Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä te ootte mieltä voiks ennen plussaa tulla jo jotain oireita esim.oksentelu :-/
Tänään päiväl vaa yhtäkkiä lensi laatta, ilman sen mitää pahempaa huonoo oloo tai mitään :o 3päivä päästä pitäs menkat alkaa :o

Mitä te ootte mieltä voiks ennen plussaa tulla jo jotain oireita esim.oksentelu :-/
Tänään päiväl vaa yhtäkkiä lensi laatta, ilman sen mitää pahempaa huonoo oloo tai mitään :o 3päivä päästä pitäs menkat alkaa :o

Kyllä mulla on jotain oireita tullut jo ennen plussaa.. :) oksentelusta en osaa sanoa! Tosin oon plussannu molemmat aika myöhässä! :D

Nyt vaan nautit tästä ajasta ku oot vihdoinkin raskaana <3 Ei kannata stressata liikaa. JOS jotain tapahtuiskin, ei auta että on murehtinut etukäteen, silloin joutuu murehtimaan ne samat asiat kahteen kertaan. Sä oot just nyt onnellisesti raskaana ja susta on tulossa äiti <3<3

Joo
Rille, näyttäis olevan vain viivanpaikka? Mutta siinä sun eilisessä oli paljon selvempi viiva! :)

Joo niin mustaki, no tämä oli lyhyemmällä pidätykselläki. Katotaa mite käy ja toivotaan parasta! :wacky: ihan tässä menee pönttö sekasin vaikka kuin yrittää rauhotella ittensä. Ja marsupili pahoittelut menkoista, kylläpä viiva huijas! Millä teitkään sen testin?

Apteekin testi oli. Varmaan vaikutti kun se kerkes jo olemaan pöydällö jonkun aikaa :/ mä vielä katsoin kuvaa tänään siitä testistä ja kyllä siinä mun silmään oli oikein väriäkin. Ens kerralla heitän testin heti roskiin kun testiaika päättyy.

Onko teillä raskausaikana ja teijän paikkakunnilla ollut tätä raskaudenaikana terkka kotikäyntiä? Tääl päin on n.30-35 viikoilla ruukannu neuvolatäti + joku sossu käyä ekassa raskauessa kotikäynnillä. Liekö joku "tarkastetaa ettei lapsi synny minnekkää läävään" juttu. Meil ois ens maanantaina ja mua jänskättää ja ressaan vierailua. En muutenkaa osaa olla kotonani normaalisti ku tänne vieraita tulee. Neuvolatäti siis tekee kaikki perustarkastukset täällä kotona niiku tekis neuvolas ja sit isyydentunnustaminen tapahtuu kans samalla. Mietin et pitääkö leipoa ja tarjonko hyvänä emäntänä kahvia yms xD

Joo kyllä meillä kävi terkka kotona puhumas loppu raskaudessa. Ja sitten kun lapsi syntyi niin 2 ekaa neuvola käyntiä oli koti käyntejä :)

Mieki näään kyllä tossa testissää vähän jotain jos tihrustan kunnolla..

Ei täällä ole ainakaa ollut tommosta. Äpolilta vaa sanottu iän ja yllätysraskauden perusteella että voi sossut ottaa yhteyttä mut eipä niistä kuulunu mitää ku raskaus menny hyvin ja ollaan otettu tää tuleva lapsi vastaan hyvin :)

Te joilla on jo lapsi onko mitää vippaskonsteja tän synnytyksen käynnistämiseen? Nyt rv 40+2 ja parina iltana supistellu säännöllisesti mut si aina loppuu ennen ku alkaa ees tihenemään tai kipeytyyn kunnolla..

