Lollo
Vauhtiin päässyt keskustelija
Pitää myöntää että tämän viikon jälkeen olen aika väsy. Ma-ke yöt kun tyttö kipeenä niin heräiltiin jatkuvasti, otin vain tiukemmin kainaloon ja pikkuinen jatkoi unia. Näin mentiin 20-60 minsan välein, eli yöt todella katokonaisia. Kuume laski edellisyönä ja nyt on vauvarokon jälkitauti eli rokko menossa. Voikohan se olla epämukava? Mutta yö oli edelleen tosi katkonainen, söi 4 kertaa ja pari muuta itkuista herätystä sen lisäksi. Äärg. Jos joskus palataan taas "normaaliin" rytmiin mun rinnat varmaan räjähtää jos tottuvat nyt näihin yösyöttöihin taas.
Helpointa on kun tyttö olisi vieressä mutta en oikein halua totutella häntä siihenkään kun 5kk menivät niin hyvin omassa sängyssä. Nyt kun mies noussut aamulla viideltä niin olen ottanut taas kainaloon siinä toivossa, että itsekin saisin vielä muutaman tuntia nukkua.
Helpointa on kun tyttö olisi vieressä mutta en oikein halua totutella häntä siihenkään kun 5kk menivät niin hyvin omassa sängyssä. Nyt kun mies noussut aamulla viideltä niin olen ottanut taas kainaloon siinä toivossa, että itsekin saisin vielä muutaman tuntia nukkua.