Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Samaa mieltä! Välillä mietin et minkä ikänen oot kyfi. Käsiala sellasta noissa ovistesteissä ja jotenki kävi mielessä et Ootko jostain kopsannu kuvat noista -15 vuoden testeistä

Miekin oon miettinyt tuota siun ikää että minkähän ikäinen oikeesti oot. En haluu olla ilkee, mutta siun kirjoitus asu on outo. Ei kukaan 25-vuotias täysjärkinen kirjoita "päästettiin sisään" yms. Foorumilla oon huomannut et puhutaan pupuilusta, miehen kellistämisestä yms.

Tuntuu ettet oo ymmärtänyt mitä raskaaksi tuleminen vaatii...

Täällä dpo 6, menispä kolme päivää nopeesti! Aion siis uskaltaa testata dpo 9 alkaen:wtf:
Missäs vaiheessa kiertoa muut ovat?:angelic:
Täällä kp 17 ja ovis mahdollisesti käsillä :) Jos saisi huomenna mitattua aamulämmöt kun nyt on parina päivänä jäänyt välistä muuton takia. Olojen perusteella veikkaisin ovista tälle päivää.

Miekin oon miettinyt tuota siun ikää että minkähän ikäinen oikeesti oot. En haluu olla ilkee, mutta siun kirjoitus asu on outo. Ei kukaan 25-vuotias täysjärkinen kirjoita "päästettiin sisään" yms. Foorumilla oon huomannut et puhutaan pupuilusta, miehen kellistämisestä yms.

Tuntuu ettet oo ymmärtänyt mitä raskaaksi tuleminen vaatii...

Anteeksi jos oon tyhmä.ja huono. Voin lähtee poiskin

Anteeksi jos oon tyhmä.ja huono. Voin lähtee poiskin

Kukaan ei ole väittänyt sinun olevan tyhmä taikka huono. Ainoastaan kirjoitusasuasi, ymmärrystäsi sekä sinua on kyseenalaistettu, foorumikäyttäytymisesi sen tekee. Ei tuo martyyriksi heittäytyminenkään paljoa varmuutta anna sinusta...

Anteeksi nyt, mutta hyvin erikoista vaan... Sinulle on yritetty kertoa fatkatietoja raskautumisesta, mutta tuntuu ettet tahdo hyväksyä niitä ja ainoa mitä haluat meiltä kuulla on se että olisit raskaana vaikket sitä ole.

Sekä puheesi täällä on välillä hyvin ristiriidoissa muitten kirjoitustesi kanssa, vähän vaikeaa myös ottaa niistä kiinni.

Toivon ettet loukkaannu, sillä se ei ole tarkoitus.

Täällä kp 17 ja ovis mahdollisesti käsillä :) Jos saisi huomenna mitattua aamulämmöt kun nyt on parina päivänä jäänyt välistä muuton takia. Olojen perusteella veikkaisin ovista tälle päivää.
Sit vaan tallettelemaan ahkerasti:angelic: Et vissiin tikutella meinaa?
Muutitteko pitkällekin? Aikaisemmasta kämpästä. Ja onko isompi, pienempi vai samankokoinen asunto? :) Meillä kauhee muuttokuume :grin

Sit vaan tallettelemaan ahkerasti:angelic: Et vissiin tikutella meinaa?
Muutitteko pitkällekin? Aikaisemmasta kämpästä. Ja onko isompi, pienempi vai samankokoinen asunto? :) Meillä kauhee muuttokuume :grin
En meinaa tikutella, muutenkin tää kierto menty enemmän tjot asenteella kuin yrittämällä. :grin

Muutettiin vajaan 50 kilsan päähän entisestä kämpästä. Tää uus asunto on vähän pienempi kuin edellinen vaikka molemmat kaksioita onkin :) Kolmio oli kyllä hakusessa, mut tää asunto oli muuten niin täydellinen, että päätettiin miehen kanssa, että muutetaan sitten isompaan jos tulee perheenlisäystä. Siinä kun on tähänkin asti kestänyt jo, niin voi olla että keretään kyllä asumaan tässä hyvä tovi ennen kuin pikkunen ilmoittaa tulostaan :rolleyes:

En meinaa tikutella, muutenkin tää kierto menty enemmän tjot asenteella kuin yrittämällä. :grin

Muutettiin vajaan 50 kilsan päähän entisestä kämpästä. Tää uus asunto on vähän pienempi kuin edellinen vaikka molemmat kaksioita onkin :) Kolmio oli kyllä hakusessa, mut tää asunto oli muuten niin täydellinen, että päätettiin miehen kanssa, että muutetaan sitten isompaan jos tulee perheenlisäystä. Siinä kun on tähänkin asti kestänyt jo, niin voi olla että keretään kyllä asumaan tässä hyvä tovi ennen kuin pikkunen ilmoittaa tulostaan :rolleyes:
Ookei no se saattaa ollakin parempi, kuin tää yrittämällä yrittäminen:grin

