Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
^Minä en saanut edes siellä. Oudon kauan kestää!
meillä oli 5.5, silloin rv.12+0. Kaikki oli oikein hyvin.. kovasti pomppi pikkuinen, sydänäänetkin kuultiin. Kyllä on nykysin ihmeellistä, kun saa 4D kuvia mukaansa(edellinen raskaus ja synnytys oli minulla 2009. silloin ei vielä ollut). Tuli paljon todellisempi olo, kun näki, että kyllä siellä sisälläni kasvaa oikeasti pieni ihminen :) vaikkakin maha jo hieman pyöristynyt. se kesti tosi vähän aikaa, tai siltä se tuntui. Siinä mitattiin se niskapoimu, mittasi pää-peppu mitan ja katsoi muutoinkin että kaikki oli kunnossa.Milloinkas teillä on/oli tää nt-ultra? Oliko kaikki ok? Mitä kaikkea siinä katsotaan ja kauanko meni aikaa suunnilleen? Saa kertoa muutakin :)
Minäkin tänään jo odottelin myös näitä labroja omakantaan, mutta vielä eivät olleet tulokset näkyvissä. Tosiaan pelkkä labra-arvohan ilman niskaturvotustulosta ei sinänsä kerro kokonaisriskistä, mutta kuitenkin haluaisin vähän pohtia tuloksia jo etukäteen.Täällä vasta odotetaan nt-ultraa joka on 19.5. Jännittää ihan hirveästi ja ne labrat oon jo omakannasta kattonu. Tänään löysin jonku ihme laskukaavan millä ehkä sain muutettua ne MoM arvoiksi ja sitten laskurin millä voi laskea riskiä, vaikka toki siihen piti vaan arvailla ja testailla eri niskaturvotuksia. Ton perusteella normaalilla turvotuksella ei olis hätää. Mutta siis mitään järkeähän tässä ei ole, pitää nyt malttaa odottaa että näkee ne oikeat tulokset ihan ammattilaisten laskemana :) Kunhan vaan kaikki olisi hyvin!
Voi olla. Olin kuitenkin itse tulkinnut ruskuaispussiksi tuon melko pyöreän rakenteen alkiosta yläoikealla.Tuo möykky on minun mielestä ruskuaispussi. Mulle näyttivät alkuraskauden ultrassa saman näköisen möykyn ja sanoivat sitä rp:ksi. :)
Muuten tiedättekö saako ne riskiluvut heti siellä ultrassa kun on jo ne verikokeet otettuna vai vieläkö sitä tulosta sitten pitää odotella? Ollaan siis kättärille Helsinkiin menossa ultraan ja haluaisin vaan tällekin jännitykselle jonkun deadlinen.