Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt kyl vähän huono omatunto tulla tänne hehkuttamaan mutta haluun tän teille kuitenkin jakaa. Ultrassa käyty ja tosi mukava oli kätilö sekä opiskelija. Siellä köllötteli 12+3 ikänen 6,3 cm pituinen vauveli ❤ niskaturvotus oli 1mm mikä oli lohduttava kuulla. Mikä helpotuksen aalto levisi mussa kun näin että siellä oli elämää!
Inhottavaa tommonen! Kuka nyt pitäis lastaan nälässä, kannattais niidenkin keskustella asianomaisen kanssa ennen tuollaista inhottavaa spekulointia!!Sori pakko purkautua johonki suuntaan. Mulla menee hermo täällä osastolla! Haluan että vauva oppii tissille ja haluan imettää ja ei oo ongelmaa etteikö mulla maitoa nousis, sitä riittäs tässä vaiheessa jo kolmosille. Nää muutama kätilö ja sairaanhoitaja täällä on sitä mieltä etten yritä tarpeeksi tai piän lasta nälässä. Ku jos se sattuu avaamaan suuta, pistämään nyrkkiä suuhun sillon ku ne sen näkee nii oon jättäny automaattisesti sen syöttämättä. Mää en tänäänkää oo mitää muuta tehny ko ollu ihokontaktissa ja tarjonnu rintaa ku viimestä päivää. Ruuan hakenu tänne huoneesee että voipi vauvan lähellä olla koko aika.
Yks ainut ihana täällä on joka on auttanu mua henk.koht ja jutellu mun kans asiasta mut eipä sekää voi 24/7 täällä olla. Vaa ei auta, huomenna päästään pois jos kaikki hyvin.
Sori pakko purkautua johonki suuntaan. Mulla menee hermo täällä osastolla! Haluan että vauva oppii tissille ja haluan imettää ja ei oo ongelmaa etteikö mulla maitoa nousis, sitä riittäs tässä vaiheessa jo kolmosille. Nää muutama kätilö ja sairaanhoitaja täällä on sitä mieltä etten yritä tarpeeksi tai piän lasta nälässä. Ku jos se sattuu avaamaan suuta, pistämään nyrkkiä suuhun sillon ku ne sen näkee nii oon jättäny automaattisesti sen syöttämättä. Mää en tänäänkää oo mitää muuta tehny ko ollu ihokontaktissa ja tarjonnu rintaa ku viimestä päivää. Ruuan hakenu tänne huoneesee että voipi vauvan lähellä olla koko aika.
Yks ainut ihana täällä on joka on auttanu mua henk.koht ja jutellu mun kans asiasta mut eipä sekää voi 24/7 täällä olla. Vaa ei auta, huomenna päästään pois jos kaikki hyvin.
Mäkään en mitään apua saanut imetyksen suhteen saanut sairaalassa ja jotkut kätilöt syötti väkisin vauvalle lisämaitoa, eikä antanut mun imettää vaikka maitoa tuli niin että sänky ui.. :/ onneksi saatiin imetys toimimaan keskenään!
Mul oli ihan päinvastoin tuol päksis, maito nous huonosti sektion takia ja tuo ahmatti vaan huus nälkäänsä siellä... Pyysin useesti lisämaitoa vauvalle mut eivät antaneet montaa kertaa. Olin vähä raivona et miks hemmetissä ne ei ruoki lasta ku en ite saa maitoo nousee niin, että täyttäis tuon lapsen tarpeet. Kotii ku päästii ni onneks nous mut alkanu jo maito hiipuu et joudutaa antaa kotona lisämaitoa :|