Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo 5 ja nyt illasta alko melko voimakkaat menkkamaiset kivut, eikai ne nyt vielä voi alkaa :confused:

Toivotaan et ois kiinnittämisestä kyse <3.

Täällä ei kierukan poiston jälkeen oo näkynyt minkäänlaista vuotoo. Tiistaina pupuiltiin ilman ehkäisyä vaikka puhuttiin, että odotetaan pari kuukautta ennen yritystä. Nyt rupes pelottaa, että entä jos se tärppääkin siitä. Siis joo lapsi ois toivottu, mutta raha tilanteen kannalta ei hyvä. Häviän 500€ kuussa (tulot olleet niin paljon pienemmät 2016) äitiyspäivärahasta jos nyt heti tärppäis!

Dpo 10 ja nyt on kyllä vähintäänkin astetta pahemmat pms-oireet tai valeraskaus jos ei muuta :grin

On tässä muutamana päivänä muutenkin etonut aamukahvin jälkeen, mutta tänä aamuna tuli kiire vessaan kakomaan. :wtf: Luojan kiitos jäi vain yökkäilyyn, koska oksu ei kuulu suurimpiin suosikkeihin :confused:

Mitäs muille kuuluu? :)

Dpo 10 ja nyt on kyllä vähintäänkin astetta pahemmat pms-oireet tai valeraskaus jos ei muuta :grin

On tässä muutamana päivänä muutenkin etonut aamukahvin jälkeen, mutta tänä aamuna tuli kiire vessaan kakomaan. :wtf: Luojan kiitos jäi vain yökkäilyyn, koska oksu ei kuulu suurimpiin suosikkeihin :confused:

Mitäs muille kuuluu? :)

Miten maltat olla testaamatta?! Hullu olet :hilarious:

Mulla oli tänään eka neuvola, missä varattiin ar ultra 27.3, mutta perhe-artessa ois vielä varaus ultraan lauantaille oma kustanteisesti. Pitää miettiä menenkö...

Tänään rv 7+2, mutta neuvolan mukaan 8+1 kun laskevat 28pv kierron mukaan, mutta mulla olis ollut tää kierto about 34 oviksen mukaan. :happy:

Mymlan eikös sulla aiemmin ollut se kaksosraskaus että onko sulla suvussa kaksosia esim? Että voisko olla myös monikkoraskaus tiedossa :)

Mymlan eikös sulla aiemmin ollut se kaksosraskaus että onko sulla suvussa kaksosia esim? Että voisko olla myös monikkoraskaus tiedossa :)

Joo ensimmäinen raskaus oli kaksosraskaus! Mun siskot on erimunaisia kaksosia, muista sukulaisista en tiedä :?

Hassua että otit esille asian. Oon nähnyt kaksosunia ja jokin hassu tunne masussa ettei kaikki oo ihan normaalisti, mutta nääki on vaa tuntemuksia ja se selviää ultrassa onko siellä edes yhtä :D

Täällä huidellaan jo kp 35. Edelliset kierrot olleet siis 28, 29 ja näitä aikaisempi kierto oli vissiin 36 päivää. Niin raivostuttavaa kun kierrot venyy:shifty:
Sunnuntaina testattu viimeks nega, niin olisi ihan kiva taas päästä uuden kierron kimppuun:bored:

Kyllä mä yritän ainakin viikonloppuun odotella testailun kanssa. :rolleyes: Mies myös hillitsi testailuvimmaa huomattavasti, kun siltä kysyin pitäisköhän mun testata niin vastaus oli ei kannata, nega se kumminkin on.

Täällä huidellaan jo kp 35. Edelliset kierrot olleet siis 28, 29 ja näitä aikaisempi kierto oli vissiin 36 päivää. Niin raivostuttavaa kun kierrot venyy:shifty:
Sunnuntaina testattu viimeks nega, niin olisi ihan kiva taas päästä uuden kierron kimppuun:bored:
Toivotaan ettei kierto ihan tolkuttomasti venyis, ärsyttävää tollanen kun kroppa alkaa kiukuttelemaan :confused:

Ketkäs täällä seuraavaksi on testailemassa? Miten Turotuksen tilanne? :)
Mulla dpo 14 enkä oo testannut vielä, menkkoja odotan sunnuntaille tai maanantaille, jos siihen vois itte vaikuttaa niin ehdottomasti su koska järkyt menkkakivut ja työpäivä ei oo paras yhdistelmä :rolleyes:

Ei oo kyllä oikeestaan ollut ees vaikeeta olla testaamatta kun oon ollut niin väsynyt tällä viikolla että paljon muuta oo tehny kuin töitä ja nukkunut :grin

Turotus ootko ollu normaalia väsyneempi? Älä liikaa innostu mun viestistä, mut mulla sellanen kutina et sulla saattais olla tärppi käyny. :wink

Turotus äkkiä testiä kehiin! Ja etkös sä sitä etovaa oloa kans valitellu jossain kohtaa..? :wink

Turotus äkkiä testiä kehiin! Ja etkös sä sitä etovaa oloa kans valitellu jossain kohtaa..? :wink
Kyllä tässä viikonlopun aikana ehkä vois uhrata sen ainokaisen testin kaapista lojumasta :rolleyes: Joo, on tässä enemmän tai vähemmän joka aamu ollut etomista, vaikka ei ookaan sen yhen kerran jälkeen tarvinnut käydä yökkimässä :wtf: Mutta pessimisti ei pety, joten en uskalla toivoa liikoja.

Sunnuntaina viimmeistään testiä Turotus! :wink Luulis silloin jo näkyvän jos raskaana on :rolleyes: mutta ainahan se varmempi on jos jaksaa odottaa testaamista pidempään :)

Takaisin