Ns. työnimiä??

katusutariina

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Millasia työnimiä teillä on? Yleensä nää on aika hauskoja, joten millasia teillä on? Meillä muksua kutsutaan yleisesti Arhipaksi. Mietittiin noita oikeita nimivaihtoehtoja kastamista varten ja tuo Arhippa nyt vaan oli niin kamala, että sehän sitten laitettiin työnimeksi [:D]
 
Teuvo Maanteiden Kuningas [:)] Nimi tulee siitä kun me reissataan autolla todella paljon, niin se jotenkin tuntui sopivalta työnimeltä!
 
Meillä Öllö. Miehen kehittämä, ensin vastustin koska oli niin kauhea mutta sitten aloin käyttämään huomaamatta itekin :D

Kai se siitä jotenkin lähti kun se oli vasta pieni solumöllerö. Öllö. <3
 
NiiloAnnikki on aikas hyvä [:D] Meillä pientä kaveria kutsutaan sen tulevalla nimellä jota en paljasta..hih. Mies nimittelee kääpiöksi ja pikkuihmiseksi [:)]
 
Meillä on Madonna[:D]. Siihen perään vielä mieheni sukunimi, joka on tosi yleinen suomalainen sukunimi..niin kuulostaa hyvältä[;)].
 
Meillä kutsumanimi on tylsästi vaan Maha. Yritin kyllä miehelle sanoa, että pitäisin nimestä Pertti-Emil, hän ei jostain syystä lämmenny yhtään...[:D]
 
Meillä se on milloin mikäkin, toi, tää, kaveri, Tuulikki, millon mikä sattuu mieleen tulemaan!! Ja sukupuolesta ei ole tietoa.
 
NiiloAnnikki on hyvä! [:D][:D][:D] Se tietämäni Heikki-Kaarina alkoikin jo kuulostamaan vanhanaikaiselta [:D]
 
Meillä on tyyppi [:D] sukupuoli ei ole tiedossa, niinpä tämä on ainakin hyvin sukupuolineutraali *heh* kaveri tiesi odottavansa poikaa, heillä työnimenä on ollut Anselmi, samoin perusteluin kuin katusutariinalla tuo Arhippa [:D]
 
Meilla on kustuttu pikkuista Sisuksi heti alusta asti kun mietittiin etta se voisi olla oikea nimikin poikavauvalle... ja aika sisupastillistahan se pikkuinen on lahtenyt kasvamaan. Noh, kuultiin kuitenkin odottavamme todnak tyttoa mutta ei haluttu muuttaa nimea enaa kun sisu tuntui luontevalta. Peraan liitettiin Orvokki joka on perintonimi suvusta ja josta tulee varmaankin tyton toinen nimi.

Eli saanko esitella: Sisu Orvokki [:D]
Tuskin maltan odottaa etta saan kirjoittaa nimen Haikaranpesan (meidan synnytysosasto) liitutauluun joka joka perhehuoneen oven pielessa!

Aika totuttelu vaan vaihtaa nimi sitten kun lapsi syntyy...
 
ALKUPERÄINEN: starletti

Öh...noloa...meillä käytetään nimeä Vauva [8D]

 
Ei ole minusta noloa, meillä se on kanssa "vauva" tai "tämä/tää". Tosin nyt, kun melko varmasti tiedetään sukupuoli, on vauvaa on myös kutsuttu sen oikealla tulevalla nimellä tai nimestä muokatulla lempinimellä, josta siitäkin mies on vääntänyt lempinimen ja sisko sellaisen nimen, joka jättää varaa sille, että vauva onkin poika.
 
Me olemme sanoneet läheisille nimivalintamme, jos se on tullut puheeksi. Tosin sillä varauksella, että jos vauva ei ollenkaan näytä nimensä kantajalta. Kastejuhla on sitten ihan oikeasti kastejuhla, ei "arvaa nimi"- juhla.
 
Meillä Vili Vilperi, se tuli ensimmäisenä np-ultrassa mieleen, kun oli semmonen vipeltäjä. Nyt käytetään jo aika usein pojan tulevaa nimeä.
 
Me puhutaan Vauvasta. Se oikea nimi julkistetaan samantien kun syntyy, loput nimet vasta kasteessa. Näin oon toiminut muittenkin lasten kanssa ja mies tuumasi että hälle sopii. Kaikki nimet on jo valmiina, tyttöhän meille on tulossa. Jostain syystä mä vieläkin välillä mietin jos onkin poika, vaikka tytön värkit on näkyneet jo muutamaan otteeseen ultratessa (on se neljän pojan äidille niiiiiiiiin vaikeaa uskoa että!).
 
ansele, meillä on myös Vili Vilperi tai Vilpertti, aluksi oli Velmu. Mut nyt kun tiedetään sukupuoli olen alkanut miehelleni puhumaan Typystä [;)]. Pitää vaan varoa, ettei muille puhu Typystä, muutoin arvaavat. Ajateltiin pitää nimittäin vähän vielä salassa sukupuoli. [:D]
 
Aika usein puhutaan vaan vauvasta, mutta olen kovasti miettiny kunnon työnimeä. Mies ei oikein tajua mitä ideaa sellaisessa on. Nestorista puhun joskus, erityisen mukavaa on sanoa jollekin tutulle, että kesällä meille syntyy pikku Nestori. [:D] Mutta kun mies ei ole Nestorille lämmennyt, katsotaan mitä mieleen tulee myöhemmin. Onhan tässä vielä aikaa.
 
Meilläkään ei mitään kunnon työnimeä ole kehittynyt. Yleisimmin puhutaan vauvasta tai pikkukaverista[:)] Viuhtia olen myös välillä käyttänyt kun on niin kova heilumaan tuo asukki[;)] Oikea nimi aateltiin paljastaa mahdollisesti vasta kasteen yhteydessä. Siihen asti tulee varmaan pikkuisen synnyttyä olemaan joku työnimi riippuen vauvan sukupuolesta.

Äitini odottaessa minua, vanhempani antoivat minulle työnimeksi Villemiina[8|]
 
Takaisin
Top