Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Täälki menee ihan hyvin maha senku kasvaa (vk 20 menos) ja alkaa jo itteensäkki vähä hirvittämään ku kaikki alkaa tuntuu jo pikkuhiljaa hankalammalta [emoji16]. Potkuja täs innolla jo oottelen mut ei niit viel oo tullu. Pelkkää kuplimista alkanu tuntumaan :).
 
Heivaanhei! Meillä menee ihan hyvin (: parin viikon päästä tyttö täyttää jo 6kk! Ja isilläki on ensi viikolla synttärit :-) Paljon juhlittavaa! Ollaa tässä etitty kämppää et jos löytyis isompi ku alkaa tää kaksio olee vähä pieni :D

Hui Riikkarii, varmasti säiläytti kovasti!! Selviskö mikä neidillä oli loppujen lopuks? :eek:
 
Ei selvinnyt. Päästii kotii ja tyttö ollu normaali. Nyt tosin ite makaan tipassa ku ollu 40 asteen kuume. Epäilevät keuhkokuumetta.
 
Oks joku teist tehny pregchekin puikko testin?
291dba2d37be1217583a41b15b89c0a3

8e3d51ce30691d9caafc9a61152f0e92

Näytti tämmöstä. Mut onks viivanpaikka :|
 
Mä nään tos jonku viivan mutta en osaa kyllä sanoa onko siinä väriä o_O itse oon tehnyt pc:n testejä ja niis näkynyt herkästi pelkkä viivan paikka.
 
20170223_100051.jpg
Jeij vihdoin saan aikaseks kirjottaa meijän kuulumisia:) meillä täällä ollaan jo 2kk n.1vko ikäisiä. Korjattuikä kohta 1kk. 2Kk neuvolassa tyttö painoi 3,420 ja poika 3,450 eli tosi hyvin tyttö ottanut kiinni :D
Ihan hyvin ollaan jaksettu vielä (tietenkin on niitä päiviä välissä kun ei vaan jaksa) yöt on vieläkin tosi tiheällä herätyksillä ja siihe yritetään nyt saada vähän tolkkua.
Kävin myös jälkitarkastuksessa ja olen kuulemma palautunut todella hyvin! Okei no sama oli esikoisen kohdalla myös. Painoakin oli 2 kg vähemmän mitä kun aloitin odottamaan näitä :D
Täytin myös 20v tuossa tammikuun lopussa. Eilen sain vihdoinkin ristiäisetkin varattua ja ne ois 18.3 :) sit kun ne on ohi saa ruveta rauhassa odottelee kevättä ja kesää oon ihan intona kesästä !!! :Heartred
 
Moi. Mul meni kaikki ihan uusiks. Olin innol oottanu et saan pojan ja eilinen pilas kaiken. Jouduin eilen aamulla sairaalaan ja sain keskenmenon . Siit asti en oo muuta tehnykkää ku pillittäny. Mun rakas oli sentää jo 22 viiko ikänen. Luulin et kaikki oli hyvin ku kävin 3 viikkoo sit rakenne ultras eikä siel ollu mitää poikkeavaa.
 
Otan osaa yhmamma, kovasti voimia sinne surun keskelle! :Heartred varmasti ihan kauhea kokemus saada keskenmeno ja varsinkin kun viikkoja noin paljon :sad010 toivottavasti saat tukea perheeltä ja ystäviltä, ja tännehän saa aina tulla purkamaan jos siltä tuntuu :Heartred
 
Mulla on kyllä maailman paras perhe ja ystävät. Kaikki auttaa omalla tavallaan. Oon koko tän viikon äidin kanssa ni ei tartte yksin kotona murehtia ja itkeä [emoji4]
 
Takaisin
Top