Oho, tuntuupa sulla julia aikaisin! :) ihanaa 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Meilläki ollaan oltu ~17 viikoista lähtien superaktiivisia. Pötkylä on ottanu lempparipaikaksi oikian puolen mahasta ja aina sinne kohistuu voimakkaimmat potkut ja työntämiset. Yleensä just toho kylkiluitte alle tungetaa jalkaa nii että kipiää käy.
Mää nään kans iha selkeän viivan! :)View attachment 40259
Apua enhän minä malttanukkaan aamuun taas oottaa! Ihan hirveä kuvahan tämä on ja epäselvä, mutta laitoin nyt jos joku sattuu näkemään tooodella haalean viivan minkä itse epäilen näkeväni :) Hiivin saunaan ottaan kuvaa kun ollaan kylässä :D
Mulla oli aamusessa testissä sama homma että näin viivan parillisena, siksi vähän epäili sitä ja tein nyt illasta uuden. :D heitin jo menemään äkkiä ettei kukaan löydä testiä, salaa tosiaan kuvailen ja testailen täällä kun ollaan vieraissa. :) koitan aamulla ottaa heti paremman, jos vaikka ihan kunnon kameralla, toivottavasti kukaan ei ole hereillä ihmettelemässä miksi vessasta kuuluu räps...Missä sen testiviivan kuuluis olla kun mä nään controlliviivan lisäks kaks viivaa :D

Tuli iha hillitön naurukohtaus ko kävin läpi päässä tilanteen "kuvasin vaa omaa kakkaa, siksi tuo ääni" :D