Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivon todella että nää hellittäis. Oon tän aamun laskenu niin seittemästä lähtien tullu jo 5 supparia. Ei oo kipeitä ollu ja kestää ehkä puoli minuuttia mut en oo liikkunu koko aikana. Pitäs vaan lopettaa stressaaminen.

No en yhtään ihmettele että stressaat, aina sitä on huolissaan vauvan takia! Tuleeko sulla joka päivä yhtä paljon ja ihan levossa? Kuulostaa kuitenkin aika isolta määrältä. :o
 
Meillä tuli eilen pikkusella 2kk täyteen, kasvaa hurjaa vauhtia ja ihan kauhistuttaa et kohta tuo höpöttäjä on jo koulussa ja teini ja muuttaa pois :D Mies lopetti intin jo ja on meijän kanssa kotona nyt nii kauan et saa töitä [emoji173]️

Meillä toi seksi menee aika kausittain :D joskus paljon joskus ei niinkää paljoo. Mut nyt ku tuo mies intistä tuli ni koittanu joka välissä kellistää ja oon vähän "mitämitä älä nyt, ruoka palaa pohjaa" :D

Ja onnea pilvikirsikka plussasta! :)

Kaikki on jo niin pitkällä raskauksissa! En malta odottaa et tuutte kertoo ku pikkuset syntyy [emoji173]️
 
Kiitos ♡ Olispa ihana saada kesävauva ♡

Hui mymlan sullakin viikot vähenee! :)

Julia no tosi reilua mieheltä :/ Jaksamista!

Nassutin toivottavasti supistelut rauhottuu! Ota ihmeessä saikkua jos siltä tuntuu!

Leipälapiokin puolivälissä jo, hui!

Talvitintti hyvä et oli ultrassa kaikki hyvin! :)

Oonaalla jo 2kk synnytyksestä! Oon ihan samaa mieltä et aika menee kamalaa kyytiä :D Ei pysy ite perässä enää! Toivottavasti menis vastaisuudessakin aika nopsaan, meinaan en malta odottaa et maha alkaa näkymään x)
 
Kun täällä nuista haluista ja peiton heilumisista puhuttiin nii miten nopsaa ootte palannu hommiin synnytyksen jälkee yms? :D

Mä taisinkin jo aikasemmin sanoa, mutta synnytyksen jälkeen odotin noin 4,5 viikkoa ennen peittojen heiluttamista. :) Monet kauhisteli miten niin nopeasti pystyin, etenkin ensisynnyttäjänä, mutta ei pää olisi kauempaa kestänyt olla ilman. :grin
 
Kun täällä nuista haluista ja peiton heilumisista puhuttiin nii miten nopsaa ootte palannu hommiin synnytyksen jälkee yms? :D

Me yritettiin ensimmäisen kerran reilu kuukausi synnytyksestä, mutta en uskaltanut/pystynyt rentoutumaan. Ennen jälkitarkastusta yritettiin monta kertaa, mutta onnistui vasta kun olin kuullut lääkärin suusta, että kaikki on kunnossa. Silloin synnytyksestä kaksi kuukautta. :D
 
Kuukausi eikä tuntunut missään.Tai siis tuntu mutta ei ollut mitään ongelmia :D ja mieskää ei huomannut mitän eroa entiseen.
 
Joo. Kävin jälkitarkastukses täl viikol ja mieshä innostu heti ku "lupa" saatii. Kokeiltii tai yritettiin kokeilla nii eipä ollu kivaa. Ei etes päästy sinne astikkaa ku en voinu rentoutua ja sattu. XD mut kaippa se jossai vaihees onnistuu, tympii vaa miehen puolesta ku se niin kovasti haluais :D
 
Riikkarii, anna itselles lupa toipua synnytyksestä rauhassa. :) Synnytys kun on niin iso tapahtuma naisen kropalle, niin ymmärrettävästi toisilla se vie enempi aikaa. Toivottavasti sun miehes ymmärtäisi, että vasta sitten kun tunnet olevasi fyysisesti sekä henkisesti valmis! :)
 
Ymmärtää se onneksi, mut ärsyttää ittiäki ku ois kiva päästä puuhii :D mut eikai se auta ku ottaa rauhassa ja katella sit kuha kroppa on paremmas kunnos. Saattasha sitä olla jo fyysisesti valmis jos ei ois tullu takapakkia sen uusiks repeämisen kans. :/
 
Muutama päivä ennen jälkitarkastusta koska pystyin menee jälkitarkastuksen sisätutkimuksee paremmilla mielillä ku oli jo vähän jotain esimakua siitä et joku sorkkii jollain :D
 
Mä valitettavasti päätän nyt poistua täältä, kun en oo ihan varma halutaanko toista vielä sittenkään..

Ei tää ryhmä ole vain yrittäville ja raskaana oleville nuorille vaan myös nuorille äiteille yritti tai ei, mutta jos koet niin ni eime sua voida estää :) Hyvää jatkoa sullekkin!
 
Ai niin unohdinkin kokonaan kertoa tänne, vaikka piti.

Me käytiin maanantaina rakenneultrassa ja vallanmainiosti oli kaikki meidän pikkuisellamme. Oikein vilkas POIKA on tällä kertaa tulossa. En vieläkään siis pääse pukemaan lastani mekkoihin! Mutta ei se haittaa, aivan ihanaa saada toinen minimies tänne. <3

024fe93a61ad413b6ca784adad3e2a59


Rv 21+0. :)
 
Takaisin
Top