Siis nyt o pakko kertoa! Meikä on se äiti, joka ei o huhtikuun jälkeen nukkunu 2,5 tuntia pitempään, ja nukun yleensä 4-5 tuntia muutamassa pätkässä. Vauva ollut melkoisen suuritarpeinen, mutta pikkuhiljaa o helpottanut. Meillä on pakkoperhepeti, koska mikään muu ei o ollu millään tavalla mahollista. Muutama päivä sitten meni hermot lopullisesti siihen, että vauvan o pakko saada koko ajan olla tissi suussa, että voi nukkua. Mulla o selkä ja lonkka jatkuvasti tulehtuneen tuntusia, ja tarvii syödä särkylääkkeitä, että pääsee sängystä ylös. No, oon kahtena yönä (ja linja pitää siis päivälläkin) pitäny sellasta unikoulua, että ruokailun jälkeen tissiä ei enää lutkuteta eikä tissi o unirätti. Oon halinu, taputellu, silitelly ja laulanu vauvalle illan vikan syötön jälkeen ja pistäny vauvan viereen koisiin. Aina ku itku yltyy oon nostanut ylös ja rauhottanut vauvan. Tunti o tähän menny kahtena iltana, kunnes o uni tullu. Ja vauva onkin nähtävästi päättäny, ettei sitte perhana syödä koko yönä! :D Nukku jonku 7,5 tuntia viime yönäkin! Mää siis oon ennen syöttänyt 0,5 - 3 tunnin välein läpi vuorokauden enkä pysty yleensä nukkumaan päikkäreitä, koska vauva tarvittee tissiä vartin välein pysyäkseen unessa päivisin. Oon ihan äimänä :D Harmi vaan, että valvominen o menny niin veriin, että heräsin ite jo puoli kolme viime yönä.