NT-ultra

Kutsu kävi. Ens pe rv 10+2 on ultra. Kauhee paniikki ja itku. Olin varautunut johonkin heinäkuun lopun aikaan. Selvitetään onko pienellä elinmahdollisuuksia vai onko perinyt meidän geenivirheet ja joudun keskeytykseen.

Sileä pää, ei pullistumia. Selkäranka kunnossa. Munuaisia ei vielä näkynyt, joten nekin siis normaalit eikä suurentuneet. Sydän pamppaili. Koko vastasi viikkoja.

Mä oon niin uskomattoman onnellinen, että itken vaan!

25.7. varsinainen nt-ultra. Mutta sitä en jännitä ainakaan vielä yhtään.
 
onnea villiyrtti! :)

meillä nt 26.7. jolloin Ar:n mukaa 11+1 ja neuvolan 12+3.. Jännittää :S
 
Muokattu viimeksi:
Neuvolassa perjantaina ja sanoi että kuukausi menee ennen kun on ultra. Kauhean pitkälle menee, jonnekkin viikolle 13. Mitenhän jaksaa odottaa :-(
 
Meillä on nt-ultra huomenna! Onneksi jo heti aamulla. Aina se yhtä paljon jännittää. :sorry:
Tänään kuuntelin doplerilla ekaa kertaa sydänääniä ja hienosti kuuluivat. :love7
Viikolla 13 nyt mennään. Jos l.a. aikaistuu voin huomenna sitten siirtyä tammikuisiin.
 
1.8 olis aika, ei jaksais millään odottaa, muutenkin haluais jo tästä alkuraskaudesta eteenpäin ja turvotuksen vaihtuvaksi oikeeseen maksuun :-)
 
Meillä aika nt-ultraan ja samalla verikokeisiin 25.7. En kans jaksais odottaa sinne asti ja jotenkin mietityttää, että voiko tuolla mahassa oikeasti olla joku..:rolleyes:
 
Meillä 29.7 ultra, jännittää onko elämä jatkunu sielä vai ei :)
 
Ultra-aika 1.8. ja silloin rv 12+6. Onneks osuu vielä loman ajalle, ei tunnu niin kaukaiselta. Palaan töihin 9.8. niin sit voi jo vapautuneesti kertoa raskaudesta kun ultra on ollut. Seukki neuvola on jo ens viikon keskiviikkona.
 
Takaisin
Top