Np-ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ivy93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle ainaki viime kerralla soittivat naikkarilta ja siinä sovittiin ultra-aika.

28.07 aika nt-ultraan viikkoja silloin 12+1. Meille ainakin annettiin neuvolasta lappu,jossa oli paikallisen äippäpolin numerot ja sieltä sitten puhelimitse varattiin aikaa.

Jorviin esikoista oottaessa varasin ite, mutta mulle tuli naikkarilta vaan lappu että tervetuloa silloin ja silloin ja molemmat ultra-ajat siinä samassa. Miksiköhän ne on tehny meille erilailla, minttu? :o Eikä voi olla kiinni käytäntöjen muuttumisestakaan, kun mun kuopus ja sun esikoinen on saman ikäsiä.

En kyllä osaa sanoa. Mäki luulin silloin et olis tullu postissa ajat, mutta sit ne soittikin sieltä. En muista tuliko sit viel kirjeenä myös.

Minulla np-ultra 31.7, silloin 12+0...jos nyt sinne asti päästään, kun niukkaa tuhrua vuodelle.

Mulla ultra vasta 27.7. silloin viikkoja 13+1, jotenki myöhään kun edellisistä oon käynny 10-11 viikoilla. Etenki harmittaa kun 23.7 ois isompien lasten synttärit ja ois ollu kiva paljastaa tää ylläri..

Minulla myös ultra tasan 12+0 :) varhaisultrassa kun selvisi, että olen oletettua pidemmällä ja soitin neuvolaan niin he sanoivat, että täytyy siirtää aiemmaksi. Mikäli olisi pysynyt ensikäynnillä varattu aika niin olisin ollut silloin 13+2. Näin ainakin Pirkanmaalla!

^ Tuo suositus meillä ainakin oli. mulla on ens viikolla neuvola (9+1) ja silloin saan vasta lähetteen ultraan.

Mulla on ultra 2.8. Sillon ar-ultran mukaan 12+3. Alkuperäisen lasketun 13+0. Tuntuu, että tuohon on ikuisuus!

Eohän siihen enää kauaa oo! Kolme viikkoo! Ens viikolla alkaa jo kakkosella kuukaudenpäivät :o Ihan hätkähdin kun terkkari neuvolassa käski menee labraan ensi viikon perjantaina kun on 21. pvä ja mä heti kyseenalaistin, että voiko muka ollu jo tommonen päivä :D

Huomenna Np-ultra.. jännittää ihan uudet asiat nyt koska en aiemmin ole ollut näinkään pitkällä raskaudessa.. onko siellä kasvettu hyvin ja onko sitten sitä turvotusta.. niin kovasti toivon, että kaikki olis hyvin, kun mieskin tulee ekaa kertaa mukaan ultraan.

Kaikki hyvin ultrassa. Turvotus minimaalinen eli ei riskiä. [emoji4] oli ihana nähdä oikeasti vauvan näköinen siellä ruudulla, kaikki raajat, varpaat ja sormetkin näkyi <3 En vieläkään ymmärrä miten meillä voi mennä nyt hyvin kun aiemmin ollut niin vaikeita aikoja tämän asian tiimoilta.

Takaisin