Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marsupilami, mulla samat fiilikset. Itkuhan se tuli tänään aamulla ku töihinlähtiessä alko vuoto... En tosin tiiä onko oikeet menkat ku jotenki niukalta tuntuu nyt jo näin iltapäivästä... Blääh.. Haluan beibipötkylän masuun asustelemaan :c kaikki itkettää tänään. Itkin töissäki ku kaakauautomaatti ei toiminu ja tiskikone jumitti. Mä en koskaan itke. Ehkä toivoo on vielä valemenkoista? Kp on kuitenki jo 39
Niin ja onnee kauheesti plussanneelle! <3 :)

Marsupilami, mulla samat fiilikset. Itkuhan se tuli tänään aamulla ku töihinlähtiessä alko vuoto... En tosin tiiä onko oikeet menkat ku jotenki niukalta tuntuu nyt jo näin iltapäivästä... Blääh.. Haluan beibipötkylän masuun asustelemaan :c kaikki itkettää tänään. Itkin töissäki ku kaakauautomaatti ei toiminu ja tiskikone jumitti. Mä en koskaan itke. Ehkä toivoo on vielä valemenkoista? Kp on kuitenki jo 39

Äiti96 toivottavasti miehes pian pääsee kotiin! Ja joo täällä ultraraan neuvolassa joka kerta :) pitäisi olla kyllä joka kaupungissa tuo ultra mahollisuus ! On nii ihanaa ku näkee pienen monta kertaa tuolla masussa <3

Ootko tehnyt testiä koska? Itse kans vielä eilen elättelin toivoa että olis valemenkat kun ei tullut tuhrua edes joka vessa reissulla, mutta tänään jo runsaammat ja kivuliaat...

Oho tullu näköjään useamman kerran toi viesti... Saakelin menneen talven Lumiat... Testin tein viimeksi joku puolitoista kuukautta sitte. Ennen edellisiä menkkoja siis. Pitääpä nyt kattoo miten nää nyt kehittyy, jatkuuko näin tuhruna vai mitä käy. Toivoa elättelen vielä :)

Itsekkin ajattelin ens kerralla odottaa että menkat on oikeasti myöhässä, mutta en usko pystyväni siihen :hilarious: no jos edes siihen päivään odottais kun menkkojen pitäis alkaa :rolleyes: saas nähdä :grin

Marsupilami ymmärrän ihan tosi hyvin tuon tunteen! Me kans ollaan päätetty tjottailla tehookkaastu, mutta kyllä sitä vaan niin innolla molemmat oottaa että täytyy välillä vetää takapakkia. :) tänään uskon ettei sitä ollakkaan raskaana, kun olo on kuin aina ennen menkkoja...:shy: mielessäni käyn jo läpi pettynystä niin ei sitten lauantaina niin harmita ja voi juhlia rauhassa.

Julia97 pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin eikä tarvi vuodelepoon ruveta:sad001

Mää aattelin tehä testin vasta la seuraavan kerran ellei menkat ala yöllä. Tein tänää aamulla ja musta siinä oli taas vaan viivanpaikka joten uskon että la bailataan :rolleyes:

Kyl se nyt varmasti menkkoja pukkaa.. Ihmeellistä tää itkuilu kylläkin :o ja taas pitää oottaa seuraavaa kiertoa... Noh mut rakkautta riittää ku miehellä alkaa viikon päästä loma ja nyt vklp muutetaan isompaan asuntoonki
Haluis vaan et tärppäis jo pian...

Niin ihana ku voi täällä avautuu ja tuntuu et ymmärrätte ku käytte läpi samoja asioita ja fiiliksiä. Kiitos kaikille, ootte ihania <3 ihan ku ois salaisia ystäviä :3

(ai miten niin oon herkkänä.. XD)

Mulla on alkanu olee tätä itku herkkyyttä nyt iha tosissaa, oltii ajelemassa ja yksikseni mietin siinä et ajatella et tuo ukkeli on kohta isä ja mää äiti ja tää lapsi on niikö puolet sitä ja puolet mua nii aloin pillittää iha täysiä :D mies meni vähä hämilleen

Tuntuu että nää kuukautiset on kestänyt jo ikuisuuden, vaikka nyt menossa vasta toinen päivä! :wideyed: en tiedä mitän selviän tästä kierrosta... Pakko vaan keksiä jotain ajan kulua että sais ajatukset muualle. Onneks on poju pitämässä seuraa päivisin :Heartred

Masupilami niinpä, ja polttelis itellä päästä jo alottaan uus kun kaikki usko tuntuu menneen! Vähän jo juilii mahaa siihen malliin että vois etuajassa tullakin täti. :confused005 No en vielä heitä lusikkaa kaivoon kun se viivakin kerran näkyi, mut tänä aamuna tosiaan en saanu... onneksi täällä reissussa on niin paljon hommaa ettei juuri kerkeä murehtia. Ja parin viikon päästä töihin.:scared007

Rille, jännä ettei aamulla näkynyt mitään toisin kun silloin kun saunassa salaa kuvasit :eek: voi olla että on ollut kemiallinen raskaus? Sen takia ei kannattaisi koskaan liian aikaisin testata kun tulee entistä pettyneempi olo kun odotukset on korkialla :sad001 toivotaan toki ettei näin olisi sun kohdalla! Ja joillakinhan ne menkkajomot on raskaus oire :wink pidän sulle peukut pystyssä! :Heartred

Niin voi tieten olla! Koitan nyt olla miettimättä ja malttaa tonne lauantaille ootella :p maha on kyllä tooosi kipeä...

Takaisin