Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Omasta mielestä meni synnytys ihan jees eikä se loppuunsa niin paha ollut. Kesto 24h supisteluja tuota enneen 8h ballongin kaa. Repesin ilmeisesti aika hurjasti ku mua paikkaili kaks lääkäriä tunnin ajan ja onha tuo haaraväli melko kipiä ja turvonnu. Mut ei paljoo väliä ko tämmönen ihana tuhisemassa vieressä :)
 
Oikein paljon onnea Riikkarii <3

Mä totesin just että oon nyt 19h unohtanu ottaa minipillerit, eli siis en muistanu illalla ottaa, enkä viitti ottaa enää ku pistäis kropan varmaan sit jo liian sekasin ni päätin sitte jättää pois. Parempi kai näin ku jatkuva verenvuoto, seksiikään kun ei oo koskaan ja silloin harvoin kun on niin voi hyvin käyttää sitten kortsuakin. Ja loppuvuodesta sit kokonaan pois :P
 
Onnea kaikille jotka ovat pienokaiset viereensä saanut <3 täällö ollut vähän rankka päivä ensin englannin kirjotuksissa ja en osaa sanoa miten meni ainakin kaikkeni annoin .. No ei siinä kaikki. . sieltä kokeesta kun pääsi autollani odotti 50 euron parkkisakko ja kun pääsin vihdoin tyttöä hakemaan äidin luolta oli tämä oksentanut yöllä ja ei ollut nukkunut koko yönä ja aivan räkäinen ja lämpöä on .. Siis välillä mietin että mitenhän tätä jaksaa kun on kolme pientä :s
 
Onnea kaikille jotka ovat pienokaiset viereensä saanut <3 täällö ollut vähän rankka päivä ensin englannin kirjotuksissa ja en osaa sanoa miten meni ainakin kaikkeni annoin .. No ei siinä kaikki. . sieltä kokeesta kun pääsi autollani odotti 50 euron parkkisakko ja kun pääsin vihdoin tyttöä hakemaan äidin luolta oli tämä oksentanut yöllä ja ei ollut nukkunut koko yönä ja aivan räkäinen ja lämpöä on .. Siis välillä mietin että mitenhän tätä jaksaa kun on kolme pientä :s

Toivottavasti meni hybin kirjotukset! Paranemisia pikku neidille! :) Ja eiköhän sitä jostain ammenna voimavaransa ja jokainen päivä on lähempänä helpotusta :)
 
Onnea kaikille pikku nyytin saaneille ja plussanneille! <3 Menispä tää munkin loppuaika nopsaa, oon ihan malttamaton kun kaverikin synnytti eilen ja lähetti mulle heti kuvan tuoreesra tulokkaasta, olin pakahtua onnesta jo hänenkin puolestaan! <3 :o Kipuja mulla löytyy moneen lähtöön ja aina kun yks lähtee niin joku muu tulee tilalle, itkuisuutta ja ärtyneisyyttä on viimeisen viikon aikaka esiintynyt niin paljon ettei meinaa mielialojen perässä oikein pysyä, ensin itkettää ja samalla sekunnilla purskahdan hillittömään nauruun johon en syytä tiedä (:D) Turhautunut olohan tässä on jo pikkuhiljaa kun tuntuu et muilla tapahtuu paitsi itellä. :( Mut TOISAALTA, mun laskettuun aikaan on enää 2vko 4päivää! Siis VAAN, eli musta voi tulla äiti minä hetkenä hyvänsä! Plus et oon ollut nyt loppu raskaudesta paljon luottavaisempi ihan ekaks laskettuun aikaan joka olis viimeisten menkkojen mukaan ollut 2.10 (eikä 10.10 mikä se nyt on) Asuntoa on siivoiltu tiheämmin kun varmaan KOKO ELÄMÄN AIKANA. Yrittänyt kaikin puolin pitää itseni "kiireisenä" ettei kerkisi jäädä ajattelemaan "kuinka pitkä aika" tuohon laskettuun onkaan, ja vauvahan voi viihtyä tuola vielä melkein nelisen viikkoa (pahimmassa tapauksessa) rv 37+4
 
Kiva että jäi hyvät fiilikset synnytyksestä riikkarii! :)

Tsemppiä julia! Toivotaan et kirjoitukset meni hyvin!

Kohta se on sullakin kyfi nyytti sylissä :) Meidän esikoinen syntyi 2.10, se on hyvä päivä syntyä ;)
 
Kiitos kaikilta!❤ ja ajateltiin että ehkäsyä ei edes nyt aloiteta. Mietin vaan et miten sitten ensi raskaudessa jaksaa odottaa sinne äitiysultraan tai entä jos taas pettyy :'( Vai olenko väärässä että keskenmenon kokeneet saisi ilmaiseksi käyä kunnallisella ultrassa ennen nt ultraa?
 
Takaisin
Top