Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Entiiä, mut toivottavasti ei.

Jos ei ala helpottaa, niin itse kokeilisin maitohappobakteeri/koliikkitippoja, imettämistä esim. 2h välein, vatsallaan nukuttamista päivisin "valvonnan alaisena", sitterissä heiluttamista.. Myös semmoinen vauvan jalkojen koukistelu mahaan päin voi auttaa. Luin myös aikoinaan, että jotkut tietyt d-vitamiinit voi aiheuttaa vatsanpuruja. Ja tietty voi kokeilla sitä vyöhyketerapiaa!
 
Alotin hormoonipillerit viikko sitte ja en oo huomannu mitää ihmeellistä vielä et ei sopis.. Mietinki et pääseekö tässä näin helpolla et ekat pillerit sopii, kun muualta on kuullu et käyny 5-6ehkäsy keinoa läpi ennenku löytyny sopiva? :D
 
Mä en myöskään aio mitään hormoonallista ehkäisyä ottaa, enkä kierukkaa. En oo ikinä kumpaakaan käyttänyt. Todennäköisesti mennään kumilla. Oispa miehille tullut se ehkäisypistos markkinoille siihen mennessä.. :D

Yksi vaihtoehto mitä oon miettinyt on ehkäisytietokone. :p

Sen tiedän etten vielä kolmatta aio pyöräyttää moneen vuoteen. :D
 
Mä oon aatellu kuparikierukkaa sitte joskus kakkosen jälkeen..kondomi kävis mulle iha ok mut mies inhoo et et...katellaa sitä sit joskus,onneks tässä on vasta toisen yritys käynnistymässä :)
 
Mulle on kans isona kysymysmerkkinä se mitä ehkäisyä tulen käyttämään tulevaisuudessa.. Mutta onhan tässä vielä 7kk aikaa ennen kuin toinen lapsi syntyy. :p Hormonaalisesta ehkäisystä en tykkää, e - ja minipillerit eivät meinaa sopia mulle, en edes muista monta eri merkkiä oon elämäni aikana kokeillut. Muutenkin kun ikää on tullut, en tykkää ajatuksesta että kroppaan tulee hormoneja jotka ei ns. "kuulu sinne". Kumi on ehdoton ei, mies ja minä ei kumpikaan tykätä siitä miltä se tuntuu.
 
Mulla on pari tuttua, joilla ei oo ehkäisyä käytössä, vaan menevät varmoilla päivillä ja keskeytetyillä yhdynnöillä. Ja siis he ovat menneet noin useamman vuoden ja eipä heille lapsia ole tullut. Itse en kyllä uskaltaisi noin tehdä, mutta ehkä molempien tuttujen tapauksessa raskaus ei olisi kauhein asia, mutta ei kuitenkaan toivottu.
 
Mitäs tänne? :)

Täällä tuli tämmönen :)
 

Liitteet

  • 1478233870081.jpg
    1478233870081.jpg
    54.3 KB · Katsottu: 176
Tänne ei kuulu kurjuutta kummempaa :D olo ei oo edelleenkään kuin ois raskaana ja 33.raskausviikko starttas tänään :) Joulukuuta innolla ootan kun mies pääsee armeijasta pois, ja viikon päästä alkaa mun äippäloma!
 
Oi ihanaa onnea !:)
Tänne iha ok.. Tunteet vaan heittelee laidasta laitaan välillä parempia päiviä ja välillä huonoja. Esim, nyt poden täällä vihaa kun eilen pitkästä aikaa laitoin itseni ns, kuntoon kävin pitkän kaavan mukaan saunassa ja vaivauduin oikein ajamaan jalat ja kaikki (HUOM TÄMÄN MAHAN KANSSA EI PALJOA KUMARRELLA) ja näin olin valmistautunut siihen, että saisin illalla mieheltä! (HUOM TÄSSÄ RASKAUDESSA EI PALJOA OLE HUVITTANUT HARRASTELLA SIITÄ JOHTUVIEN KOVIEN SUPPAREIDEN TAKIA) Ja no mitenkäs sitten kävikään... Joo ei nyt jaksa väsyttää sanoi mies ... Siis voi luoja että nyt on koko yö menny omalta osalta pilalle kun on vituttanut niin Perke**** Turha kyllä miesten väittää, että naiset on muka niitä lahnoja ja eivät anna tarpeeksi usein! Yhtälailla niitä löytyy miehissäkin. Että tämmönen aamu purkautuminen
 
Meillä taas ukko tahtoo iha koko aja, mä vaa en. Jälkitarkastus oli tiistaina, lääkäri sano et voi alottaa sit ku siltä tuntuu mut lupas että eka kerta tulee sattumaa iha saakelisti sen mun uuelleen repeämisen takia. Eli ei hirveenä houkuta.
 
