Nt-ultra

Meillä nt-ultra 6.3. Varasin tänään samalla kun kävin ar-ultrassa. Silloin pitäis olla tämänpäiväisen ultran mukaan 12+1
 
Meillä nt-ultra 19.2, jolloin ois 12+0 kai. Jännää, vielä kaks viikkoa pitäis jaksaa oottaa, kun ei olla käyty ar-ultrassa. Tällä viikolla pitäis käydä verikokeissa. Eihän niihin verikokeisiin muuten tarvinnu paastota tai mitään?

Ei tartte paastota tai muutakaan :) Mulla on verikokeet huomenna. Nt-ultra myös 19.2., ei malttais odottaa...
 
8.3 eka uä mulla! Tänään varasin ajan.. en malta odottaa nähä että pikkunen voi hyvin!!! (Tai oisko kaksoset :wink)

Muuten ei kai haittaa että alkuraskauden lääkäriaika on ennen uä?
 
Itselle tuli täysi black out niin muistaakohan täällä joku tehdäänkö nt ultra vatsan päältä vai alakautta?
 
se menee mun mielestä yleensä niin, että vatsan päältä jos on mahdollista, mut jos ei näy niin sit alakautta :)
 
Itselle tuli täysi black out niin muistaakohan täällä joku tehdäänkö nt ultra vatsan päältä vai alakautta?

Vähän riippuu ultraajasta/laitteesta ja omasta ruumiin rakenteesta:) mulla ultrattu sekä mahanpäältä että alakautta:)
 
Jaama Ootko käynyt meidän koiruudesta kuvan ottamassa? Meillä meinaan ihan saman näköinen sekarotuinen kun tossa sun profiili kuvassa:) ImageUploadedByVau Foorumi1518167838.708164.jpg
 
Jaa, mulla kyllä kummassakin raskaudessa on tehty aina vatsan päältä vaikka niistäkin on jo aikaa reilu 12v ja 9v. Onks käytäntö muuttunu tässä vuosien aikana?

Riippuu varmaan sitten kuinka hyvä laite on ja kuka sen tekee o_O Itelläni kokemusta muutamasta sairaalasta ja näissä molemmissa tehtiin alakautta.
 
Olen pahoillani:Heartred meidän vanhus on jo 8v mäyräkoiran,perhoskoiran ja labradorin sekotus:) toivon että terveys pysyis vanhuksella hyvänä vielä tulevat vuodet...
 
Olen pahoillani:Heartred meidän vanhus on jo 8v mäyräkoiran,perhoskoiran ja labradorin sekotus:) toivon että terveys pysyis vanhuksella hyvänä vielä tulevat vuodet...

Onpas teillä cocktail[emoji16]
Kimi jouduttiin lopettamaan 7/2016 13 vuotiaana epilepsiakohtauksen jälkiseurauksiin. Olihan se kova paikka kun vanha ystävä lähti, varsinkin kuin 6/2016 menetimme esikoisen kohdunulkoisen raskauden takia.
 
Olipa teillä rankka vuosi toi 2016:sad001 onhan noi karvakuonot kuin perheen jäseniä niin rankkaa se on kun joutuu luopumaan...
 
Olen pahoillani:Heartred meidän vanhus on jo 8v mäyräkoiran,perhoskoiran ja labradorin sekotus:) toivon että terveys pysyis vanhuksella hyvänä vielä tulevat vuodet...

Hauska sekoitus! :) Mun lapsuudenperheessä meillä oli kaks perhoskoiraa. Tai siis ensin yks ja sitten myöhemmin toinen :)
 
Kääk. Huomenna nt-ultra. Alkanu jänskättää enemmän kaikkien näiden ikävien uutisten jälkeen...
 
Siku86, tuu sit kertoo miten meni.
Mulla ultra 19 päivä ja kahdella muullakin täällä oli sillon.
 
Joo, täällä käyty NT ultrassa tänään! Vähän jännitin kun mieskään ei päässyt mukaan. Mutta kaikki oli hyvin, oli hieman isompi mutta laskettu pysyy edelleen syyskuun ekana päivänä koska heitto oli vain 4pv niin ei alettu sitä muuttamaan. Kuvia oli vaikea saada kun pikkusella oli jumppatuokio meneillää ja sykekkin oli 170, eli normaalia korkeampi mutta ultraaja sanoo että johtui vain siitä kun niin vauhdikas oli.
NT mitta oli 1.1 eli tosi hyvä :)
Parin päivän sisällä ovat kuulemma veriseuloista yhteydessä jos niissä olisi jotain erikoista.

Niin ja tehtiin muuten alakautta täällä ainakin, eivät edes yrittäneet päältä ja samalla gynekologinen tutkimus.

Tsemppiä Siku huomiseen ultraan! :)
 
Takaisin
Top