Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kohta puoli väli! :eek: tänään rv19+2, eilen isikin pääsi tuntemaan pienen potkuja :love017 aivan käsittämättömän nopeaa mennyt aika, alkaa kohta paniikki kun tuntuu että toukokuu on ihan pian ja lapsi syntyy, esikoisen pitäis opettaa nukkumaan toises sängys omassa huoneessa eikä millään raaskiisi vielä :oops:
Kahden viikon päästä ru :)
 
Marsupilami sä oot jo pitkällä! :)

Täällä 12+6 ja eilen käyty nt-ultrassa. Siellä oli kaikki pienellä hyvin :) Oon jotain pieniä hipsutteluja tuntenut silloin tällöin. En malta odottaa et liikkeet alkais kunnolla tuntumaan! <3 Kävin tänään sokerirasituksessa ja on se vaan aina yhtä karseeta! Toivotaan että tulis puhtaat paperit.
 
Täällä 28+6, eli viimeisellä kolmanneksella mennään. :) ihan hurjaa että kohta alkaa vikat 10 viikkoa! :D

Mä oon voinut kaikin puolin tosi hyvin, välillä vaan vähän väsyttää ton esikoisen kanssa touhuilla ja jännittää mitä siitä kahden pienen kanssa sitten tulee, tää on nimittäin niin mamman vauva.. :D

Villi vauva tuolla vatsassa ainakin hengailee, tuottaa varmasti ongelmia, kun esikoinen on niin rauhallinen tapaus. ;)
 
Täällä tänään rv 21+3 ja suht hyvin on odotus mennyt. :) Onhan tää odotusaika huomattavasti rankempaa kun on tuo esikoinen joka pitää huolen että lepoa ei saa. :p

Leipälapio, eikös sulla ollut miehesi kanssa tilanne että mietitte eroamista/erositte? Minkälainen tilanne on nyt?

Oonaa_, etkös säkin eroa miettinyt..? Mikäs tilanne teillä on?
 
Leipälapio, eikös sulla ollut miehesi kanssa tilanne että mietitte eroamista/erositte? Minkälainen tilanne on nyt?

Yhdessä ollaan edelleen, luottamus toki on tiessään ja edelleen vituttaa ne kaikki samat asiat! Mutta pakko se on yrittää, lasten takia ja kun häntä kaikesta huolimatta rakastan.

Riidellään kyllä todella paljon edelleen. :/ ehkä tää tästä!
 
Meille syntyi poika 3440g 47cm kiireellisellä sektiolla 20.12 <3 päästiin jouluksi kotiin <3 synnytys oli kamala ja poikaa yritin alakautta synnyttää 16 tuntia jonka aikana tuli vaan lisää ja lisää ongelmia kunnes vauvan ja itseni parhaaksi lopulta suostuin sektioon mitä en missään nimessä olisi halunnut :'( no nyt meillä pojun kans kaikki hyvin ja se on pääasia <3 oon käynyt lukemassa täällä teidän kuulumisia lähes päivittäin mut on tuntunut niin vaikeelta alkaa kirjoittamaan omia kuulumisia. Voin myöhemmin kertoo synnytyksestä enemmän jos jotain kiinnostaa :)
 
Täällä menossa rv38+4. Kaikki raskaudessa menee turhan hyvin, niin hyvin että kaikki supistuksetki on jääny välistä :D Niin turhauttavaa odotella sitä ensimmäistä supistusta, ko mulla ei oo tainu niitä harjotussupistuksiakaan olla :hilarious:

Hassua ajatella näin, mutta toisaalta oikeen toivon että alkais sattumaan joka paikkaan ja synnytys lähtis etenee johonki suuntaan.
 
Oonaa_, etkös säkin eroa miettinyt..? Mikäs tilanne teillä on?

Juu mietinhä minä, mietin yhä välillä, mut toi on alkanu nyt skarppaamaa niin että mäki saan nukkua ja mennä salille ymsyms ni kai tää tästä! Ei hän ole oikeutettu pelkästää nukkumaan vaikka onki työtön vaa pitää yhtälailla osallistua vauvan hoitoo :-)

Meillä tänää juniorin 4kk neuvola ja ollaa jo aloteltu kiinteitä! Peruna ja mango tosin vasta maistettu :-) Huomenna Bataatti mukaan jos maistuis paremmin ku peruna :D
 
Takaisin
Top