Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja näin vaihtui kolmannen kerran miehen palaverin vuoksi eli uusi aika onki 28.2 :)Mulla vaihtukin nt-ultra aika pari päivää myöhemmäks töitten vuoks eli ultra onkin vasta 26.2
Sama täällä. Viimeiset pari viikkoa oon ollut aika zen raskauden suhteen, mutta nyt viime päivinä oon taas ruvennut maalailemaan piruja seinille. Että mitä jos sikiö onkin lopettanut kehityksensä just ennen ultraa, tai mitä jos se vain on tosi sairas. Onneksi enää se neljä yötä jännitettävänä.Enää neljä yötä nt-ultraan. Huomaan ajattelevani asiaa hetki hetkeltä enemmän. Kuinkahan suureksi tämä jännitys ehtii vielä kasvaakaan.
Voi Posti ja sen toimimattomuus! Mulle tuli tänään muistutusviesti tekstarina ensi tiistain nt-ultrasta. Kaikki muuten aivan fine, mutta siinä lukee: "Olethan tutustunut ajanvarauskirjeeseen ja mahdollisiin lisäohjeisiin." No en kyllä ole, kun en ole mitään kirjettä tai ohjetta saanutOnkohan tuossakin jokin Postin moka takana vai tuleeko tuo viesti kaikille, olipa mitään kirjettä lähetetty tai ei? Ei voi tietää. Mutta osaako kukaan kertoa, mitäköhän ne lisäohjeet voisivat mahdollisesti olla? :)
:banghead:Tänään tuli Netpostiin Taysin kirje, no kuinkas ollakaan neuvolalääkäri on kirjannut lähetteen väärin ja siinä ei puhuta mitään sikiöseulonnasta[emoji35]. Joten ensi viikko sitten selvitetään tätä sotkua.