Kiva kuulla että päädyitte siihen kämppään! Toivotaan kuitenkin ettette hirveen pitkään kerkeis asumaan sielä:cool:

Ookei no se saattaa ollakin parempi, kuin tää yrittämällä yrittäminen:grin

Kiva kuulla että päädyitte siihen kämppään! Toivotaan kuitenkin ettette hirveen pitkään kerkeis asumaan sielä:cool:
Kyllä mäkin varmaan taas seuraavassa kierrossa palaan totisempaan yrittämiseen, mutta kyllä tää tjottailu kierto varmaan ihan hyvää kuitenkin tekee välistä :joyful:

Hei vaan kaikille :D tuun tänne kuumeilupuolelle :) Oon 21-v ja miehen kanssa kovasti toivotaan lasta. Meillä tilanne on nyt tälläinen että pitää odotella ensimmäisiä menkkoja keskenmenon jälkeen ja sitten saa alkaa taas yrittämään. En olis ikinä uskonu että sanon tällein, mutta en malta odottaa että menkat alkaa :D kauheen pitkältä aika tuntuu varsinkin kun ei oo mitään tietoo, että kauanko niitä joutuu venaa. Mulla oli jo ennen ekaa raskautta tosi epämääräinen kierto (25-37 päivää). En oo ikinä tikuttanu ovista, mutta aattelin sitä koittaa ainakin alussa apuna, niin tietää vähän missä vaiheessa kiertoa mennään. Minkä ikäistä porukkaa täällä nuorien puolella on? :)

Hei vaan kaikille :D tuun tänne kuumeilupuolelle :) Oon 21-v ja miehen kanssa kovasti toivotaan lasta. Meillä tilanne on nyt tälläinen että pitää odotella ensimmäisiä menkkoja keskenmenon jälkeen ja sitten saa alkaa taas yrittämään. En olis ikinä uskonu että sanon tällein, mutta en malta odottaa että menkat alkaa :D kauheen pitkältä aika tuntuu varsinkin kun ei oo mitään tietoo, että kauanko niitä joutuu venaa. Mulla oli jo ennen ekaa raskautta tosi epämääräinen kierto (25-37 päivää). En oo ikinä tikuttanu ovista, mutta aattelin sitä koittaa ainakin alussa apuna, niin tietää vähän missä vaiheessa kiertoa mennään. Minkä ikäistä porukkaa täällä nuorien puolella on? :)
Helou! Olen pahoillani keskenmenosta <3 Toivottavasti menkat alkaa pian ja pääsette taas yrittämään.
Mä itse olen 18 vuotias, täytän vasta elokuussa 19. Esikoista yritetään :)

Tervetuloa !

Tervetuloa :)

pahoittelut keskenmenosta :(

Olen 20v ja huhtikuun 28 pvä olisi laskettu meidän esikoiselle :) poika lupaus olis tulossa :)

Tuntuu et vähän seniorina mukana ollaan, mutta joo ikää tuli tammikuussa 24 täyteen. Esikoisen sain 19 vuotiaana ja toisen 21 vuotiaana ja nyt tosissaan kolmas haaveissa.

Tervetuloa :)

Tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenosta! Mä oon 21 vuotta ja odotan nyt toista lasta jonka la toukokuun alussa :) esikoinen syntyi 12/16.

Alan vahvasti epäilemään tuunko ovuloimaan tässä kierrossa ollenkaan, ovikseen viittaavat olot tuli ja meni, mutta lämmöt ei oo noussut :shifty: Rinnatkin kipeyty jo, vaikka yleensä ne tuloo kipeiksi vasta oviksen jälkeen :confused:

Kolmio oli kyllä hakusessa, mut tää asunto oli muuten niin täydellinen, että päätettiin miehen kanssa, että muutetaan sitten isompaan jos tulee perheenlisäystä. Siinä kun on tähänkin asti kestänyt jo, niin voi olla että keretään kyllä asumaan tässä hyvä tovi ennen kuin pikkunen ilmoittaa tulostaan :rolleyes:

Nyt kun noin sanoit niin kohta kun tärppi osuiskin. :wink

Hiekotuskivi, pahoittelut keskenmenosta ja pikaista tärppionnea! Mä täytin äskettäin 23v ja mulla kaks lasta, esikoinen 2v ja kuopus 9kk. :)

Nyt kun noin sanoit niin kohta kun tärppi osuiskin. :wink

Hiekotuskivi, pahoittelut keskenmenosta ja pikaista tärppionnea! Mä täytin äskettäin 23v ja mulla kaks lasta, esikoinen 2v ja kuopus 9kk. :)
Kyllähän sitä toivoo että mahdollisimman pian tärppäisi vaikka joutuisikin uudestaan muuttamaan. :grin

Takaisin