NT-Ultra

Emilia84

Silmät suurina ihmettelijä
Heip,
Jänskiä aikoja! Mulla on keskiviikkona eka varsinainen ultra ja on kyllä aika jännä fiilis.. koskas muut menee ultrailemaan?
 
4.11 on aika ntultraan, tuolloin viikkoja laskentatavasta riippuen 13+1 tai 12+2. Mulla on kuitenkin käynti neuvolassa ensi viikolla, täti sieltä lupaili että voidaan ultralla vilkaista :)
 
Meillä ensi viikon tiistaina kanssa, silloin 11+3. Saa otettua seulonnat samalla käynnillä, kuulemma ne pitää tehdä vko 11 aikana että saa tarkempaa tulosta tai sit seuraava vaihtoehto on joskus vko 24 tienoilla, mut sit ei ole niin tarkkoja tuloksia enää. Jännittää melkein maailman eniten. Tätä tehtiin 9kk ja kaikenlaista selkkausta oli välissä ja nyt olis aivan täydellinen ajankohta vauvan tulla, kaikki odotukset on tapissaan. Pelottaa eniten että siellä ei olekaan elämää ja toiseksi eniten että on elämää mutta ei terve. Ihan varmasti seula huutaa punaista joka tapauksessa kun olen jo sen verran vanha itse (33), ihan vaan minun ikäni takia, mutta toivon että verikokeet ja nt olisivat kunnossa, että vauvalla ei olis muuta hätää kun iäkäs kantaja. Vähän jännittää etukäteen myös lapsivesipunktio, enkä ole edes varma suostunko siihen keskenmenoriskin takia. Olin jostain lukevinani, että jos yksityiselle iskee seteleitä tiskiin ja menee 4D-ultraan, niin sieltä voisi saada ainakin lähes yhtä hyvää dataa vauvan kunnosta ilman km-riskiä. Osaako kukaan vahvistaa?
 
Tän viikon perjantaina olis edessä nt ultra. Jännittää nyt jo, taitaa tulla pitkä viikko odotellessa :nailbiting:
 
Mullekin tuli aika postissa. 18.11 vasta, silloin vko 13 pyörähtää käyntiin. Hormoniherkkis alko tottakai itkee että vasta sitten, ja en saakkaan ultrakuvaa isänpäiväkorttiin :wacky:
Noh jospa nyt ultra kerrallaan ja odotellaan ensin tuo keskiviikon ultra, mikä siellä onkaan tulos
 
Täällä käyty kanssa tänään nt ultrassa ja kaikki oli niinkuin pitääkin. Meilläkin kääntyiltiin ja nukuttiin sellaisissa asennoissa että turvotuksen mittaus kesti ikuisuuden. Ei kyllä haitannut, ihanahan sitä pikku potkuttelua ja nyrkkeilyä oli seurata:Heartred
 
Mulla on 7.11. ja silloin 12+1. Yritin aikaistaa 4.11. kun päivä olis ollut niin paljon helpompi järjestää, mutta ei suostuttu ottamaan siihen kun haluavat että on 12 viikkoa täynnä... Kuulemma tuo loppuviikko tai seuraavalle viikolle. Sain onneksi kellonaikaa vaihdettua sopivammaksi.
 
Tänään aamulla käyty nt-ultrassa. Mua jännitti ennakkoon niin paljon, että pelkäsin suunnilleen sekoavani. Mutta onneksi pikkuisella kaikki hyvin. Vastasi tasan viikkoja 12+4 ja sydän ja muut rakenteet kunnossa ja nt-lukema myös ok. Mikä helpotus.:love017 Kauhean varhaisultran jälkeen oli ihanaa, kun päästiin tällä kertaa ihastelemaan miehen kanssa yhdessä pikkuisen vipellystä siellä masussa :Heartred

Myooma ei ollut onneksi kasvanut, mutta joudun sen takia ylimääräiseen kontrolliin rakenneultran jälkeen. Rakenneultraan saatiin aika 20.12 ja nyt tosiaan vielä jännitetään, että saadaan seuluntatulokset.
 
Takaisin
Top