Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja marsupilami äkkiä testiä kehiin, en malta oottaa! :)

Soitin neuvolaan tänään aikaa, rv 6+4 nyt ja la 16.3.2016. :) melkein tasan 1v & 1kk eroa esikoiseen. :D

Ens viikolle jo sain ajan neuvolaan. Ultraan ja lääkäri neuvolaan sain viikolle 10 ajan. :)

Jännitti sikana soittaa, mutta turhaan. Niin kiva toi mun terkka!

Onks teillä joilla jo lapsi/lapsia on nii tullu heti semmonen fiilis et oot äiti ja tää on sun lapsi ja rakkaus lapseen missä vaiheessa? Poden huonoa omatuntoa ko välillä tuntuu nii epätodelliselta että musta ois tulossa äiti ja mietin et mitä jos ei saa semmosta tunnetta tai rakastan-fiilistä. Sit välillä oon iha höpö tuulella ja silittelen mahaa ja lässytän ja juttelen sille. On nii hassuja tuntemuksia välillä ja mieli iha sekasi hormooneista :D

Mä en sisäistänyt ennen lapsen syntymää, enkä ekan kuukauden aikana et oon äiti. Uskon siihen vaikuttavan, kun en saanut lasta heti rinnalle niin jäi epätodellinen olo.

Mutta tuskin sisäistän ainakaan raskausaikana että musta tulee toiselle äiti! :D

Onks teillä joilla jo lapsi/lapsia on nii tullu heti semmonen fiilis et oot äiti ja tää on sun lapsi ja rakkaus lapseen missä vaiheessa? Poden huonoa omatuntoa ko välillä tuntuu nii epätodelliselta että musta ois tulossa äiti ja mietin et mitä jos ei saa semmosta tunnetta tai rakastan-fiilistä. Sit välillä oon iha höpö tuulella ja silittelen mahaa ja lässytän ja juttelen sille. On nii hassuja tuntemuksia välillä ja mieli iha sekasi hormooneista :D

Ei mullakaan heti lapsi tuntunu omalta ja vähä ihmettelin että minkälaista se äidinrakkaus on omaa lasta kohtaan ku en oikein tuntenu mitään. Voisin ehkä sanoa että se rakkaus tuli hiljalleen ja nyt tilanne on se että ei todellakaan vois omaa poikaa antaa pois mistään hinnasta, vaikka synnytyksen jälkeen melkein tuntu siltäkin. Nämä on ehkä semmosia puolia äitiydestä mitä ei kerrota vaikka näyttäis varsin yleistä olevan

Meillä huomenna ultra :) Täälä muutama huonompi yö takana, johtuiskohan siitä että hampaita tulossa lisää vai kutiaako ikenet vielä nuitten kahen hampaan takia. Onneksi miehellä alkoi nyt loma niin saa sekin valvoa muutaman yön :D

Itse aloin sisäistämään ekan kerran asiaa että oon äiti joskus synnärillä ko poika oli syntyny ja oli vierihoidossa osastolla..nyt ko pojalla ikää 8,5kk ni tuntuu että meillä ois ollu toi poika aina ja mä äiti :grin

En osaa sisäistää yhtään että musta on tulossa äiti vaikka mies sitä hokeeki että miten tulee hyvä äiti ja muuta tommosta :D mutta sit taas latistaa ihan hirveesti sitä ajatusta että entiset kaverit ja entinen poikaystävä haukkuu tuolla ympäri kyliä ja maita... Vähän arveluttaa että tänään koitettiin udella somessa vauvan laskettua aikaa että sieltä ollaan varmaan lastensuojelu ilmotusta tekemässä jonkun toimesta vaikka syytä ei oo mut pakko tehä kiusaa vielä.. :( Toivoisin vaa et jättäis vauvan kaiken ulkopuolelle, hän on kuitenki viaton ja sillä on huippumahtavat isovanhemmat ja huippuisi tulossa ja on jo rakastettu ainakin mummojen ja pappojen toimesta kun itse ei osata vielä sisäistää vanhemmuutta :)

Pakko tunnustaa että joskus oon sortunut puolitutun kohdalla ajatellen voivottelemaan että "mitenhän pärjää vauvan kanssa""olikohan täys vahinko ja häpeä". Tyhmää, koska en voi tuollaisia tietää ja musta ainakin tuntuisi pahalta jos joku noin meistä ajattelisi :sad001

Mä niiiiin haluaisin tehä NYT sen testin, vaikka tuskin siihen yhtään vahvempaa viivaa tulisi kuin aamullakaan :hilarious: mulla on vaikeaa itteni kans kun ei malta :cool:

Mä niiiiin haluaisin tehä NYT sen testin, vaikka tuskin siihen yhtään vahvempaa viivaa tulisi kuin aamullakaan :hilarious: mulla on vaikeaa itteni kans kun ei malta :cool:

Mulla oli joskus ihan sama! Vähintään kaksi testiä tein päivässä. Toisella kerralla oli ainakin tummempi viime positiivisessa. :Dd

Mää taisin tehä mun testin ilta päivällä jollai sittarin testiliuskalla kun en aamuun jaksanu oottaa. Hyvinki tumma viiva tuli. Menkat oli sillo myöhässä iha jonku pari päivää vaa. Tuntuu et siitäki on ikuisuus huh, ja silti muistaa täysin miltä se kahen viivan näkeminen tuntu :D

Mäkin nään jotain tossa sun ekassa kuvassa marsupilami!! Kauanko kerkes testi "vanhenemaan" ennen tuota kuvaa? :D Vitsi mä jännään, että säkin saat plussan <3

Puolisen tuntia se testi kerkesi pöydällä olemaan..
En sitten malttanut olla testaamatta ja nyt ei tullut sitäkään vähää toista viivaa. 3h pidättelin ja sitten oli pakko testata :p ei ainakaan vielä ole menkat alkanut. Huomenna pitäis tulla postis herkkiä rtestejä niin ajattelin sellaisella testata päikkäreitten jälkeen (eikös se oo sitten vähän sama kuin aamupissa:p) kun haen plaatikosta :) ellei sitten menkat ala aiemmin. Lupaava oire kun iltakahvi ei maistunut ja siitä tuli huono olo :wtf: mutta voi johtua myös tästä älyttömästä kuumuudesta!

Kyllä tää on niin parasta! :) Hajoaisin varmaan jos yksin pitäs näitä jännityksiä ja muita pitää kotona sisällä, eikä sais kellekkään puhua. Mää kun en oo mikään hiljanen luonnostaan. :grin

IHANAA pakko tulla hehkuttaa nyt kun ihan itse tunsin kun jompikumpi vauva potki ja rv 13+4 <3 !! mies on kyllä tuntenutjo aiemmin yöllä kun on pitänyt kättä mahalla, mutta niitä en ole itse tuntenut :) en muistanut kuinka jännää se on :D

Huomaa kyllä kun maha pompsahti rv 13 vähän esiin ja istukka on tällä kertaa takana, että kuinka liikkeet tuntuu aikaisemmin :)

Takaisin