Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla istukka takana niin olikohan rv15 kun tunsin ensimmäisen kunnon muljauksen. Sitä ennen vähä kuplintaa vaan. Ja tuon jälkeen meni muutamakin viikko että alkoi potkuja tuntua useammin. Mutta se eka muljaus oli kyllä niin voimakas ettei voinut erehtyä. :)

Mulla tuntu ihan navan alapuolella vähän oikeella ylhäältä päin katsottuna kun joku työnti ylöspäin 3 kertaa :) epäilen, että A vauva oli kun hän siellä puolen makoilee:)

Ihana :) mä just ite makaan sohvalla selälleen ja kattelen ku maha liikkuu taas hullun lailla. Meillä on iltajumpat suurinpiirtein aina samaan aikaan illasta. Hauska ko pystyy jo erottamaan että millä ruumiinosalla mitäki kohtaa hakkaa ja puskee. :D

Mäkin tunsin tän viikarin ekan kerran jo viikoilla 12 ja 13 mutta epäilin että olikohan vauva mutta nyt kun tiedän miltä ne tuntuu niin osaan sanoa että silloin ekat liikkeett/potkut tuntu :) Täälläkin istukka takana! Nyt tosiaan viikkoja 17+3 ja masun päältä näkyy jo riehuminen.

Pelottaa vähän millasta painia se sitten vetää isommilla viikoilla että oonkohan ihan kipeä potkuista :D

2016-07-25_21.28.31.jpg

Apua enhän minä malttanukkaan aamuun taas oottaa! Ihan hirveä kuvahan tämä on ja epäselvä, mutta laitoin nyt jos joku sattuu näkemään tooodella haalean viivan minkä itse epäilen näkeväni :) Hiivin saunaan ottaan kuvaa kun ollaan kylässä :D

Meilläki ollaan oltu ~17 viikoista lähtien superaktiivisia. Pötkylä on ottanu lempparipaikaksi oikian puolen mahasta ja aina sinne kohistuu voimakkaimmat potkut ja työntämiset. Yleensä just toho kylkiluitte alle tungetaa jalkaa nii että kipiää käy.

Meilläki ollaan oltu ~17 viikoista lähtien superaktiivisia. Pötkylä on ottanu lempparipaikaksi oikian puolen mahasta ja aina sinne kohistuu voimakkaimmat potkut ja työntämiset. Yleensä just toho kylkiluitte alle tungetaa jalkaa nii että kipiää käy.

Ihana tuo "pötkylä" nimi :D

Haha rakkaalla lapsella monta nimeä xD välillä kutsutaan mötikäksi, pötkyläksi tms tai jo valitulla ristimänimellä. :)

Voi ei nyt meni yöunet kyllä ihan totaalisesti! Olin ihan varma että mun pinkit vauvahuuruset lasit vääristää! :)

Missä sen testiviivan kuuluis olla kun mä nään controlliviivan lisäks kaks viivaa :D
Mulla oli aamusessa testissä sama homma että näin viivan parillisena, siksi vähän epäili sitä ja tein nyt illasta uuden. :D heitin jo menemään äkkiä ettei kukaan löydä testiä, salaa tosiaan kuvailen ja testailen täällä kun ollaan vieraissa. :) koitan aamulla ottaa heti paremman, jos vaikka ihan kunnon kameralla, toivottavasti kukaan ei ole hereillä ihmettelemässä miksi vessasta kuuluu räps... :hilarious:

Joo niinpä joku tommonen selitys täytyy keksiä ku eihän tätä testailua voi vielä kellekkään paljastaa! varsinkaan innokkaille sukulaisille :D :rolleyes:
Tuli iha hillitön naurukohtaus ko kävin läpi päässä tilanteen "kuvasin vaa omaa kakkaa, siksi tuo ääni" :D

Onko muut kuulleet vanhankansan ennusteesta että jos vauva majailee enemmän oik.puolella ni tulossa oisi poika ja jos taas vas.ni tyttö. Mun mummo vaan kertoi tämmösen kun odotin mein poikaa ja meil piti paikkansa. :)

Takaisin