Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vitsi miten kiva kuukausi ois kun saattas olla samassa kuussa synttärit munkaa sit sillä pikkasella:p no ei pidä mennä asioiden edelle saa nähä viitinkö huomenna tehdä testiä vai jätänkö launtai aamuun:)

Muokattu viimeksi:
Täällä kp32/28-30, eikä yhtään tunnu että menkat olis alkamassa! Sama oli esikoisen kans, ettei ollut mitään menkka oireita. Yleensä kärsin niistä pari päivää ennen kun menkat alkaa. Hyvin epätodenäköistä että olisin raskaana kun ollaan 2 kertaa oltu täs kuus ilman ehkäisyä :eek:

Julia97, joo pilleriden lopettamisen jälkee ne kierrot voi olla kyllä ihan mitä sattuu! Mulla oli 7 kk lopettamisen jälkee kierrot luokkaa 30-60 päivää, sit tärppäski, ja imetyksen lopettamisen jälkee on onneks ollu tosi tasaset. Sinuna tekisin testin! :)

En oo vielä testannut. Tänään varmaan käyn ostaas testin ja huomenna teen,jos ei menkkoja näy :)

Meidän piti kyllä odottaa näitten menkkojen alkamista ja sitten EHKÄ yrittää. Jäätiin nimittäin pohtimaan miehen kans sitä että pitäiskö ihan rauhas aloittaa vasta imetyksen päätyttyä... Mutta ei haittaa yhtään vaikka olisin raskaana. Jännittää vaan kauheesti :shy: esikoinen täyttää ens viikolla 9kk.

Mutta voihan mulla olla kierto sekaisin kun poitsu on ollut lähiaikoina paljon rintaa syömäs o_O

Julia97, meillähän on paljon yhteistä jos nyt ollaan kummatkin raskaana niin la on sama ja meidän esikoisetkin saman ikäisiä ja "yllätyksenä" tulleet :eek::p

Tääl kp 9/27 eli tylsä vaihe menossa kiertoa :D Eilen tuli postissa taas hirvee kasa ovistestejä, vitamiinit otettu käyttöön sekä miehelle että mulle ja lisää myös tilattu. Mä oon päättänyt, et tän kevään aikana mä raskaudun - piste. Muuta vaihtoehtoa ei ole! :D

Täällä kärsitään pahoinvoinnista. Heikottaa oksettaa ja kaikki ällöttää! :( iloinen oon silti et ei tarvi pelätä oonko raskaana vai en :) eikä km pelota niin paljoa kun on kunnon oireet.

nega oli kun eilen testasin. viittiskö sitä vikan testin tuhlata illal :-/ Toisaalta hyviä puolia tässä on se että kerkiän valmistuun hoitsuks enne laskettuu aikaa jos raskautuisin 2-3 kierron päästä :-)

Täällä on tänää kp 16 ja dpo 2 :) Mä olen menossa just tekemään loppusiivousta tonne vanhaan asuntoon, sit siitä äidille viettämään vappua. Tein simaa ja huomenna tehään munkkeja. Ehkä vois yhen siiderinkin juoda :D Sunnuntaina uuteen kotiin sit :)
Mä en muista et esikoisesta ois ollu yhtään mitään raskausoireira, paitsi sit ku menkkojen ois pitäny alkaa niin kiukutti. Sit rv 6 alkoi pahoinvointi ja sitähän sit kestikin...

Oi niin ihana lukea teiän raskaustuntemuksia :) tulee ikävä omia, vaikka se olikin aivan kamalaa. :D

Nyt tuntuu kyllä siltä että menkat alkaas.. Vatsaa polttaa, on vilu ja huono olo, itkettää ja väsyttää.. Kuunneltiin radiota miehen kans ja sieltä tuli biisi "my heart will go on", itkuhan siinä tuli :facepalm: toki nämä oireet voi viitata raskauteenkin. Kävin apteekista hakees r-testin ja vitamiineja. Aamulla testailen ellei menkkoja näy :)

Mulla on vaan oireita just se et pitää ravata pissalla vähän väliä ja tissit on kauheen kipeet ja sit tää vihlonta joka tulee aamuöisin niin sit oon aina aamusin kiukkunen en tie johtuuko hormooneista vai tosta vihlonnasta ku aina ku se alkaa nii ei siinä paljoo nukuta+ oon turvonnu ku ilmapallo .... :D

Takaisin