Np-ultra

Siis heidukka Oulussako ilmaiseksi tarjottavissa ultrissa on mahdollisuus myös 3D:hen/4D:hen? Raportoi ainakin maanantain jälkeen :)


En tiedä, meillä on lähete Ouluun ja maksamme itse ultran. Viime raskaudessa todettiin vauvalla sydänvika jonka vuoksi käydään Oulussa pari kertaa.
Kysyin neuvolassa Oulun 3D/4D ultrasta, niin viime keväänä on ainakin kokeiltu siellä ja ovat nyt vissiin ottaneet sen käyttöön. Mutta taitavat vain ultrata sillä jos on/ollut sikiöllä rakenteissa häikkää. Meillä siis pitäisi olla mahdollisuus siihen, toivotaan :rolleyes:
 
Kiitti infosta heidukka. Teillä nyt varmasti sitten ainakin on [emoji4]. Olispa mukava, jos siellä olis niin hyvät laitteet, että se tarjottaisiin helposti kaikille. Onnea matkaan ultraan!
 
Juuri matkalla np ultraan ja pelottaa niin paljon, että taju varmaan lähtee
Rv 13+0 , mielestäni aika myöhään minulla tämä ultra?
 
^ mulla oli samaan aikaan, 13+6 asti mun mielestä ihan normaalia tehdä np-ultra :)
 
No kiva :) Ultra meni hyvin ja kaikki näytti kuulemma todella hyvältä, huh!

Koko vastasi muutamaa päivää vanhempaa, mutta sekin on kuulemma vain hyvä merkki kromosomipoikkeuksien osalta, että kasvaa vauhdilla!
 
Onko täällä muuten muita jotka menee lapsivesitutkimukseen?

Mulla se vielä edessä! Siihen saa mennä vasta muutaman viikon päästä ja tuloksia odotetaan seuraavat pari viikkoa. Raastavaa odottaa vielä reilu kuukausi, ennenkuin tietää kaiken olevan kunnossa ja uskaltaa kertoa raskaudesta läheisille. Siihen asti pidetään tieto salassa, myös lapsilta.

Hyvien np ultra tuloksien takia kuitenkin aika luottavaisin mielin :)
 
Heeei.. miksi lapsivesipunktioon jos kaikki ultrassa oli ok?


Raskauksissani on riski, että lapselle siirtyy kromosomipoikkeavuus epätasapainossa jollon lapselle tulisi joku vaikea vamma.
Itse siis olen terve, mutta sikiö välttämättä ei.

Lapsivesitutkimus on tarkin seula tähän.
 
Mun täytynee siirtyä tänne tuolta maaliskuisista, kun oli tänään nt-ultra ja laskettu aikaistui kuudella päivällä :D aiemmin se oli 27.2 niin nyt virallisesti 21.2.18. Tuskin siis venyy maaliskuulle xD

Muuten oli kaikki hyvin, kuviakin saatiin ja kuultiin ekaa kertaa sydämen syke :) ehkä nyt vihdoin voisin ymmärtää että vauva on todella tulossa :D
 
Takaisin
Top