Siis meilläkin mies on tosi aktiivinen yleensä, mutta just se, että ite kans en lämpee nopeasti.. Sit se niin kyrsii kun itellä ois haluja ja toinen ei huomaa sitten ollenkaan! Ja sitten ihmetellään mikä tuota muijaa nyt vaivaa..
 
Ihanaa paljon onnea pilvikirsikka! <3

Tänne kuuluu myös ihan hyvää. Oon nykyään aika väsynyt, kun toi esikoinen nukkuu ihan super huonosti, saattaa valvoa 2-6h yöllä tai sitten heräilee läpi yön 30min-1h välein. :(

Mulla tuli eilen puoliväli saavutettua, eli tänään oon jo rv20+1, hui! Maanantaina mennään rakenneultraan vilkaisemaan pientä. <3

Mäkään en malta odottaa joulukuuta, mies pääsee 15 päivä kotiin intistä ja saa pitää töistä sen loppu joulukuun lomaa! Onneksi tässä lopussa on ollut ja tulee olemaan vaan 4 päivän inttiviikkoja miehellä, kun on höllejä ja kuntsareita kerääntynyt! :)
 
Turha kyllä miesten väittää, että naiset on muka niitä lahnoja ja eivät anna tarpeeksi usein! Yhtälailla niitä löytyy miehissäkin. Että tämmönen aamu purkautuminen

Allekirjoitan täysin! Meidän suhteessa mä olen aina ollut se joka haluaa joka päivä ja mies vain kerran viikossa, ehkä parhaassa tilanteessa kahdesti. Ärsyttävää se kyllä on, kun noi halut poikkeaa paljon, mutta miehellä väsymys vaikuttaa tosi paljon, kun mulla taas ei. :D


Mullakin nassutin alkoi noin rv13 supistelemaan kipeästi, sitä kesti muutaman viikon ja onneksi se loppui sitten. Esikoisen aikaan alkoi pian puolen välin jälkeen tosi kipeät supistukset kiusaamaan, jos kävelin edes lyhyitä matkoja.. Niitä jatkuikin sitten sinne 41+0 viikolle asti, kerran pääsin tarkistuttamaan tilanteen ja sanottiin vaan että koita silti kävellä yms. No vaikeeta oli! :D ärsyttäviä kyllä noi supistukset, mutta mulla ne eivät aiheuttaneet mitään alakerrassa. Toivotaan, ettei sullakaan nassutin!
 
Pilvikirsikka onnea plussasta! :)

Tänne ei mitään ihmeempiä kuulu, maanantaina käytiin nt-ultrassa ja pienellä oli kaikki hyvin. :) Esikoinen pitää päivisin kiireisenä kun säheltää koko ajan omiaan, silmät pitäisi olla selässäkin pojan kanssa. :meh:

Meillä myös kausia kun mies himoitsee ja haluaisi joka päivä, sitten on taas kausia kun mies ei ole niin aktiivinen ja väsyttää tai päätä särkee... Muistan synnytyksen jälkeen kun puhuin miehelle, että seksiä voi harrastaa sitten kun itsestä tuntuu hyvältä/valmiilta, niin mies ei meinannut uskoa vaan väitti että meijän kannattaa odottaa ainakin 2 - 3kk (muka kaikkitietävä :p). Neuvolasta kysyin asiaa ja sieltäkin sanottiin, ettei tarvitse odottaa jälkivuodon loppumista vaan heti petipuuhiin kun itsestä siltä tuntuu. Mies oli sitten kauhuissaan kun ajatteli, että satuttaa mua jos seksiä harrastetaan. Muistaakseni synnytyksestä kului noin 4,5 viikkoa kun ensimmäisen kerran harrastettiin seksiä, kyllähän se aluksi vähän ikävältä tuntui mutta siitäkös mies sitten innostui ja halusi pari kertaa päivässä, nykyään seksiä on 1 - 2 kertaa viikossa. :shifty:
 
Takaisin
Top