Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Julia97: Huh, tuli varmaan yllätyksenä, että vois olla 2 tulossa:D Onnea :Heartpink

Joku kyseli alkuraskauden oireista. Raskautta en olis kyllä oireista arvannu kun plussasin 4+0. Mulla ei ollut oikeestaan mitään oloja ennen ku 4+6 alko järkyttävä pahoinvointi, joka jatkuu vieläkin viikolla 16 :/ Aluksi pari viikkoa saatoin oksentaa 10 kertaa päivässä. Muutaman viikon oksentelin päivittäin ja nyt ehkä 5 viikkoa on ollu about kolme huonompaa päivää viikossa :/

Mut muuten ei tosiaan ollu mitään oireita ennen kuin noin viikosta 12 eteenpäin on ollu mahakipuilua ja masu kasvanut :) Nyt alkaa kumpu näkymään jo muillekin :p

Mä oon viettänyt vähän hiljaiseloa, kun ei oo ollut mitään päivitettävää. Mutta näin tänään:

ImageUploadedByVau Foorumi1464896328.023440.jpg

Eli peitot heilumaan ;)

Kp 15/28 ja dpo -1

Niin ja Julialle tsemppiä! Kaksi olisikin jo melkoinen yllätys ;)

Mites plussanneet jakselee? Ja mikä yrittäjillä boogie? :)

No mä oon tähän asti ollut sanani mittainen, eli ei mitään tietoa kiertopäivistä! :D multa ei vaan mitenkää jää ovis huomaamatta, se on ihan ovella nyt, mutta en jaksa sen enempää sitä mietiskellä :)

Meillä on tänään rv17+0, eli puoliväli lähenee :) jotain pientä vaatetta tullut jo osteltua vauvalle. Kuukauden päästä meillä on rakenne ultra jossa toivottavasti selviää kumpi masussa matkustaa :-) itse voin hyvin, mitä nyt hormoonipäänsärkyjä on 1-3 kertaa viikossa. Lisäksi unirytmi on heittänyt ihan häränpyllyä jo viikon! Herään joka aamu 4-5 aikaan ja nuokun hereillä tunnin pari kunnes nukahdan takaisin, näin kesälomalla olis kiva nukkua ihan yhtäjaksoisesti vielä kun voi :D lueskelin netistä tän olevan hyvin tyypillistä jo näiltä viikoilta alkaen.. Jee :D masukin on jo pikkusen päässyt kasvamaan.

Mites muut odottajat ja tietysti vielä yritysvaiheessa olijat??:-)

Onnea ihan tosi paljon kaikille plussanneille! :Heartbigred

Mä itse jätin viimekuussa kaikki nämä tälläset foorumit, yritin olla ajattelematta mitään vauvoihin tai raskautumiseen liittyvää ja stressaamatta liikaa. Tämäpä tuotti tulosta, nimittäin muutama päivä sitten alko mulla oksentelu ja tänään, viikoilla 3+5, plussasin ehkä hieman haaleasti, mutta erittäin selkeästi :Heartred Kolmas kerta(kierto) toden sanoi!

Taidan minäkin liittyä joukkioonne.. eli siis 19vuotta/lappi/ ensimmäinen tulossa la 24.7/ ei ollut yritystä eikä kummosempaa kuumeilua....
Mulla oli käytössä yasmib pillerit ja 2kk niitä olin ehtinyt syödä kun kävin gynekologilla ja sain tietää olevani raskaana. Silloin oli jo rv8 ja alkujärkytyksen jälkeen heti tuli ajatus että piän tämän ja on tervetullut. Mulla anoreksia tausta joka tehny kuukautisista tosi epäsäännölliset ja estrogeenitaso oli alhainen joka tietenki vaikuttaa raskautumiseen muttä tää pikku veijari oli päättäny että hän tulee maailmaan vaikka väkisin niin tervetuloa vain, on enemmänki kuin tervetullut:D <3 mies oli alussa järkyttynyt mutta nyt tosi innoissaan eikä malta enään odottaa. Harmi vaan kun mies armeijassa 300km päässä ja kotiutuu vasta joulukuussa... nyt jäljellä viimiset 7vkoa laskettuun aikaan ja pikkuhiljaa alkaa jo jännittää:rolleyes:

Tervetuloa mukaan!:)
Täällä kärsitty kauheasta päänsärystä, pahoinvoinnista ilman oksentelua (luojan kiitos) ja viellä lisäksi aivan kamala väsymys ei luoja.. En muistanukkaa et se alku voikin olla näin kamala :D

Onnea Nannaaa ja tervetuloa youngmama97, sulla alkaakin olemaan jo jännät ajat eessä. Ihan kohta saat jo nyytin syliin <3

Tervetulloa youngmama97! :) tuli täs mieleen kun mainitsit että 7vkoa laskettuun aikaan, kuinka itse en loppu raskaudesta muistanut kun kysyttiin monenellako viikolla olen kun itse aloin laskea vain viikkoja laskettuun aikaan :grin aikalailla puolivälin jälkeen aloin laskemaan vain jäljellä olevaa aikaa :p

Täällä pyörähti lomaviikon aikana käyntiin yk 3, nyt kp 5. Nyt kesän aikana tulen olemaan paljon poissa kotoa, eli yritän olla stressaamatta kiertopäivistä ja raskautumisesta. Ovistikkuja ajattelin kuitenkin tilata ihan mielenkiinnosta, kierto tuntuu olevan säännöllinen 27-28 päivää, eli kai siellä ovulaatio tapahtuu. :rolleyes:

Onnea nannaaa plussasta! <3 ja tervetuloa mukaan youngmama97 !

Täällä väsymys jyllää edelleen voimakkaana ja kaikki makea (varsinkin suklaa) ällöttää! Eli kyllä oli todella ihana juhlia eilen ylioppilaita kun joka paikassa tyrkytettiin kakkua yms :'D jonkun verran alkanut repäisykipuja kasvukipuja tai jotain tuolla mahassa mut ei ne pahoja oo :p nyt rv 11+2

Täällä väsymys jyllää edelleen voimakkaana ja kaikki makea (varsinkin suklaa) ällöttää! Eli kyllä oli todella ihana juhlia eilen ylioppilaita kun joka paikassa tyrkytettiin kakkua yms :'D jonkun verran alkanut repäisykipuja kasvukipuja tai jotain tuolla mahassa mut ei ne pahoja oo :p nyt rv 11+2

Takaisin