Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen testaillut mutta en too viime to jälkeen tehnyt. To testin toinen viiva oli ihan vähän vaaleampi kuin toinen mut ei paljon. Eli ovulaatio on voinut olla pe-ma välillä. Nyt on menosaa kp 23

Täällä sinä juuri sanot että et ole tehnyt joka päivä.

Täällä dpo 6, menispä kolme päivää nopeesti! Aion siis uskaltaa testata dpo 9 alkaen:wtf:
Missäs vaiheessa kiertoa muut ovat?:angelic:

Muokattu viimeksi:
Jos uskot että alkaa tuohon aikaan niin ovulaatiosi on sitten mennyt jo

Mulla on tabletissa WomanLog ohjelma mihin merkkaan kaikki menkkani milloin alkoi ja milloin loppu ja se kertoo sitten milloin pitäis vuoto olla, mutta voi kyllä heitellä, ettei oo silloin kun ehdottaa

Mulla on tabletissa WomanLog ohjelma mihin merkkaan kaikki menkkani milloin alkoi ja milloin loppu ja se kertoo sitten milloin pitäis vuoto olla, mutta voi kyllä heitellä, ettei oo silloin kun ehdottaa
Eli jos menkkojesi pitäisi alkaa sovelluksen mukaan noin viikon päästä, niin silloinhan ovis on jo mennyt. Seuraavassa kierrossa kannattaa ahkerasti tikuttaa ovista kaks kertaa päivässä, noin kolmen tunnin pidätyksellä.

Eli jos menkkojesi pitäisi alkaa sovelluksen mukaan noin viikon päästä, niin silloinhan ovis on jo mennyt. Seuraavassa kierrossa kannattaa ahkerasti tikuttaa ovista kaks kertaa päivässä, noin kolmen tunnin pidätyksellä.

Silloin kun olen tikuttanut niin olen tikuttanut 1 tai 2 päivässä. Kannattaako enään jatkaa tikuttelua?

Siis kyfi oletko oikeesti tosissasi? :grin Siis anteeks nyt vaan mutta on ihan ihme touhuu sulla täällä foorumilla, kertokaa jos olen tässä asiassa yksin tätä mieltä.
Kyselet hirveesti täällä samoja kysymyksiä, etkä enää muiden vastausten jälkeen jatka samasta asiasta vaan taas jotain eriä. Välillä joku asia on näin ja hetken päästä noin sun mukaan.. Ärsyttää keskustella sun kanssa! :mad:

Siis kyfi oletko oikeesti tosissasi? :grin Siis anteeks nyt vaan mutta on ihan ihme touhuu sulla täällä foorumilla, kertokaa jos olen tässä asiassa yksin tätä mieltä.
Kyselet hirveesti täällä samoja kysymyksiä, etkä enää muiden vastausten jälkeen jatka samasta asiasta vaan taas jotain eriä. Välillä joku asia on näin ja hetken päästä noin sun mukaan.. Ärsyttää keskustella sun kanssa! :mad:

Samaa mieltä! Välillä mietin et minkä ikänen oot kyfi. Käsiala sellasta noissa ovistesteissä ja jotenki kävi mielessä et Ootko jostain kopsannu kuvat noista -15 vuoden testeistä

Anteeksi kauheesti. Voin lähtee poiakin jos musta on vaivaa tai ärsyttävä teidän mielestä.

Heippa!

Samaa mieltä! Välillä mietin et minkä ikänen oot kyfi. Käsiala sellasta noissa ovistesteissä ja jotenki kävi mielessä et Ootko jostain kopsannu kuvat noista -15 vuoden testeistä

Kaikki on ihan mun omia tekemiä testejä. En todellakaan kopsaa mistään kenenkään muun tekemiä testejä. Teen ite omani. Mua ei kiinnosta netistä yms kopsata kuvia testeistä. Älkää uskoko jos ette haluu. Oon 25v

Voin poistua täältä kokonaan jos haluutte
Heippa

Takaisin