Nt-ultra

Jos ei kuulu kutsua nt-ultraan niin kannattaa heti soittaa neuvolaan! Itelläni kävi tämän neiti marraskuisen kanssa viimeksi niin, että lähete oli jääny pyörimään neuvolan koneelle eikä ollu ikinä lähteny eteenpäin. Soitin neuvolaan joka soitti heti polille. Sainkin sit ajan pikana äitiyspolille nt-ultraan, koska viikkoja oli jo niin paljon.

Soitin neuvolaan kun ei ollut kuulunut, niin ei edes tarkistanut mitään koneelta vaan käski soittamaan Naistenklinikalle (Helsingissä) jos ei seuraavaan viikkoon olis kuulunut mitään. Että sieltä laittavat ajan. Varmaan eri käytäntöjä eri kaupungeissa! Ehdin saada ajan kuitenkin ennen soittoa.
 
Nt-ultrassa käyty! :) Kaikki oikein hyvin. :HeartredNiskaturvotus vain 1,1. Vähän oli vaikeaa saada oikeassa kohdassa liikkumaan, mutta tosi hyvät mitat saatiin kun pysy pitkään paikoillaan. Rentotyyppi ainakin näin aamusta :grin

Vastasi viikkoja 12+1, mun mukaan olis 11+6/12+0 eli tosi tarkkaan oviksen kanssa :) Mutta... neuvolan mukaan nyt olis 12+4 joten jollain kierolla logiikalla kätilö siirsi laskettua vielä päivällä aikasemmaksi neuvolan lasketusta eli laskettu on nyt virallisesti 26.11 :woot::rolleyes: Väliäkö tuolla, kun ei ne vauvat kalenterista synttäriään tarkista :grin
 
Pookkana, ihana että kaikki oli hyvin! :)
Tossa lasketussa ajassa ei kyllä oo mitään logiikkaa:grin minkä mukaan sä lasket nyt viikkoja?:p
Ethän jätä meitä joulukuisia vaikka ootkin nyt marrasmassu!
 
Varmaan nyt lasken sit tuon uuden lasketun ajan mukaan vaikka en sitä henkilökohtaisesti allekirjoita :p

Aattelin pyöriä niin tällä puolella kuin tuolla marraskuisissa. LA on joka tapauksessa kuukausien vaihteessa, niin voi hyvin venyä myös joulukuun puolelle :)
 
Mä jouduin soittaa tänään ultra aikojen perään ja ei ollu kirjettä ees lähetetty. Ihan kiva ajatus et jos en ois ite alkanu perään kyselee ni ois jääny koko nt ultra välistä :sad001
 
Ellikki, onneks soittelit! Saitko suoraan puhelimessa ajan ultraan vai joudutko vielä postia odottelemaan? Minkäs verran sulla olikaan nyt viikkoja ?
 
Tänään oli NT-ultra ja kaikki hyvin! :smiley-angelic003
Liikkuvainen kaiffari oli siellä, kaikki oikein paikoillaan, sydän sykki ja niskaturvotus oli ok, 0,8 tai 0,9mm.
Olin niin hermostunut että kun kuulin sikiön olevan hengissä, rupesin nauramaan niin että maha hytkyi eikä hää pystynyt hetkeen ultraamaan :woot: ihme helpotusreaktio!
Koko oli 6cm ja vastasi viikkoja 12+3. Pidetään kuitenkin se 12+1 ja LA entisellään. Kätilö kyllä ihmetteli miksi yksityisen lekuri oli muuttanut viimeksi aikaa 1.12>30.11 kun hoitojen takia hedelmöitysaika tiedossa:confused: mutta näillä nyt mennään :)
Että mua helpottaa!!
 
Nellu, ihanaa, että vauvoilla kaikki hyvin. Tarkoittaako toi dikoriaalinen, että ei oo identtiset?
 
Niin minä ymmärsin etteivät välttämättä ole identtisiä :) ainakaan jos ovat eri sukupuolta. Jos ovat samaa sukupuolta identtisyys selviää vasta synnytyksen jälkeen :)
 
Mitä mä olen aiheeseen tutustunut, niin jos on eri istukat, niin todennäköisesti on epäidenttiset. Mutta myös identtisillä voi olla eri istukat :) Kun saat tietää sukupuolen niin tulee uusi vihje. Jos on eri niin sitten on epäidenttiset ja jos on samaa sukupuolta, niin voi olla taas identtiset tai epäidenttiset. Viimeistään synnytyksessä sitten selviää :wink
 
Tuplaonnittelut Nellu! Hienoa et molemmat voi hyvin :Heartred
 
Kirjoitin näköjään eri ryhmään, mutta ei sillä väliä :P marraskuussa la ja tämä joulukuun :D
 
Ellikki, onneks soittelit! Saitko suoraan puhelimessa ajan ultraan vai joudutko vielä postia odottelemaan? Minkäs verran sulla olikaan nyt viikkoja ?

Joo sain ajan puhelimessa kun soitin kättärille. Sano et on ohjattu naikkarille mutta ei oo vapaita aikoja kahteen viikkoon ja sain sit molemmat ultrat kättärille :) Mulla on nyt 11+2 neuvolan ja 10+6 varhais ultran mukaan saa nähdä kunpaan kallistuu nt ultrassa
 
Tiistaina vihdoinkin aika np-ultraan. Mua on alkanut pelottaan ihan hirveesti mitä lähemmäs tuo aika tulee. Kauhea pelko, että tuleekin jotain ikäviä uutisia.

Otin koko tiistain vapaaksi töistä. Oisin saanut kyllä ihan palkallisesti lähteä aiemmin töistä tuonne, mutta oon kuitenkin ihan hermoraunio koko päivän. Ei varmaan töistä tulisi mitään.
 
Minua ei tällä hetkellä enää stressaa tuleva ultra, mutta edeltävänä yönä en varmasti nuku silmäystäkään.
 
Mua alko tänää kauheesti stressaamaan tää ultra! :arghh:
Sydänäänet omasta mielestä oon jo pitkään kuullut, mut pelottaa että siinä ultrassa on liikaa turvotusta tai kaikki ei muuten ole hyvin:sad001

Toisaalta ei tää stressaaminen auta, kun en asiaan voi vaikuttaa. Äh.
 
Nt-ultrasta palauduttu:
Hippu vastasi viikkoja 11+1, jonka takia saatiin uusi aika Jorvin äitiyspolille ensi maanantaille, saadaan paremmat tulokset kun viikkoja vähän enemmän :joyful:

Mutta siellä se Hippu heilui menemään, kaikki oli ok ja saatiin ekaa kertaa kuulla sydänäänetkin :Heartred
 
Takaisin
Top