Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mää en halua uskoa tommosii xD tyttöä ne mulle lupaili ja oon hövelinä ostanu kaikkia tyttöjen juttuja. Toki aloin rajottaa ostelua ku miehen suku alko sanoa et sulla on poikamaha ja tuoki on selvä merkki pojasta!

Tiuhtimus en ole ennen kuullutkaan, mutta meiän poika kyllä viihtyi oikealla puolella! ;)

Oivoi mua alkaa jännää iha tosissaa et kumpi täältä tulee. :D oli sitte kumpi tahansa nii yhtä tärkee yms on, se vaa ko on tuudittautunu siihe ajatuksee et se on tyttö, ja mies vissii tyttöä enempi toivonut.

-

Liitteet

• 1469504329896.jpg
    1469504329896.jpg
    25.4 KB · Katsottu: 165
Muokattu viimeksi:
Kiitos! :) joo ihmettelin itsekkin et miten noin tummaksi tuli. Luulin että joudun tihrustaa vielä tässä vaiheessa kiertoa jotain haamuja :eek:

No nyt ei kylllä todellakaan tarvi tihrustella vaan ihan selvä pelihän tämä! :p:wink onnea nassutin! Ja tarrasukkia matkaan!

Itse tein testin, enkä mielestäni saanut kummallistakaan viivaa aikaseksi, koitan kohta karata ottaaan kännykällä taas huonon kuvan tuosta josko joku muu näkis tässä taas mitään :wideyed: Ehkä on vielä kuiten toivoa jos oiskin nega, kun kp 24...:rolleyes:

Paljon onnea nassutin! ❤siirrytkö nyt huhtikuisiin vai maaliskuisiin? :)

Takaisin