Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Meille kuuluu ihan hyvää. Poika nyt 7.5kk ja oppinut niin paljon uutta. Käveleeki jo taaperokärryn kanssa .:eek: miehen kanssaki menee ihan mukavasti :)
 
Meille myös hyvää. Tyttö on 6kk ja on opittu kääntymää selältä mahallee ja takasin. Istuu ilman tukea aika hyvin ja soseita menee vähä nii ja näi. Nyt vaa tyttöö kiusaa hirvee nuha ja flunssa. Räkä valuu ja yöt aika tukkosia.
 
Hei naiset.
Onko teil ollu parisuhtees semmosta jaksoo ko oma ukko ei kiinnosta yhtään? Meinaan siis seksuaalisesti ja muuten hellyyen osottamisessa.
Mulla on ollu nyt jonku aikaa fiilis et en oo antanu ukon koskee muhun, edes halata tai istua liian lähellä. Mua ahdistaa kaikki koskeminen ja hellyyen osotukset. Mut sit on hirvee syyllisyys ja morkkis ku mies tarvis hellyyttä ja varmana sitä seksiäki vaikka väittää pärjäävänsä näinkin kun musta tältä tuntuu. Rakastan edelleen ja haluan olla yhdessä, meneeköhän tää ohi :/ toki väsymys ja lapsi jne on vaikuttanu asiaan vaan rupiaa jo itteeki tympäsee tää tunnevammasuus.
 
Meilläkin menee ihan hyvin kaikinpuolin :) Tyttö 6kk, syö soseita hyvin sekä sormiruokaa ja istuu ilman tukea tosi hyvin, kääntyy molemmin päin ja pakittaa joka paikkaan :D Tällä hetkellä tekee alas kahta hammasta ja sen kyllä kuulee :D Muutetaan ens kuussa isompaan asuntoon joka saatiin samasta talosta kuin missä ny asutaan :D Pääsee sisustaa prinsessa huonetta [emoji173]️
 
Riikkarii on ollut ja kuulostaa ihan normaalilta :) Kyllä se varmasti menee ohi, hormonit luultavasti vaan sekoittaa pään ja toisaalta musta tuntuu että kun vauva oli koko ajan siinä iholla ja hoidettavana, niin en jaksanut enää ketään muuta ihmistä. Voithan sä vaikka neuvolassa puhua jos siltä tuntuu :) Mutta kyllä se varmasti helpottaa kun aikaa kuluu ja vauvakin kasvaa!
 
Joo mullaki aina silloi ku tyttö saa raivokohtauksia että en muuten varmaa hankikkaa toista että alotan uuestaa pillerit mut onneks neki on vaa hetkellisiä :D ja sit taas alkaa kutkuttaa uus raskaus ja vauva!
 
Hihii kiva et muutki pohtii samoja juttuja :) harmi ku niin harvoin tulee täällä käytyä :sad001 ois kiva ku saatais kunnon keskusteluja aikaan :wink onko täällä nyt yrittäjiä ollenkaan ku niin monella pienet vauvat :Heartred
Kertokaa kaikki kuulumisia :)
 
Mä luulen et me ei kyl varmaan ainakaan 9kk-vuoteen olla yrittämässä toista. Vaikka tyttö on toistaiseksi tosi helppo lapsi niin kaks lasta on aina enemmän kun yksi. Eikä olla viel edes päästy synnytyksen jälkeen kokeilemaan miten hommat sujuu :eek: haluisin kyl kovasti mut tikit on edelleen ja vuoto kans. Ehkä sit jälkitarkastuksen jälkee uskaltaa. Miten nopeesti te muut ootte alottanu petipuuhat?

Olikohan 4-6vk synnytyksestä.en tarkalleen muista
 
Mä luulen et me ei kyl varmaan ainakaan 9kk-vuoteen olla yrittämässä toista. Vaikka tyttö on toistaiseksi tosi helppo lapsi niin kaks lasta on aina enemmän kun yksi. Eikä olla viel edes päästy synnytyksen jälkeen kokeilemaan miten hommat sujuu :eek: haluisin kyl kovasti mut tikit on edelleen ja vuoto kans. Ehkä sit jälkitarkastuksen jälkee uskaltaa. Miten nopeesti te muut ootte alottanu petipuuhat?

Mä pärjäsin synnytyksestä pelkällä yhdellä ompeleella ja toosa oli aika hyvässä kondiksessa niin kortsun kaa painettii menemää about 1vk synnytyksen jälkeen :D
 
Takaisin
Top