5 ja nyt illasta alko melko voimakkaat menkkamaiset kivut, eikai ne nyt vielä voi alkaa :confused:

Voi! Kiinnittyminen tapahtuu noin dpo 5-7 :)
Oijoi, kieltämättä nostaa vähän toiveita josko olis kiinnittymistä :nailbiting: Noinkohan sitä jaksaa odottaa sinne dpo 15 asti testaamisen kanssa :hilarious:

Takaisin