Ns. työnimiä??

Meillä puhutaan Lillistä [:)] Ja se olisi näillänäkymin myös sopiva lempinimi tulokkaalle, jos ei taas vaihdeta nimi-ideaa [;)]

Heiri Ihana :D Mun mies on ristinyt masuasukin Arhipaksi. Ultraaja kyllä sano, että on pelkästään miehen nimi, kun me on pidetty sitä molempien nimenä [:D] Mutta juu, pelkkä työnimi [;)]

Meillä on Mr. Bean ja pikku-ukko. Sukupuolestahan ei ole vielä tietoa. Ehkä muuttuisi Ms. Beaniksi ja pikku-akaksi? En tiiä. Katotaan sitten myöhemmin. :)

JUMALEISSON!! Täällä on sitten toinenkin arhippa [:D][:D]

Me ristittiin tää tulokas myös arhipaksi, kun nimi on käsittämättömän kamala.. No meille on kylläkin ennustettu tulevaks tyttöä, joten kaveri ehdotti sellasta ihanuutta kuin arhippariina.. juu kiitti ei [:D]

Mutta tuo nimi on kyllä molemmilla käytössä. Muistaakseni kylläkin 69 miestä, ja yksi nainen. [:)]

Mä olen nyt ite puhunu vähän aikaa nappulasta. Alkuun oli kans kaikki mahdolliset masuasukista loiseen.. [:D] Isäntä kysy illalla et jaa, onks se nyt siis nappula, johon totesin et siksi mä se nyt vähänniinkun ristin.[;)] Eipä tuo pistäny hanttiin.[:)]

mää ite kutsun sitä ötöksi (eli ötö) tai ötökkä. se vaan on ötö :D sukupuoli neutraali xD

kahtoo milloin herra rupee sanoo ja miksi kutsuu...kerron sitten xD

siskoni kutsui kun oli joskus raskaana katkaravuksi kun näytti ultrassa siltä.

Heh, meillä tehtiin Väiski-tyttöä!!! ihan tosissaan ajateltiin, että jos se sitten sattuukin olemaan poika, niin otetaan vaan loppu-liite pois ja nimi on siinä. Tuli tyttö! Ja saatiin antaa ihan "oikea" nimi.

Hassu tapahtuma oli ihan alku raskaudessa. Maha alkoi juuri ja juuri näkymään. Halusin oikeen pullistella sillä ja pistin muka vitsikkäästi päälle mustan tiukan puseron. Puseron rintamuksessa neon vihree testi: SOHVAPERUNA LIIKEnTEESSÄ! Tälleen sitten painelin Alkoon ostaa siskolle ruokaviiniä. Siskon autistinen poika hiippaili vaivihkaa sinne mun perässä ja kassalla, juuri kun sitä punkkua nosti hihnalle, tää möreä-ääninen 18-v autisti taputtaa mun mahaa. Katsoo kassan tätiä silmiin ja sanoo varsin kuuluvasti: "VÄISKI-TYTTÖ SYNTYY JOULUNA!" ...aaahaaa .... Voi hitsis, kun huvitti ja hävetti samaan aikaan!!!

Meillä miehen veli letkautti ihan vitsillä että jaakkima siellä on [:D] myöhemmin tuli ilmi että on olemassa sellainen paikkakunta kuin Jaakkima [:D]
herrapieksut ko revettii hillittömään nauruun miehen kanssa,eikä miehen velikään edes tiennyt että sellanen paikkakunta on olemassa. Näin ollen siis olen Jaakkimaa kantava hanhiemo [:)]

Aika monella on jokin erisnimeen viittaava työnimi - hauskoja [:)]

Meillä on niin alussa, ettei paljon olla vielä uskallettu inhimmillistää, joten:

- Aluksi mahassa oli nanonuppu. Juontaa juurensa siitä, että itse muistutan olemukseltani fullereenia (sellainen jalkapallomainen hiilirakenne) ja miekkonen hiiliputkea (sananmukaisesti "putkimainen") ja niiden yhdistelmä on sitten nanonuppu.

- Varhaisultrassa näkyi sitten sellainen millinen pötkylä, joten sen jälkimainingeissa työnimi vaihtui lontoonrakeeksi (ja välistä magneettisekoittaja, kun maha sekaisin :P )

Saas nähdä mitä seuraavaksi...

Meillä siitä tuli tänään Jahvetti. Alkuun mies sanoi että se kirjoitetaan sitten Yahved, mutta kyl se nyt muuttui ihan suomalaisittan Jahvetiksi :D :D Tänään oli eka uä ja sen jälkeen asia konkretisoitui miehelle niin että siinähän se nimi sit oli :D 

Meillä työnimenä on Urho [:D] Näin joskus unta, että meille tuli poika joka kastettiin Urho Uoleviksi ja siitä sitten tuli työnimi..

Meillä on Lyyli. Nyt kun on sukupuoli selvillä, että poika tulossa, niin hankala sanoa enää Lyyliksi. Ehkä tässä joku uusi nimike tulee piakkoin mieleen.

Meillä masuasukkia on kutsuttu Pötköksi. Todella hellyttävää... [:)] Nimi lähti siitä kun plussasimme ja tutustuimme minkälainen alkio sillä hetkellä oli, niin sehän oli sellainen millin mittainen "pötkö" [:D]

Takaisin