Nt-ultra

Mulla vaihtukin nt-ultra aika pari päivää myöhemmäks töitten vuoks eli ultra onkin vasta 26.2

Mulla on ensi tiistaina ja nyt jo jännittää niin paljon, etten haluaisi töihin välillä. :D Miten mä osaan ajatella mitään muuta tällä välillä?

Tänään tuli postitse nt-ultraan aika, joka siis on 1.3. torstaina. Silloin rv 12+1. Eilen kävin labrassa verinäytteet antamassa ja nyt siis parisen viikkoa vielä odottelua ultraan. <3

Mulla on maanantaina ultra, katotaan mihin päivää la tulee. Neuvolan la ois 29.8 ja alkuraskauden ultran mukaan 1.9. Ehkä mä joudun siirtymään elokuisiin :yuck:

Enää neljä yötä nt-ultraan. Huomaan ajattelevani asiaa hetki hetkeltä enemmän. Kuinkahan suureksi tämä jännitys ehtii vielä kasvaakaan.
Sama täällä. Viimeiset pari viikkoa oon ollut aika zen raskauden suhteen, mutta nyt viime päivinä oon taas ruvennut maalailemaan piruja seinille. Että mitä jos sikiö onkin lopettanut kehityksensä just ennen ultraa, tai mitä jos se vain on tosi sairas. Onneksi enää se neljä yötä jännitettävänä.

Mulla nt 11+2, tuntuu että hirmu aikaseen on kun monella tuntuu menävän 12+ viikolle :)

Meillä vieläkin lähete jossain postin matkassa[emoji35]. Puolitoista viikkoa sitten lähetetty, saa nähdä ehtiikö se perille ennen rv12

Jaama no jo on:o mullekin kesti vaan 3 päivää että aika tuli... nopeaa toimintaa!

Tääläkään ei oo vielä ekaa ultra aikaa tullut ja neuvola käynti oli jo 6.2. Vähän alkaa olee olo että tuleekohan se aika koskaan sieltä ku näin kestää.

Maanantaina nt-ultra, ja mietin sitä jatkuvasti. Varsinkin kun olen lukenut muista ketjuista niin paljon surullisia ja huonoja uutisia niin sitä ajattelee että varmaan mullakin käy huonosti. :sad001

Voi Posti ja sen toimimattomuus! Mulle tuli tänään muistutusviesti tekstarina ensi tiistain nt-ultrasta. Kaikki muuten aivan fine, mutta siinä lukee: "Olethan tutustunut ajanvarauskirjeeseen ja mahdollisiin lisäohjeisiin." No en kyllä ole, kun en ole mitään kirjettä tai ohjetta saanut :confused: Onkohan tuossakin jokin Postin moka takana vai tuleeko tuo viesti kaikille, olipa mitään kirjettä lähetetty tai ei? Ei voi tietää. Mutta osaako kukaan kertoa, mitäköhän ne lisäohjeet voisivat mahdollisesti olla? :)

Voi Posti ja sen toimimattomuus! Mulle tuli tänään muistutusviesti tekstarina ensi tiistain nt-ultrasta. Kaikki muuten aivan fine, mutta siinä lukee: "Olethan tutustunut ajanvarauskirjeeseen ja mahdollisiin lisäohjeisiin." No en kyllä ole, kun en ole mitään kirjettä tai ohjetta saanut :confused: Onkohan tuossakin jokin Postin moka takana vai tuleeko tuo viesti kaikille, olipa mitään kirjettä lähetetty tai ei? Ei voi tietää. Mutta osaako kukaan kertoa, mitäköhän ne lisäohjeet voisivat mahdollisesti olla? :)

Että ei lapsia sinne ultraan mukaan, yksi tukihenkilö voi osallistua siihen ultraan, paikalla oltava 10 min ennen kun homma alkaa, parkkipaikkoja rajoitetusti/ julkisia suositellaan käytettävän (hus), neuvolavihko mukaan... hmm olisikohan ollu jotain muuta, ei muistaakseni;) mulla oli biopankki lappunen siellä mukana myös, lisäksi lappunen jossa selitettiin mitä seulonnoissa etsitään:) och samma på svenska ;)

Okeeeeei, kiitos! :) Toi parkkipaikkoja rajoitetusti ja kannattaa tulla julkisilla ei varmaan koske meitä (LPKS) :D

Tänään tuli Netpostiin Taysin kirje, no kuinkas ollakaan neuvolalääkäri on kirjannut lähetteen väärin ja siinä ei puhuta mitään sikiöseulonnasta[emoji35]. Joten ensi viikko sitten selvitetään tätä sotkua.

Tänään tuli Netpostiin Taysin kirje, no kuinkas ollakaan neuvolalääkäri on kirjannut lähetteen väärin ja siinä ei puhuta mitään sikiöseulonnasta[emoji35]. Joten ensi viikko sitten selvitetään tätä sotkua.
:banghead:

Takaisin