Riikkarii ei meillä ollu käyntejä ennen synnytystä mutta tuohan on toisaalta tosi hyvä! Osaa antaa sit käytännön vinkkejä ja hoksauttaa jos jotain olellista esim. puutuu, me ravattiin eka viikko kaupassa. :p Meillä oli kans kaks käyntii synnytyksen jälkeen!

youngmama meillä ei auttanu ne maagiset kolme ässää, ei seksi, siivous eikä saunakaan, mut olin koirien kanssa lenkillä ja tuo uros lähti vähän vetämään, mitä lie näki kaukaisuudessa. :D Tuloksena oli lapsiveen meno! Tsemppiä nuo on kyllä kuumottavia aikoja!

youngmama mut kaikista parhaiten auttaa mun mielestä täydellinen rentoutuminen :Heartred Meet vaikka kylpyy, ja kuuntelet musiikkia ja syöt hyvää ruokaa (mieluiten tarjoiltuna) ;) Kun nää rentoudut niin lihakset hellittää, lapsi pääsee helpommin siirtyyn alemmaksi ja alkaa kypsyttelemään paikkoja paremmin. :dance018

Apteekin testi oli. Varmaan vaikutti kun se kerkes jo olemaan pöydällö jonkun aikaa :/ mä vielä katsoin kuvaa tänään siitä testistä ja kyllä siinä mun silmään oli oikein väriäkin. Ens kerralla heitän testin heti roskiin kun testiaika päättyy.
Aivan joo! Niin eihän niitä sais tulkita sitten enää :( Mutta harvoinpa oon kuullu että väärä positiivinen silti tulis!

Tänään päiväl vaa yhtäkkiä lensi laatta, ilman sen mitää pahempaa huonoo oloo tai mitään :eek: 3päivä päästä pitäs menkat alkaa :eek:

Oireet voi tulla heti kiinittymisen jälkeen kun hormoonituotanto lähtee käyntiin, eli voi tulla ennen plussaa! :)

Mieki näään kyllä tossa testissää vähän jotain jos tihrustan kunnolla..

Ei täällä ole ainakaa ollut tommosta. Äpolilta vaa sanottu iän ja yllätysraskauden perusteella että voi sossut ottaa yhteyttä mut eipä niistä kuulunu mitää ku raskaus menny hyvin ja ollaan otettu tää tuleva lapsi vastaan hyvin :)

Te joilla on jo lapsi onko mitää vippaskonsteja tän synnytyksen käynnistämiseen? Nyt rv 40+2 ja parina iltana supistellu säännöllisesti mut si aina loppuu ennen ku alkaa ees tihenemään tai kipeytyyn kunnolla..

Tuohon vippaskonsteihin voisin sanoa akupainannan, tuola netti sivulla ohjeita: http://www.babyidea.fi/aidille/akupainanta.html

Sitten ite en tiiä onko vaikutusta mutta kaikkihan sanoo siivous, seksi, shoppailu :D ja mun edellisen lasketun ajan ryhmässä suositeltiin vadelmanlehtiteetä :)

Me kyllä kokeiltiin tuota akupainantaa vasta kun mies meinasi joutua lähtemään sairaalasta kun supistukset loppui ja noin tunnin sisään alkoi sitten voimakkaat supistukset ja päästiin saliin :)

Ja tosiaan nilkkoja paineli silloin :) en kyllä tiiä sitten tuosta kun sanotaan ettei sais raskausaikana tehä :/

Me kyllä kokeiltiin tuota akupainantaa vasta kun mies meinasi joutua lähtemään sairaalasta kun supistukset loppui ja noin tunnin sisään alkoi sitten voimakkaat supistukset ja päästiin saliin :)

Ja tosiaan nilkkoja paineli silloin :) en kyllä tiiä sitten tuosta kun sanotaan ettei sais raskausaikana tehä :/
Mää oon käsittäny ettei sais sen takia että laittaa elimistön kuona-aineet liikkeelle, mutta yleisimmin kuulee just että ei sen takia ettei rupia supistaa liian aikaisin. :) eli varmaa ihan hyvä keino kropan herättelyyn tossa vaihees!

Meillä kävi terkka vain kerran kotona, sairaalasta kotiutumisen jälkeen. :)

Takaisin