nassutin, tulet varmasti hyvin pärjäämään lapsen kanssa ja osaat käsitellä pikkuista. :) Niin kuin moni on sanonut, yleensä monella käy niin, että synnytyksen jälkeen äidin vaistot herää ja siitä se homma lähtee pikku hiljaa etenemään, oli aikasemmin ollut lasten kanssa tekemisissä tai sitten ei. :) mä olen pikku tytöstä asti rakastanut vauvoja ja aina ollut todella lapsirakas, sekä 10 - vuotiaana tuli hoidettua pikkuveljeä joka tuolloin syntyi. Oon ollut paljon tekemisissä 0 - 6 vuotiaiden lasten kanssa (mm. työharjotteluita, tuttavien tai siskon lapsien hoitoa), joten ei yhtään jännittänyt miten osaisin käsitellä tai hoitaa omaa lasta. Myös raskausaikana siihen äitiyteen kasvoi kuukausi kuukaudelta. :)
Synnärillä ohjeistetaan ja näytetään tarpeen vaatiessa vaipan vaihto, imetys, vaatteiden riisuminen ja pukeminen sekä kylvetys, joten älä turhaan stressaa, varmasti hyvin menee! :)
Mies ei ennen esikoista ollut ikinä vaippaa vaihtanut, ja synnärillä ollessa hän innoissaan oli vaippaa vaihtamassa, ja se onnistui aivan kuin olisi ollut vanha tekijä! :)
Synnärillä ohjeistetaan ja näytetään tarpeen vaatiessa vaipan vaihto, imetys, vaatteiden riisuminen ja pukeminen sekä kylvetys, joten älä turhaan stressaa, varmasti hyvin menee! :)
Mies ei ennen esikoista ollut ikinä vaippaa vaihtanut, ja synnärillä ollessa hän innoissaan oli vaippaa vaihtamassa, ja se onnistui aivan kuin olisi ollut vanha tekijä! :)