NT-Ultra

Nyt on ultra takana ja tunteet on hyvin ristiriitaiset. Meillä todettiin varhaisultrassa kaksosraskaus. Tänään ultrassa toinen sikiö vastasi viikkoja 11+1, oli menehtynyt. Toisella kuitenkin kaikki hyvin, viikkoja 12+3. Sikiöillä oli yhteinen istukka ja erilliset kalvot. Lääkäri epäili, että istukka ei ole jakautunut tasaisesti ja se on johtanut toisen kuolemaan.

Hurjaa ajatella, että mun sisällä on yksi kuollut ja yksi vauhdikas ihmisen alku.

Nyt vaan päivä kerrallaan ja ajatukset meidän selviytyjään ♥️
 
Mulla on 31pvä nt-ultra ja sillon 11+6. Muistelen että edellisellä kerralla käytiin liian aikasin kun ei mitään havaintoa viikoista ja toisen kerran sitte 12+ viikoilla. Verikokeissa kävin viikko sitten ja labrantäti ois istuttanu mut sokerirasitukseen samalla kertaa, ei vaan ollu viikkoja tarpeeksi. Ultran jälkeen onkin se sitten seuraavana hupina eessä.
 
Mulla nt-ultra 8.11., silloin 12+1. Tänään kävin rv 10 ultrassa edellisten keskenmenojen ja kohdun väliseinän vuoksi. Kovasti jännitti, onko pienellä tilaa kasvaa, siellä se onneksi kellutteli oikean kokoisena ja tilaakin oli.
 
En ole täällä ryhmässä vielä mitään kommentoinutkaan, vain seuraillut teidän muiden juttuja. Mulla on NT-ultra tulossa marraskuun alussa 12+2.

Mutta miksi nyt kommentoin: C olen tosi pahoillani ❤ ihan varmasti hirmu tunnemyllerrys menossa. Mulla 3 vuotiaat kaksoset ja kaikki tällainen kaksosiin liittyvä saa mut todella surulliseksi.
 
Nyt on ultra takana ja tunteet on hyvin ristiriitaiset. Meillä todettiin varhaisultrassa kaksosraskaus. Tänään ultrassa toinen sikiö vastasi viikkoja 11+1, oli menehtynyt. Toisella kuitenkin kaikki hyvin, viikkoja 12+3. Sikiöillä oli yhteinen istukka ja erilliset kalvot. Lääkäri epäili, että istukka ei ole jakautunut tasaisesti ja se on johtanut toisen kuolemaan.

Hurjaa ajatella, että mun sisällä on yksi kuollut ja yksi vauhdikas ihmisen alku.

Nyt vaan päivä kerrallaan ja ajatukset meidän selviytyjään ♥️
Voi ei, otan osaa! :sad001 Tuosta varmasti kyllä tulee ristiriitaiset tuntemukset!
 
Aamulla oli nt ultra meillä. Kaikki hyvin, pikkuinen siellä jo pyöri ja kosketteli kasvojaan kädellä.:love017 Laskettua aikaa muutettiin kahdella päivällä myöhäisemmäks, niin nyt siis vasta 11+1 ja sai onneksi mitattua kaiken seuloja varten, niskaturvotuskin oli todella hyvä.
 
Piinapäivät ennen nt-ultraa. Maanantaina ultra edessä ja viikkoja tuolloin 12+3. Omakannasta piti mennä hölmönä kurkkimaan jo noita veriseulan vastauksia, toki nehän eivät yksinään kerro mitään ennen kuin on ultra katsottu mutta sain jo itselleni lietsottua niistä paniikin poikasen kun vertasin vastauksiin joita toukokuisten fb-ryhmässä oli jaettu :sad001 ja joo, tähän vaikuttaa myös ikä yms. mutta silti. S-PAPPA 1987.1 ja S-hCGBV/D 38.6. Ikää 27v. Tuo ensimmäinen arvo kovin korkea ja toinen arvo suhteessa siihen matala? Tulen hermoraunioksi ennen maanantaita :smiley-angry017
 
