Kyfi2299540
Näppärä viestien naputtelija
Nyt tuli iltapäivällä vessassa kun kävin niin paperiin vähän verta. Muutamia tippoja vain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samaa mieltä! Välillä mietin et minkä ikänen oot kyfi. Käsiala sellasta noissa ovistesteissä ja jotenki kävi mielessä et Ootko jostain kopsannu kuvat noista -15 vuoden testeistä
Täällä kp 17 ja ovis mahdollisesti käsillä :) Jos saisi huomenna mitattua aamulämmöt kun nyt on parina päivänä jäänyt välistä muuton takia. Olojen perusteella veikkaisin ovista tälle päivää.Täällä dpo 6, menispä kolme päivää nopeesti! Aion siis uskaltaa testata dpo 9 alkaen
Missäs vaiheessa kiertoa muut ovat?:angelic:
Miekin oon miettinyt tuota siun ikää että minkähän ikäinen oikeesti oot. En haluu olla ilkee, mutta siun kirjoitus asu on outo. Ei kukaan 25-vuotias täysjärkinen kirjoita "päästettiin sisään" yms. Foorumilla oon huomannut et puhutaan pupuilusta, miehen kellistämisestä yms.
Tuntuu ettet oo ymmärtänyt mitä raskaaksi tuleminen vaatii...
Anteeksi jos oon tyhmä.ja huono. Voin lähtee poiskin
Sit vaan tallettelemaan ahkerasti:angelic: Et vissiin tikutella meinaa?Täällä kp 17 ja ovis mahdollisesti käsillä :) Jos saisi huomenna mitattua aamulämmöt kun nyt on parina päivänä jäänyt välistä muuton takia. Olojen perusteella veikkaisin ovista tälle päivää.
En meinaa tikutella, muutenkin tää kierto menty enemmän tjot asenteella kuin yrittämällä.Sit vaan tallettelemaan ahkerasti:angelic: Et vissiin tikutella meinaa?
Muutitteko pitkällekin? Aikaisemmasta kämpästä. Ja onko isompi, pienempi vai samankokoinen asunto? :) Meillä kauhee muuttokuume
Ookei no se saattaa ollakin parempi, kuin tää yrittämällä yrittäminenEn meinaa tikutella, muutenkin tää kierto menty enemmän tjot asenteella kuin yrittämällä.
Muutettiin vajaan 50 kilsan päähän entisestä kämpästä. Tää uus asunto on vähän pienempi kuin edellinen vaikka molemmat kaksioita onkin :) Kolmio oli kyllä hakusessa, mut tää asunto oli muuten niin täydellinen, että päätettiin miehen kanssa, että muutetaan sitten isompaan jos tulee perheenlisäystä. Siinä kun on tähänkin asti kestänyt jo, niin voi olla että keretään kyllä asumaan tässä hyvä tovi ennen kuin pikkunen ilmoittaa tulostaan
Kyllä mäkin varmaan taas seuraavassa kierrossa palaan totisempaan yrittämiseen, mutta kyllä tää tjottailu kierto varmaan ihan hyvää kuitenkin tekee välistäOokei no se saattaa ollakin parempi, kuin tää yrittämällä yrittäminen
Kiva kuulla että päädyitte siihen kämppään! Toivotaan kuitenkin ettette hirveen pitkään kerkeis asumaan sielä
Helou! Olen pahoillani keskenmenosta Toivottavasti menkat alkaa pian ja pääsette taas yrittämään.Hei vaan kaikille :D tuun tänne kuumeilupuolelle :) Oon 21-v ja miehen kanssa kovasti toivotaan lasta. Meillä tilanne on nyt tälläinen että pitää odotella ensimmäisiä menkkoja keskenmenon jälkeen ja sitten saa alkaa taas yrittämään. En olis ikinä uskonu että sanon tällein, mutta en malta odottaa että menkat alkaa :D kauheen pitkältä aika tuntuu varsinkin kun ei oo mitään tietoo, että kauanko niitä joutuu venaa. Mulla oli jo ennen ekaa raskautta tosi epämääräinen kierto (25-37 päivää). En oo ikinä tikuttanu ovista, mutta aattelin sitä koittaa ainakin alussa apuna, niin tietää vähän missä vaiheessa kiertoa mennään. Minkä ikäistä porukkaa täällä nuorien puolella on? :)
Hei vaan kaikille :D tuun tänne kuumeilupuolelle :) Oon 21-v ja miehen kanssa kovasti toivotaan lasta. Meillä tilanne on nyt tälläinen että pitää odotella ensimmäisiä menkkoja keskenmenon jälkeen ja sitten saa alkaa taas yrittämään. En olis ikinä uskonu että sanon tällein, mutta en malta odottaa että menkat alkaa :D kauheen pitkältä aika tuntuu varsinkin kun ei oo mitään tietoo, että kauanko niitä joutuu venaa. Mulla oli jo ennen ekaa raskautta tosi epämääräinen kierto (25-37 päivää). En oo ikinä tikuttanu ovista, mutta aattelin sitä koittaa ainakin alussa apuna, niin tietää vähän missä vaiheessa kiertoa mennään. Minkä ikäistä porukkaa täällä nuorien puolella on? :)
Kolmio oli kyllä hakusessa, mut tää asunto oli muuten niin täydellinen, että päätettiin miehen kanssa, että muutetaan sitten isompaan jos tulee perheenlisäystä. Siinä kun on tähänkin asti kestänyt jo, niin voi olla että keretään kyllä asumaan tässä hyvä tovi ennen kuin pikkunen ilmoittaa tulostaan
Kyllähän sitä toivoo että mahdollisimman pian tärppäisi vaikka joutuisikin uudestaan muuttamaan.Nyt kun noin sanoit niin kohta kun tärppi osuiskin.
Hiekotuskivi, pahoittelut keskenmenosta ja pikaista tärppionnea! Mä täytin äskettäin 23v ja mulla kaks lasta, esikoinen 2v ja kuopus 9kk. :)
Joo, ja eilen kans. Negaa näyttiTestailikos JJuliaA tänään? :)