Nt-ultra

Nt-ultra oli viime ti, siellä la siirtyi 4 päivää eteenpäin ja siksi siirryinkin tuolta elokuisten ryhmästä tänne. Ultrassa kaikki näytti olevan hyvin [emoji4]
Jouduin vaan menemään tämän yllätyshepun ultraukseen yksin, kun päiväkodista ilmoittivan sopivasti ennen ultra-aikaa, että toinen lapsi on vatsataudissa ja miehen piti siis jäädä kipuilijan kanssa kotiin. Todellisuudessa lapsikin oli täysin terve, joten otti tuo yksin meno vielä enemmän päähän...

Eikös siinä sanottu kanssa että on hyvä käydä pissalla ennen ultraa että rakko on tyhjä

Ei mulla lue tossa mitään pissaamisesta, ja muistelisin että jotkut ultraajat tykkää että on pussannut ja toiset että on rakkotäynnnä...

Tänne ei vieläläkään oo saapunut ultraan aikaa ja nyt menossa rv11+0..täytyy huomenna soitella ja kysellä mikä homman nimi...

Tampereella ei ees saanut mitään lappua :wideyed: tai mulle ei ainakaan oo tullut mitään. Neuvolantäti varas ultran ekalla neuvolakerralla. Ohjeisti vaan et verikokeet varattava ennen ultraa(sikiöseulonta,itse netistä varattu aika)ja että ultraan ei saa ottaa lapsia mukaan. Muuta ei sitten sanonut.

Viimeks hatanpäällä kun oltiin ultrassa niin aulassa luki isolla,että tyhjennäthän rakon ennen ultraamista. Ja mitään neuvolakorttiakaan ei enää ole,kaikki kuulemma sähköisenä. Oisin halunnu sellasen kortin,jotenkin siitä oli nii helppo tarkistaa kaikki tiedot kun aina neuvolas meni kaikki ohi. No,näkeehän ne sieltä jostain netin syövereistä,mut oon niin huono käymään tietsikal netissä eikä kännykällä viitti noihin kirjautua kun ei kuitenkaan näy kunnolla :meh:

Ja viimeks muistan et ultraaja ihan paikan päällä laski meille kaikki riskiarvot ja käytiin ne siinä läpi(down ja muut trisomiat ainakin). Ja samalla myös heti varattiin aika rakenneultraan.

Mukavia ultrahetkiä kaikille, joilla ensi viikolla on nt-ultra! :Heartred

Apua, kohta ultraan!! 8:15 aika ja pelottaa aivan hirmuisesti. Ollut sellainen olo että kaikki ei ole ihan ok. :sad001

Tsemppiä ultraan Naksutti! Eiköhän kaikki ole hyvin. Tulehan sitten kertomaan kuulumiset. :)

Tsemppiä ultraan Naksutti, näät ihan kohta teidän pienen <3

Kiitos kaikille! ❤️ Pieni voi hyvin, vastaa viikkoja ja sydän hakkasi hurjasti. Nyrkkiä pisti suuhun ja jalkoja heilutteli. ❤️ Oli sen verran unelias että ei saatu kaikkia mittoja yms niin perjantaina menen uudestaan ultraan. Huojentava kuitenkin tietää että siellä se elää ja voi hyvin!

Mäki kävin äsken ultrassa, vastasi 12+5 ja la ois 29.8. Kaikki oli kunnossa ja tytöltä näytti mun silmään:happy:
Niskaturvotus 1,1mm ja sano et viikon päästä tulee kirje kotiin jos kaikki hyvin.

Äippäx5, tehtiin vatsan päältä ja aivan ihana kätilö ja lapsikin oli mukana

Takaisin