Skallo
Näppärä viestien naputtelija
Mä otin Viirukhanin neuvosta vaarin ja annoin pojalle hajupaitani näpellettäväks, niinku Mohomahalla, meil täytyy kans aina olla jotain hipellettävää minkä voi vetää naaman päälle. Must tuntuu et mitä tietosemmaks vauva on tullu ympäristöstään niin sitä vaikeemmaks iltanukahtamiset menny. Ennen otin vaan iltatoimien jälkeen tissille ja katoin itte telkkaria kun toinen söi ittensä pinkeeks ja joko hereillä tai nukahtaneena pinnikseen ja siinä se. Nyt on hirvee känkkäränkkä vastas ku koittaa alottaa iltatissittelyn. Joudun tekeen melkeen joka ilta niin et ku kiukuttelu alkaa niin pistän suoraan pinnikseen, siellä jupisee ja kiehnää itekseen tovin, joskus nukahtaa hetkeks ja sit kuuluu oikeen käskevä karjunta et nyt sitä tissiä! sit syödään ja nukahdetaan[8|][:D] mulla ei meinaa aina kestää vaan hermo noit känkkäränkköjä, oonkin ottanu tavan et jos vauva vaan kiukuttelee sylissä niin laitan sen suosiolla itekseen pötköttään kun aina silleen rauhottuu. Ei taida olla kaikista läheisyydenkaipusin tapaus kun usein nukkuu omassa sängyssä paremmin ku mun kainalossa.