Np-ultra

Mä sain kaikki tiedot samantien ultrassa. Oli kyllä kiva kun se odottelu ei oo kivaa :sad001
 
Meidän tänpäiväisessä np-ultrassa oli kaikki kunnossa! :love7 Vauva vastaa päivälleen laskettuja viikkoja (13+2) ja niskaturvotusta oli 1,6mm.

Pikkuinen oli nukkumassa kun alettiin ultraamaan, mutta heräili sitten esittämään mahtavan pomppushown! Ponkasi oikein kovasti vauhtia seinämästä ja laskeutui alas, uudestaan ja uudestaan. :grin :smiley-bounce012

Riskiselonnan tulokset tulee kuulemma noin viikon päästä kirjeitse kotiin.
 
Täällä oli tänään np ultra. Tulokset sain heti, eikä mitään huolta. Kaikki oli hyvin paitti istukka oli kohdunsuun päällä, katsovat ru onko siirtynyt pois ja jos ei ole niin sitten en saa kuulemma alatiesynnytystä :/
 
Möhköliini mullakin oli istukka etuseinämässä ja vielä lähellä kohdunsuuta. Sanoi että todennäköisesti vielä siirtyy ylemmäksi. Viimeksi oli takaseinämässä
 
Mulla oli tuo istukka kohdunsuun päällä viimeks vielä rakenneultrassakin, mutta oli noussut tarpeeks 30 viikkoon mennessä :) olikohan vain n.5%lla kun ei nouse, eli nou hätä!
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Menisipä viikko nopeasti niin pääsisi itsekin :)
 
Kiva kuulla et todennäköisesti nousee. Itellä ei oo kokemusta tommosesta kun edellisissä ollut aina takaseinässä alussa asti.
 
Piti tulla toisesta ketjusta tänne huhuilemaan, kun selailin uusimpia viestejä ja huomasin, että joku täällä kyseli Tampereella tehtävästä ultrasta. Itselläni tehtiin np- ja rakenneultra Hatanpään puistosairaalassa ja siellä oli käytössä 3D ja 4D. Tuli iloisena yllätyksenä itselle. :) Kätilökin oli molemmilla kerroilla sama, mikä oli hyvä juttu, sillä hän oli hyvin rauhallinen ja asiantunteva. Kuvia saatiin molemmilla kerroilla runsaasti. Oli tosi kiva paikka käydä ja kerran vielä päästään ihan loppuraskaudesta katsomaan vauvaa (otetaan mitat ja tsekataan, ettei ole ihan jättiläisvauvaa tulossa).
Tsemppiä teille kaikille ultriin, on ne aina jänniä paikkoja! :smiley-ashamed004
 
Mulle ei sanottu mitään istukan sijainnista. :O
 
Siis heidukka Oulussako ilmaiseksi tarjottavissa ultrissa on mahdollisuus myös 3D:hen/4D:hen? Raportoi ainakin maanantain jälkeen :)
 
Onnea kivoista ultrakuulumisista!

Kirjoitinkohan jo, mutta Kuopion tk:ssa ei ollut 3D mahdollisuutta (kysyin). KYSillä sit kyllä pitäis olla.
 
Takaisin
Top