Np-ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ivy93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tänään neuvolassa selvisi että ultra onkin viimeistään 11+6 eli reilun kahden viikon sisään, ei olekaan enää pitkä odotus!

Tänään varattu np-ultra on 16.8. Toisaalta ihan järkyttävän pitkä aika mut toisaalta ihan just.

Ultra oli 19.7, turvotusta 1mm ja pituutta 42mm. Vastasi päiviä 11+5, mitä pitikin :happy: !!

Meillä oli hirveän hätäinen ultraaja, yhtään ei ehditty vauvaa ruudulla ihastella eikä nähdä liikkeitä.

Meillä on ultraan vielä yli kolme viikkoa. Varhaisultran mukaan silloin on viikkoja 13+4. "Yläraja" tais mennä siinä 13+6. Mietin kuintenkin, että onkohan silti liian myöhäinen ajankohta ja pitäisiköhän yrittää siirtää aikaisemmaksi? Onko kenelläkään muulla ultraa näin myöhään?

Onnea Neiti82 hyvistä ultrakuulumisista!

Kyllä niukku kuulostaa myöhäiseltä ajankohdalta, jos niskaturvotuskin oli tarkoitus mitata?

Neiti82 onnea hyvistä ultrakuulumisista! <3

Mietin, että miten nuo päivät voi noin paljon vaihdella eri ultra paikoissa, koska meillä oli mittaa 4,8cm ja sanottiin, että vastaa 11+4. Ei millään saanut mitattua pienempää vaikka yritti, koska piti olla 4 päivää pienempi aiempien ultrien mukaan plus ivfn mukaan. Tuntuu ettei oikeesti tiedä millä päivillä mennään :D

Joo on tarkoitus mitata. Pitänee soitella huomenna neuvolaan. Toivottavasti niillä on antaa vähän aikaisempia aikoja.

Mä tässä ihmettelen kun ultra-aikaa ei näy kirjeenä eikä omakannassa, vaikka neuvolassa sanottiin sen olevan 10+0 ja 11+6 välillä ja nyt on neuvolan mukaan 11+0. Ei ole enää monta arkipäivää jäljellä tuolla välillä...

Olisi tarkoitus mennä reissuun vielä kun mulla on tämä ja ens viikko kesälomaa jäljellä, pitää soitella jos ei tänäänkään tietoa ultra-ajasta kuulu.

MaRilla, mä soittaisin kyllä heti, kun on viikkojakin jo noin paljon!

Edit. Tosin tuo neuvolasi kertoma aikahaarukka ei oo oikee. 13+6 on viiminen luotettava päivä niskaturvotuksen mittaamiseen, mutta useinhan se aika annetaan jo aiemmin, jos viikot heittääkin.

Niin, täällä käydään samana päivänä verikokeissa niin siksi aiempi aikaväli. Moni tulee kauempaa niin ei sitten tarvi tehdä monta reissua.

No niin, soitin neuvolaan ja näkyi kuulemma, että ultralähete oli tehty mutta ei ollu lähteny mihinkään! Terkka soitti sitten samantien äitiyspolille ja sai onneks mulle vielä ajan ens maanantaille, jolloin on 11+5. Jos kaikki on ultrassa hyvin niin ehditään vielä ens viikolla sen jälkeen lomareissulle.:)

Hmmm...meilläkin ultra vasta viikolla 13+0 tasan.
On vaan monella tosi aikasin jo.
Nooh...samaan odotteluun menköön tämäkin. :happy:

12+6 (14.8) meilläkin ultra. Mieluummin olisin ottanu vähän aiemmin, mutta en jaksa alkaa venkslaamaan miehen ja mun kalenterien kanssa.

Takaisin