Osanotot ja voimia surun keskellä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei millasilla ikäeroilla teillä on muksuja ja miten on menny?
Jokos sulla uus vauvakuume kasvaa mulla nimittäin välillä kova vauvakuume ja nyt harkitsen tosissaan ehkäisyn lopettamista :) oonko ihan hullu? Niin ja meidän vauva 4kk nyt
Mä luulen et me ei kyl varmaan ainakaan 9kk-vuoteen olla yrittämässä toista. Vaikka tyttö on toistaiseksi tosi helppo lapsi niin kaks lasta on aina enemmän kun yksi. Eikä olla viel edes päästy synnytyksen jälkeen kokeilemaan miten hommat sujuu haluisin kyl kovasti mut tikit on edelleen ja vuoto kans. Ehkä sit jälkitarkastuksen jälkee uskaltaa. Miten nopeesti te muut ootte alottanu petipuuhat?
Mä luulen et me ei kyl varmaan ainakaan 9kk-vuoteen olla yrittämässä toista. Vaikka tyttö on toistaiseksi tosi helppo lapsi niin kaks lasta on aina enemmän kun yksi. Eikä olla viel edes päästy synnytyksen jälkeen kokeilemaan miten hommat sujuu haluisin kyl kovasti mut tikit on edelleen ja vuoto kans. Ehkä sit jälkitarkastuksen jälkee uskaltaa. Miten nopeesti te muut ootte alottanu petipuuhat?