Np-ultra

Ivy93

Puuhakas puhuja
Huhtimammat 2016
Sain ultra-ajan heinäkuun loppuun. Kolme viikkoa. Vähän veti mielen matalaksi kun ajatteli sen menevän parin viikon päähän. No jospa tämä tästä. 26.7.
 
Mulla on aika 7.8. -Muuten ihan ok, mutta ollaan just sitä ennen 2 viikkoa ulkomailla. Tuntuu raskaalle olla siellä kaukana ilman ultran antamaa varmuutta, että joku siellä edelleen polskii...
 
Mulla ultra 24.7 ja viikkoja sillon 12+ jotain. Jännittää kyllä odottaa sinne asti.
 
Nämä ajat eivät varmaan tule näkyviin kanta-palveluun? Olen reissussa ja Suomessa vasta reilun viikon päästä, tekisi mieli tietää jo aika! Kukaan ei ole siis vastaanottamassa postia. Enkä voi soittaakaan täältä oikein minnekään. :D
 
12+3 on viikkoja silloin. Pitää keksiä jotai ohjelmaa ennen ultraa. :) menis aika sutjakammin. Nyt sitä ultraa alkoi toden teolla odottamaan. :grin
 
Okei. Odottavan aika on kyllä pitkä.. itse haluaisin mennä jo viikon päästä perjantaina jolloin 11+1, mutta täytyy kysyä huomenna neuvolassa, että onko liian aikaista. Meillä on yksityisellä nuo ultrat maksusitoumuksena, eli kunta maksaa.. ja ite varataan aika.
 
Hilja89, kyllä mulla ainakin näkyy omakannassa se aika. Ensin kyllä tuli kirje mutta on se sinne ilmaantunut
 
Hilja89, kyllä mulla ainakin näkyy omakannassa se aika. Ensin kyllä tuli kirje mutta on se sinne ilmaantunut

Aa okei, hyvä tietää! Mulla ei näy mitään ainakaan vielä, mutta pitääpä seurailla. :)
 
Meillä on itseasiassa huomenna vasta eka neuvola, viikkoja nyt 9+0.. mitä kautta tuo np-ultra-aika tulee, neuvolasta? Vai tartteeko ite varata ? Ollaan käyty jo nkl:llä varhaisultrassa kyllä.
 
Meillä myös neuvolakäynnin yhteydessä varataan kaikki ajat, ultrat, lääkärit ym :)
 
Takaisin
Top