Nt-ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huikea helpotus, kun kaikki näytti olevan kunnossa!♡ Nt 1.3 mm, nyt vaan saa jännittää vielä tämän viikon niitä tuloksia. Hematoomakin oli lähes kadonnut, eli saatan päästä vielä nauttimaankin tästä raskaudesta!:joyful:

Liinuskalle peukkuja, tule sitten kertomaan mitä sanoivat!:)

Tänään oli täälläkin ultra ja oli tullut jo olo että onkohan siellä edes ketään, mutta olihan siellä pieni täydellisyys, tuli vähän todellisempaa taas tästä :love7 Nyt pitäis vaan jotenki saada lapsille kerrottua että saavat pikku sisaruksen :)

Muokattu viimeksi:
Mulla on perjantaina aika, sinänsä onneksi jo klo 8.30. :) mies pääsee torstai iltana kotia. ❤

Viedään esikoinen miehen siskolle silloin aamulla hoitoon, eli pitää herätä aikaisin. :D vähän jännittää, miten pärjäävät, kun poika on alkanut nyt vierastamaan kovasti, eivätkä he ole nähneet muutamaan kuukauteen. :/

Mulla oli nt ultra viime torstaina ☺ vilkas pikku kaveri siellä oli, nt 1.1 .
ultraajana oli jotenki tosi epävarma hoitsu joka rupes yhtäkkii arvuuttelee että voi olla että tuo selkäranka näyttää paksummalta tai voihan se olla normaalikin.... Jäi tosi huonot fiilikset itselle tuosta. No onneks sain lähetteen naikkarille lääkärin tekemään lisä ultraan tän viikon keskiviikoks ni loppuu tää pelonsekasten tunteitten kans painiminen.
muuten kuulemma kaikki oli niinkuin pitää ja koko vastas aika tarkalleen sitä mitä pitikin ☺ LA 21.3
Ja tänään saapui sen yhdistelmä seulan tuloskin. Ei ole riskiä ☺ . Mitään lukemia suin ei kyllä ollu.

Täällä oli myöskin nt-ultra tänään ja pienellä kaikki hyvin!:love017 Nt 1,2mm ja riskiarvotkin normaalit :) Oli myös pari päivää isompi, mutta ovulaation mukaan pitäisikin olla vähän isompi :) Istukka oli vähän vielä levällään, ilmeisesti tulisi taas eteen, mutta oli vielä alhaalla ja osittain synnytyskanavan päällä. Se siis selittää mun vuodot muutama viikko sitten :) Nyt vaan toivotaan, että se istukka sieltä nousee pois tieltä!

Mulla oli istukka takana ylhäällä, ihan niin kuin aikaisemmistakin on ollut.

Multa ei saatu otettua verikoetta, kun toisessa oli mustelma aikaisemmasta otosta ja toisesta ei vaan saatu. Mulla aina ollut tää sama ongelma, suonet on niin pieniä ja menevät karkuun... Nyt mulla on ongelma, kun sanoivat, että verikoe pitää ottaa ennen kuin 13+0 on täynnä. No katsotaanko tää nyt lasketun ajan mukaan vai sen mitä ultra näytti tänään? Käski ensviikon alussa käydä, mutya ultran mukaan silloin on jo 13 täynnä. Pitää varmaan soittaa vielä ja kysyä...

Nt- ultra oli 4 päivää sitten. Nt 1,3 mm ja kaikki hyvin, laskettu aika pysyi päivälleen entisenä. Eipä sitä juuri ehtinyt jännittää kun pari tuntia ennen ultraa oli moottoripyöräinssi.
Huomenna sitten naistenklinikalle NIPT-tutkimukseen ja sen tuloksia sitten odotellaankin pari viikkoa.

Täälläkin oli tänään nt-ultra ja pienellä kaikki täydellisesti :Heartpink Nt oli 0,9mm ja laskettu siirtyi kuudella päivällä eli 29.3 :)

Niin liikuttunut ja jotenkin hyvä olla, ihanaa kun tietää että kaikki on hyvin ja pääsi ensimmäistä kertaa näkemään että siellä tosiaan köllii pikkuinen! :love7 Oon ihan rakastunut, hih!

Täällä myös nt ultra takana, pienellä kaikki hyvin. :Heartred Kovin vilkas tapaus oli alkuun, mutta simahti kuin saunalyhty päivälevolle kesken kaiken. Kätilö yritti vähän vatsan päältä tökkiä hereille, että saisi tämän heräämään ja vaihtamaan asentoa, mutta turhaan. Taitaa meidän pikkuisella olla isänsä unenlahjat.. :hilarious:

Takaisin