Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo niin minäki, mutta aamun testi oli sitten taas että tuntu etten nähnykkään enää :sour: Hulluahan tää on testata koko ajan ku vois vaan olla, mutku ei malta, eikä osaa olla kun ei tiedä ja ja :rolleyes: joko marsupilami teit testiä, joko nukuitta päikkärit? :grin

En vielä ole tehtyn testiä :grin posti tulee joskus klo13 ja nyt pitäis jo mennä laittaa poikaa päikkäreille.
Tänä aamuna oli kauhea vilu ja sellainen tunne että kohta alakerrassa vuotaa, mutta ei nyt ainakaan vielä :rolleyes:

Mulla kans käväs äsken semmonen paineen tunne mahassa niinkun normaalisti ennen menkkoja, mutta katosi :sad001 muuten oikeastaan ei oireita vieläkään, paitsi se yksi ja sama. :hungry: Sanoin ukolle eilen että ehkä nyt saa toivoa että tämä kierto on onnistunut, edes pikkusen, niin toinen meni ihan höpöksi ja rupesi mahaa suukottaan :love7 Rakastan tota miestä, mutta just ton takia en uskalla sille oikeen tuntojani käydä tässä asiassa läpi, kun jos toiveet osottautuu turhaksi, tiiän että se tippuu kovempaa ja korkeemmalta entä minä :sorry:

Hohhoi näitä halppis testejä... taas muka jotain pientä erotan, mutta sitten näyttäs niinkui ois taas useampi viiva... en ala :shy: taidan hu aamulla tehä kunnollisen testin!

2016-07-26_11.49.24.jpg

koitin laittaa sydämen ja nuolen osottaan siihen kohtaan missä muka haaleen viivan nään :) voi että ku tuo kameraki on huono!

En vielä ole tehtyn testiä :grin posti tulee joskus klo13 ja nyt pitäis jo mennä laittaa poikaa päikkäreille.
Tänä aamuna oli kauhea vilu ja sellainen tunne että kohta alakerrassa vuotaa, mutta ei nyt ainakaan vielä :rolleyes:

Mulla oli sillon joulukuussa ku menkat jäi pois ni oli tunne et "no kohta ne alkaa ei tää oo mitää ne on vaa päivän-pari myöhässä" ja olin kokoajan ihan et "no nyt ne alko" Mut ei koskaa sit alkanukkaa :D Toivottavasti saisit sen plussan ❤

Mä olin ennen ekaa raskautta sata varma että on raskaana aina jos oli menkat päivänki myöhässä. Oli muka kaikki oireetki aina.

Sit ku oikeasti olin raskaana oli vaa semmoinen tunne että en voi olla ekaa kertaa elämässä. Ei sit menkat alkanut niin tein positiivisen testin KP 37/25m.En nähnyt syytä tehdä aiemmin, kun ei vaan tuntunut siltä.. :D

Nyt ennen tätä tokaa plussaa ilmoitin miehelle parista jutusta, että oon salee raskaana. (En saanut breezeriä alas ja naama ei kestänyt saunaa)

View attachment 40302
koitin laittaa sydämen ja nuolen osottaan siihen kohtaan missä muka haaleen viivan nään :) voi että ku tuo kameraki on huono!

Mä en kyllä näe yhtään mitään... Mutta älä lannistu mä saatan olla sokea! :D

Ja sullahan oli vasta kp24/? :)

E: ja kuvan tosi huono laatukin voi vääristää.. :)

Voihan menkat tällä helteellä! :dead:
Jännä miten sitä on ennen ärsyttänyt kun kierto on niin lyhyt ja koko ajan on kuukautiset olvanansa, mutta nyy kun haluaa vauvan niin hyvä ettei ole tämän pitempi kierto! 22.8 pääsee jo taas testaamaan :grin vaikkakin aika matelee odottaessa.....

Takaisin