Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla meni nassutin just viime kierrossa viikolla yli. Ei ollu mitää tuntemuksia, et ois alkamassa. Testit näytti negaa ja turhautti. Sit ne vaan alko. MUTTA niin kauan, ku menkat ei ala nii on toivoa!

5144b0d0b574d41111ae41669aff7522

Jee viiva on tummunu entisestään.
4+0 <3

Huomasinkin et menkat oitäs alkaa ens viikon perjantaina jolloin kierron pituus ois 32 ja ennen mulla ollut 28 :) ja tänään ajateltiin käydä miehenkaa frisbeegolffia pitkästä aikaa heittelee:)!

Aika tuntuu kyllä menevän täällä super hitaasti! Viikko vielä, että pääsen kertomaan kasvotusten miehelle plussasta. :dead: Olen pohtinut omaa liikkumista ja ruokailua. Olen tottunut elämään viime kuukaudet aika vähällä ruualla ja kovalla liikunnalla mikä ei ole varmaan raskaana kovin hyvä juttu. Uskaltaiskohan sitä jatkaa samaan malliin vai pitäisikö liikuntaa jättää vähän vähemmälle? Ahdistaa kyllä ajatus, että pitäisi lopettaa liikunta seinään.

Niin siis liikuntaahan suositellaan kyllä, mutta harrastelen kestävyysjuoksua/lenkkeilyä. Eli aika äärirajoilla menen usein lenkeillä. Monessa paikassa hehkutetaan että terveen papun (kyllä, olen jo ottanut jonkun lempinimen käyttöön :happy:) pitäisi pysyä sisällä vaikka mitä tekisi, mutta silti jokin sisäinen pelko tullut että voisi itse aiheuttaa keskenmenon.

Itselle sanottiin että 1.kolmanneksen saa liikkua samaan tahtiin kun on aiemmin ennen raskautta tottunut. Ja syödä kannattaa tosiaan säännöllisesti, monipuolisesti ja terveellisesti heti alusta alkae, samoin raskausvitskut kannattaa alottaa viim.plussauksen jälkee.
Tälläiset ohjeet ite sain viime keväänä nlasta.
Itselle tuo syöminen oli vaikeinta, oon niin nirso ja pärjänny vähällä ruokailulla enne raskautta..

Takaisin