Meridiaani
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ai että Shg-79! Mä unelmoin vielä, että olis jossain vaiheessa tuollainen unipätkä! Tuntuu, et tää vauva alkaa kaivata jo tukevampaa ruokaa, kun öisinkin syö tiheään. Ihan vielä en iltapuuroa aloita, mut houkuttais kyllä, jos se nukuttaisi enemmän.
Meillä oli tosi huono yö, esikoinen on tullut flunssaiseksi ja heräili yöllä, ei auttanut hyssyttely tai viereen ottaminen, lopulta itkeskely oli sen verran suurta, et annoin supon. Ihana rauha sen jälkeen, kunnes olikin kakka vaipassa ja uusi suppo perään. Olin varma, että no nyt, nyt nukkuu ehkä pitempäänkin aamulla. Mut eihän lapset toimi niin. Kuudelta alkoi itku, nukahti uusiksi ja lopulta heräs kasilta. Aikamoiseen taustameluun vauva saa tottua.
Meillä oli tosi huono yö, esikoinen on tullut flunssaiseksi ja heräili yöllä, ei auttanut hyssyttely tai viereen ottaminen, lopulta itkeskely oli sen verran suurta, et annoin supon. Ihana rauha sen jälkeen, kunnes olikin kakka vaipassa ja uusi suppo perään. Olin varma, että no nyt, nyt nukkuu ehkä pitempäänkin aamulla. Mut eihän lapset toimi niin. Kuudelta alkoi itku, nukahti uusiksi ja lopulta heräs kasilta. Aikamoiseen taustameluun vauva saa tottua.

On se jännä, kun ottallansakin näkee, että toinen on niiiiiin väsyny, kun hieroo silmiään jatkuvasti ja silmät vaan seisoo päässä ja itkettää ja kiukuttaa, mutta ei! Päikkäreiden nukkuminen on mälsää
Eli, kuten pitkästä ja sekavasta sepustuksesta voi päätellä, niin aika viidakon lait pätee edelleen
tunnin siinnä seurusteli käsilleen ja peitolle sekä nukkuvalle äidille