Nt-ultra

Mä en nähnyt ees seuraavaa neuvola-aikaa vaikka se on varattuna :confused:
 
Meillä on sellanen systeemi täällä Etelä-Karjalassa, että laittavat lähetteen ekalla neuvola-ajalla ja sit ite soitetaan ja varataan aika. Mulla on tasan kahen viikon päästä, sillon 11+4 :). Sain ihan valita mihin aikaan ja mille päivälle haluun (niistä mitä oli vapaana tietty). Verikokeet ja pissanäyte on sit heti ultran jälkeen.
 
Kyllä ne varaa. Käytännöt tuosta aikarajasta vaihtelee mut iha maksimi taitaa olla 13+6
 
Meidän kunnassa ultrapalvelut on ulkoistettu Terveystalolle ja aika varataan itse soittamalla. Onpa paljon alueellisia eroja näissä näemmä!:)
 
Jei! Kirje olikin tullut tänään postissa, just kun olin sitten soitellut perään ja tuskaillut että millon se nyt oikein tulee :hilarious:
Ensi viikon pe on aika eli se on sitten 12+0 tai 12+1.

Katoin muuten pookkana et meil suht samat ajat, kun oltiin peräkkäisinä päivinä neuvolassa ja nääkin ajat peräkkäisinä! :) ja LA sama, tosin mun omaa oli viimeksi oli siirtämässä päivää yhdellä aikaisemmaksi. Ehkä ens ultrassa saa sitten lopullisen ajan?!
 
Jei! Kirje olikin tullut tänään postissa, just kun olin sitten soitellut perään ja tuskaillut että millon se nyt oikein tulee :hilarious:
Ensi viikon pe on aika eli se on sitten 12+0 tai 12+1.

Katoin muuten pookkana et meil suht samat ajat, kun oltiin peräkkäisinä päivinä neuvolassa ja nääkin ajat peräkkäisinä! :) ja LA sama, tosin mun omaa oli viimeksi oli siirtämässä päivää yhdellä aikaisemmaksi. Ehkä ens ultrassa saa sitten lopullisen ajan?!

Just kun mäkin sitä kirjettä tuskailin ja meinasin soittaa perään, niin tänään tuli :hilarious:

Mulla neuvolan mukaan La 27.11, mutta varhaisultrassa La oli 1.12. Jää nähtäväksi että millaisen ajan ensi viikolla keksivät mulle :rolleyes: Eipä sillä niin tarkkaa väliä ole, kun vauva tulee sitten kun tulee :p
 
Meillä meni niin, että ensimmäisessä neuvolassa varattiin aika nt-ultraan, sai itse siitä päättää mikä päivä sopi. :) Ja samalla varattiin seuraava neuvola-aika, se on sit lääkärille. :) Ja veri- ja pissakokeissa kävin seuraavana päivänä neuvolasta, tutkitaan aika montakin asiaa, niin ottivat 11 putkea verta :D
 
Meillä hoitaa terveystalo ultrat :) siellä on tosi hyvät laitteet ja saatiin viimeksi katsella pikkusta ihan rauhassa :)
Meillä on kuitenkin neuvolassa onneksi myös oma ultra jossa ollaan voitu mun panikoidessa käydä kurkkaamassa että kaikki on kunnossa :) Meiän neuvolatäti on kyllä muutenkin aivan loistava, onneksi saatiin sama tähän odotukseen vaikka asutaankin eri puolella kylää :)
 
Tosi erilaisia käytäntöjä :) Helssinskissä voi olla että ei siksi varmaan hirveesti valkkailla aikoja, kun on suhteessa iso määrä synnyttäviä vs. paikkoja. Eikä oo toki rahhoo ulkoistaa :joyful:
 
Mä en helsingissä asu mut HUSin alueella kuitenkin. Eikä joo oo mahista päästä aikoja valkkailemaan:grin otetaan mitä annetaan.

Mä kävin tänää labrassa ja vaan 3 putkee verta otettiin.
Pitää viel pissatesti viedä sinne kuhan saa aikaiseks.
 
Neuvola sanoi et mul on kolmen viikon päästä, mut aikaa odotellessa :)
 
Rita29, nt-ultrassa mitataan sikiön niskaturvotus, alle 3mm on normaali tulos. Korjatkaa joku jos olen väärässä:p kromosomipoikkeavuutta siitä kai katsotaan + vielä verikokeet, niitä tuloksia en vielä saanut :)
 
Onko joku joka näihin ei osallistu? Nämähän on vapaaehtoisia tutkimuksia.

Itsellä neukku laitto lähetteen ja aika tulee sitten postissa. Verikokeisiin parin vk päästä :)
 
Takaisin
Top