Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja niin ovis pitäis sovelluksen kalenterin mukaan olla perjantaina mutta luulen että se on jo ollut. Ehkä :D

Kp 1 alkaa silloin kun kunnon vuoto on alkanut :) ja jos kello on jo yli klo 18 vasta seuraava päivä on kp1 ja tuhruja ei lasketa menkkojen alkamispäiväksi.

Meillä on hautajaiset lauantaina ja sunnuntaina mennään meiä kummipojan perheelle kylään. Eipä meillä normaalistikaa hirveesti vappua vietetä mitekää erikoisesti,syödään munkkeja ja tippaleipiä, mies tykkää lisäks juua simaa. Tänä vuonna mun porukat toi pojalle ekan vapun kunniaksi foliopallon :)

Joo tiedän iinaliisa mutta kaavinnan jälkeen sanottiin että menkat voi olla erikoiset kun tulee.. mutta lasken itse ainakin siitä kunnon ekasta vuotopäivästä tätä kiertoa :)

Nii sen mukaan laskettuna ovis olisi vasta pe mut omaa kroppaa kuunnellen taisi olla eilen. Onneksi on talletteluja tehty ja varmaan tehdään tällä viikolla vielä niin ei jää siitä kiinni :)

Kauan sulla kesti kaavinnan jälkeen että menkat alko? Mulla tyhjennettiin lääkkeillä ja kesti 6vk että alko! :o

Mulla alotettii lääkkeillä mutta ei toiminu, kärsimystä vaan, lääkkeitä otin öö 7 kertaa... 2 vuorokauden kärsimyksen jälkeen pääsin kaavintaan onneksi :)

Joo mullekkin se hoitaja sanoi että monella lääkkeet ei vaikuta :/ mä kerkesin ottaa kotona yhet, sairaalassa yhet ja sit tulikin sikiöt ulos eli mä kerkesin olemaa osastolla ehkä 3-4 h että kaikki oli ohi. Menin vaa huonoo kuntoo nii olin sen takia 9h tuntia kokonaisuudessa siellä.

Mulla kp 20/30 dpo 4... Jänniä aikoja elellään :D
Vapuks ei oo mitään pläänejä, varmaan vaan kotona ollaan ku ei tuota alkoholiakaan kehtaa kitata jos oiski vaikka tärppi tullut :D

Mähän oon näemmä päivistä ihan sekasin, tänään on sitteki kp 15, huomennahan on perjantai jo!! :D no, nyt on tallettelut tältäkin päivältä kunnossa eli jos ovis oiskin vasta huomenna niin pitäis olla homma kunnossa jos huomenna ei jaksakaan työviikon jälkeen. :)

Takaisin