Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taitaa olla kp 11 menossa, eikä oloja oikeen mihinkään suuntaan, joten ovis ei ainakaan ihan nurkan takana oleMissäs vaiheessa kiertoa turotus meet? :)
Eilen varattiin lääkärissä alavatsan ultraan aika, jonka sain jo tälle päivälle. Ultrassa ei ONNEKSI näkynyt mitään poikkeavaa. Näin jälkeenpäin kun viisaampana ajattelen, kivut ovat tosissaan voineet johtua niistä hemmetin e pillereistä! Onko kenelläkään tullut sivuoireena kipuilua munasarjan seudulle? Paljon parempi jo, kun pillerit lopetin 10/2017 :angelic:
Kp 16, dpo 1
Plussatuulia tänne:)
Mulla sama juttu, että tullu kaikki paha ajateltua jo aa eli sulla ei sit pillereiden aikana ollut.on tullu! mulla tuli ku aikoinaan lopetin , mut se ei kestäny ku parisen viikkoa ehkä? sillon jattelin jo kaikkea mahollista mitä siellä munasarjoissa olis ollu kipuiluista johtuen :D
Mulla sama juttu, että tullu kaikki paha ajateltua jo aa eli sulla ei sit pillereiden aikana ollut.
Onneks tosissaan kokoajan parempaan päin :)
Mullakin siis pillereiden lopetuksesta paheni ihan hetkellisesti, oisko ollu päiväks tai kahdeks? Ja sit lähti helpottaa :) Eli toivottavasti vaan pillereistä johtuvaa!Nyt ku muistelen tais vähän olla mutta kun lopetti pillerit ni paheni ne tunteet. :)
Mullakin siis pillereiden lopetuksesta paheni ihan hetkellisesti, oisko ollu päiväks tai kahdeks? Ja sit lähti helpottaa :) Eli toivottavasti vaan pillereistä johtuvaa!
Mitäs napero teille kuuluu? Mikä tilanne teillä tällähetkellä? :)
No toivottavasti ei ole mitään vakavampaa sullakaan ei enään pitkä aika niin saatte pienen syliin Ja arvaa vaan mikä muuttokuume täällä on ei kyllä vielä ole tarvetta kuitenkaan muuttaa, jos sitä sit kun tarvitsee lisää huoneitaToivotaa että vaan niistä johtuvaa!
Ihan hyvää tänne kuuluu, nyt enemmän sattunu kävellä ku niin kovat liitoskivut ja esiintyny nyt enemmän huimausta sun muuta mut kaks kertaa tutkittu nuo olot ni vauva voi hyvin ja minä noin tutkittuna :) eivät kukaa osannu sanoo mistä tarkalleen johtuis että seurailua vaan noihin huimauksii ynnä muuhun. 5 päivän päästä tasan 2kk laskettuun, apua kun menee nopeesti! Muutettiin tässä pari viikkoa sit omaan rivitalo asuntoo ,neliö ni vauvaki saa heti oman huoneen! kaikki melkein valmista vauvan tuloo! on kyllä niin tervetullut ku olla ja voi mitäs sulle kuuluu näin muuten ku nyt tuo?
No sit vaan tallettelemaan :)Nyt tuntuu että olis ovulaatio mutta en oo testannut
Muistelen sinulla olleen samat oireet jo tammikuussa, etkä silloin ollut raskaana. Käy lääkärissä kysymässä, miksi sinulla on tällaiset oireet kuukaudesta toiseen, vaikka raskaanakaan et ole ollut.Mistähän voisi seuraavat oireet johtua
- arat rinnat
- vessassa tihentynyt käynti
- närästys
- lisäntynyt janontunne
- Väsymys
- alavatsa nipistelyjä
- alavatsa oikealta kipee
- alaselkä kipuja
Muistelen sinulla olleen samat oireet jo tammikuussa, etkä silloin ollut raskaana. Käy lääkärissä kysymässä, miksi sinulla on tällaiset oireet kuukaudesta toiseen, vaikka raskaanakaan et ole ollut.
Mistähän voisi seuraavat oireet johtua
- arat rinnat
- vessassa tihentynyt käynti
- närästys
- lisäntynyt janontunne
- Väsymys
- alavatsa nipistelyjä
- alavatsa oikealta kipee
- alaselkä kipuja
Vessassa tiheytynyt käynti voi johtua pelkästää tosta sun lisäntyneestä janontunteesta jos juot useammin. Ihminen tarvitsee monta litraa vettä päiväs. Sekä muut oireet voivat johtua ihan mistä vaan. Raskaana tuskin olet. Oletko testannut ovulaatiotesteillä?
Vääränlainen ruoka voi aiheuttaa närästystä. Voiko sulla olla suoliongelmia jos noin paljon on kipuja alavartalon kohdilla? Mikä kp?
Olen testaillut mutta en too viime to jälkeen tehnyt. To testin toinen viiva oli ihan vähän vaaleampi kuin toinen mut ei paljon. Eli ovulaatio on voinut olla pe-ma välillä. Nyt on menosaa kp 23