Ns. työnimiä??

Hanipöö, murkula, mötkäle... isi kun juttelee niin koputtaa masuun ja kysyy "onko rinsessahanipöö kotona?" 

Rakenneultrassa meille pientä prinsessaa kun lupailtiin... Hanipöö on ollut alusta asti, murkula ja mötkäle tuli ensimmäisen kokoarvion jälkeen.. [:D] 

meillä on ihan vaan MÖYKKY [:D] eilen käytiin ultrassa ja ihan möykyn näkönen, semmonen yheksän viikkonen[:)] aika paljon saa kehittyä jos kolmen viikon päästä pitäs jo erottaa enemmänki [:D][:D]

Ekalla oli Alien. Joka tuli äitini heittämänä, kun katteli ultrakuvia ja tokasi "mikä alien sieltä tulee".

Tulevasta nauroin miehelle et näin unessa et tää oli käpy! ei tule predatoria ei :D

Nyt ollaan ruvettu puhumaan bébéstä, joka on ranskaa ja tarkoittaa ihan vain vauvaa. Miehen kotimaassa ranska on toinen kieli ja minäkin puhun sitä muutamia sanoja, ja siitä kai se sitten lähti. Mielestäni bébé on helppo lausua, sukupuolineutraali ja toisaalta kiva ja hellyyttävä nimitys pienokaiselle. 

Meillä maha-asukkina on Rölli :D Ollut alusta alkaen, oma lempparihahmo kun olin pieni ja mies ei pistäny pahitteeksi..

Minusta tuo masuasukki oli tosi sulonen mutten osaa käyttää sit puheessa. Niinpä kutsun "sitä" ölliäiseksi tai vatsavaivaksi [:D] Mies sanoo vaan "hänen maha".

No meillä isännän kanssa saunassa pähkäiltiin, tätä asiaa ja mietittiin sukupuoletonta nimeä.... No isännyys sitten ehdotti, että HELLI... No kuulostaa enemmän tytöltä... mutta on kuitenkin niin lutunen sana tuommosen suomalaisen jörrikän suusta niin olin kuin sulaa vahaa :)

saattaa kyllä isännän vanhemmat luulla meidän puhuvan vasikasta, kun ne ristitään tänä vuonna H-kirjaimella.. mutta josko tuo totuus joskus heillekin paljastuisi :D

meillä mies yritti alussa käyttää toukkaa ja ötökkää.. mun korvaan ne ei kuulostanu kivoita ja sanoin sille että meille tulee ihmis lapsi eikä mikään hyönteinen, joten ne sitten jäi.. jonkin aikaa mentiin pelkällä vauvalla, mut sit np- ultran jälkeen haltioissani tuumasin että vitsi miten paljon se nykerö touhus. mies alko sit käyttää sitä nykeröä ja se on nyt vakiintunu työ nimeks.. ja se on sopivan neutraali nimitys jos saadaan sukupuoli selville eikä haluta paljastaa sitä muille ennen syntymää..

Meillä on vähän tuskailtu tämän työnimiasian kanssa. Lähipiiri povasi kaksosia ja puhui ennen ultraa jo Tyynestä ja Reinosta. [:D] Yksi siellä sitten loppujen lopuksi asustelee ja erinäisten kokeilujen jälkeen minä puhun useimmiten ihan vaan mahasta ja mies kaverista tyyliin "tykkään hirmusti teistä vaikken sitä toista kaveria vielä kauhean hyvin tunnekaan". Isovanhemmille lähetin mailitse ultrakuvia nimellä Muru ja mies puolestaan esitteli samaiset kuvat otsikolla Muikelo. Vähän niinkuin muikea mukelo. [:D]

Takaisin