Mymlan varovaiset onnittelut!
Minttukarkille pikaista tärppiä! :)
Minttukarkille pikaista tärppiä! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitäs tänne kuuluu? :)
Mää alotin työt tänään ja tyttö meni päiväkotiin. Se jäi sinne ilosin mielin eikä etes heipattanu ku lähin. Tais olla mulle rankempi asia tää ku sille :D
Hei, sopiikohan tähän keskusteluun liittyä. Mulla ikää 27v ja tunnen oloni vielä ikinuoreksi mutta kovasti haluttaisiin jo ensimmäinen juniori miehen kanssa, etelä Savossa asustellaan ja ehkäisy jätettiin pois viime vuoden marraskuussa mut nyt viimeiset pari kuukautta aktiivisemmin ollu yritystä. Nää tällä hetkellä päällä olevat menkat oli karvas pettymys, alkoivat viis päivää myöhässä kun yleensä mulla on kellon tarkat ja ehdin jo toivoa että tärppäs. Ovikset mulla on tuntunu vihlauksina melkeinpä aina mut meil on toi makkari aktiivisuus muutenki kyl melkein päivittäistä. Mulla myös kyllä hieman vielä ylipainoo mutta sitä työstän koko ajan ja yli 10kg on jo takana joten toivottavasti sillä on positiivinen vaikutus.
Heippa kaikille! :) ja tervetuloa mukaan vauvakuume
Pakko päästä nyt johonki kertomaan eli eilen tein r testin ja kaksi viivaahan siihen tuli nyt jännittää tuleva ku lapsille ikäeroa tulee 1v 4kk :)
Palaan myöhemmin kertomaan lisää kuulumisia ja kertokaa myös muut kuulumisianne :)
Pitäiskö koittaa tätä vähän herätellä.. Ketä täällä nyt yrittää ja ketkä on raskaana? :)
Minkä ikäisiä lapsukaisia täällä nyt olikaan? :)