Piinapäivät ennen nt-ultraa. Maanantaina ultra edessä ja viikkoja tuolloin 12+3. Omakannasta piti mennä hölmönä kurkkimaan jo noita veriseulan vastauksia, toki nehän eivät yksinään kerro mitään ennen kuin on ultra katsottu mutta sain jo itselleni lietsottua niistä paniikin poikasen kun vertasin vastauksiin joita toukokuisten fb-ryhmässä oli jaettu :sad001 ja joo, tähän vaikuttaa myös ikä yms. mutta silti. S-PAPPA 1987.1 ja S-hCGBV/D 38.6. Ikää 27v. Tuo ensimmäinen arvo kovin korkea ja toinen arvo suhteessa siihen matala? Tulen hermoraunioksi ennen maanantaita :smiley-angry017

En osaa ottaa tarkemmin kantaa arvoihin, kun en ole omiani nähnyt vieläkään. Mutta kyllä ne ilmeisesti voivat vaihdella aika lailla ilman, että on kohonnutta riskiä niihin kromosomipoikkeavuuksiin. Onneksi se kokonaisuus ratkaisee :happy: odottaminen on kyllä ihan piinaa, tsemppiä. Toivottavasti ultrassa kaikki on hyvin :Heartred

Tänään onneksi tuli postissa se kovasti odotettu kirje, ettei ole kohonnutta riskiä kromosomipoikkeavuuksiin. Niitä riskilukuja ei ollut siinä kirjeessä ollenkaan, mutta kai ne kuulee neuvolassa tai tulee myöhemmin kantaan.
 
Täällä ultra 7.11. Tuntuu että siihen on ikuisuus! Huolta helpottaa se, että eilen sain sykkeet kuulumaan rv 10+3. Silti pelottaa onko kaikki kunnossa...
Mä en uskalla mennä kattoon näkyykö tuloksia, etten stressaa ultraan saakka.
 
Kiitos tsempeistä :Heartred ultrassa käyty ja siellä näytti kaikki olevan ihan mallillaan, liikkuvainen kaveri ja kaikki rakenteet mitä näillä viikoilla on nähtävissä oli ihan kunnossa! Niskaturvotustakin vain 1,1mm. Vielä jännäillään seerumiseulan tulokset :) mutta vähän jo uskaltaa huokaista helpotuksesta.

Tsemppiä koitokseen myös teille muille, toivotaan hyviä uutisia :love7
 
Kiitos tsempeistä :Heartred ultrassa käyty ja siellä näytti kaikki olevan ihan mallillaan, liikkuvainen kaveri ja kaikki rakenteet mitä näillä viikoilla on nähtävissä oli ihan kunnossa! Niskaturvotustakin vain 1,1mm. Vielä jännäillään seerumiseulan tulokset :) mutta vähän jo uskaltaa huokaista helpotuksesta.

Tsemppiä koitokseen myös teille muille, toivotaan hyviä uutisia :love7

Hienoa, onnea hyvistä uutisista! :Heartred Meillä oli kanssa tuo sama tilanne, että NT-ultrassa ei vielä saanut tietää lopullisia tuloksia. Mutta onneksi ne tulivat aika nopeasti (ti ultra ja pe tuli kirje).
 
Jee mä sain aikaistettua ultraa melkein viikolla, 12.11 on nt ultra! :)
Kätilö vaikutti todella mukavalta, ja sanoi että alkuraskauden vuodot ovat todella todella TODELLA yleisiä, että jos tulee ruskeaa niin ei kannata heti säikähtää. Mainitsi että helposti tulee istukan reunasta verta, et jos tulee niin se nähdään sit siinä ultrassa :)
 
Kuvittelenko vain vai onko meidän nt-ultra jotenkin oudon myöhään:scratch Vasta marraskuun lopulla ja silloin on viikkoja 13+2. Muistelisin, että esikoisesta se oli 12+ jotain
 
Mullaki olis ollut 13+0 mut siirsin. Kuulemma mitä pidemmällä niin sen helpompi tehdä :)
 
Takaisin
Top