Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
IMG-20161216-WA0007.jpg
Tänään synti meidän kaksi ihanuutta suunnitellulla sektiolla <3
 
Joo alustavasti ei oo tullu vauvoille mitään :) ainut että pojan hengitys tarvitsee vielä tukea mutta kuulemma tänään yritetään päästä lisähapesta pois. Ja minähän oon elämäni kunnossa vaikka sektio olikin :D odotan innolla jo tässä kävelemään lähtemistä kun mulla ei ainakaan viel oo ollu kipeenä mikään paikka ja muutenkin tosi hyvä olo ei uskois että ois edes mitään leikattu ! Eli aika hyvin menny sektio kokemus tähän asti :)
 
Heippa... Täällä kirjoittelee pian 2 pienen lapsen nuori äiti... Voisin samalla kysyä että miten Samsung Galaxy S4 minillä saa vaihdettua vaufoorumin nimimerkin?... Pitääkö tehdä koneella?

Tervetuloa mukaan! :) itse en osaa neuvoa, tossa nimimerkki asiassa.... Muistaakseni oon ite saanut kännykällä vaihdettua, mutta kun yritin katsella mistäs sen saa muutettua niin en keksinyt :facepalm:
 
No nyt löysin. Eli ylänurkas lukee sun nimimerkki, siitä kun painat niin tulee se valikko siihen. Sieltä "omat tiedot", ja sieltä sitten heti "omat tiedot" otsikon ala puolella on "vaihda nimimerkki".
Toivottavasti sait jotain selkoa tästä :hilarious:
 
Voi kauheasti onnea pienokaisten johdosta julia!! [emoji7] meillä täällä nyt kitupäivät kun ootellaan että alkaako menkat vai ei että pääsis testaileen [emoji2] ukko on ihan hypessä ja hakenu jo sisäistä siirtoa lappiin työpaikan kautta että sais olla mahdollisimman paljon yhdessä.
Millon teillä tuli ekat "oireet" raskaudesta? Ku mie mietin että toivonko mie vaan raskautumista niin paljon että kuvittelen oireita jo? Mulla on esim nännit ihan järkyttävän kipeet ja turvoksissa, mahaa aina välillä juilasee ku yskii tai aivastaa tai nousee liian nopeesti, koko ajan pissattaa- ei oo mulle tyypillisiä pms oireita. On myöski semmonen ihan höpsö olo, semmonen rakastunut. Lämmöt koholla asteen verran ja nokka ihan tukossa. Tottakai saatan olla tulossa vaan kipeeksikki, mut haluttas niin kovaa uskoo että nää ois ekoja oireita [emoji7][emoji3]
 
Mulla oli ihan eka oire just tuo mahan juiliminen yskiessä ja aivastaessa :)
Peukut pystyssä teille kaikille yrittäjille tulkaahan sit ilmottaan ku testejä teette niin viimeistään :p <3
 
Takaisin
Top