Np-Ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jetsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Osaako oululaiset sanoa miten täällä nykyisin, tuleeko aika postissa vai varataan ko neuvolan kautta vai miten?

Eka neuvolassa antoivat np-ultra ajan. Verikokeet piti ite varata netistä aika nordlab kautta. Eka kerralla tuli monta aikaa kerralla, kesä ajan neuvola käynnit + tuo eka ultra.

Mulla on varmaan koko porukan viimeinen ultra, koska jouduin sitä vielä siirtämäänkin hieman eteenpäin kesälomareissun takia: eli ultraan vasta 20.7 :bored:

Mä tulinkin huhuilleen et onko monella jo tulevalla viikolla ultra!! Jännää!! Mä ootan vasta kutsua postitse, menee kuun vaihteeseen ehkä inasen ens kuun puolelle!!

Viimeks oli vasta 12+3 joka korjattiin et 12+0 mittojen mukaan. Nyt mennään vasta 9+2 et saa vielä tovin odotella!!!

Minulla just ennen juhannusta ultra ja viikkoja sitten tasan 12. Miten tämä aika tuntuu niiiiin pitkältä odottaa:D

Täällä pitäs oottaa vielä reilu kuukaus np-ultraan, veikkaan et menee heinäkuun puolivälin tietämille se aika. Tuntuu kauheen pitkältä oottaa :(

Meilläkin vasta heinäkuun 14. päivä np-ultra, ei mitenkään jaksais odottaa ! Onneks parin viikon päästä on vielä yks ar-ultra yksityisellä, niin ei sit silleen oo niin pitkä aika siihen, että taas näkee pikkusen :)

Mullakin taitaa mennä sinne heinäkuun puolen välin tietämille np-ultra ! :) Huomisen ar-ultran (jos kaikki on kunnossa ja pikkuinen matkassa) niin sen jälkeen soittelen np-ultra aikaa :)

Jep sama täällä. Tänää käyty neuvolassa ja verikokeissa ja nyt pitäis sit malttaa odottaa et posti tois kutsun :D

Oliko tänään jo np-ultra uutisia odotettavissa? :)

Meillä olis ollut 21.6 eli ens viikolla, mut oon tosiaa sillon töissä enkö mitenkään voi sitä pyytää vapaaks ku pitkä vuoro. Sain kättäriltä uuden ajan joka on viikoilla 13+1 eikä ollu varma onnistuuko enää sillon.. Päätin että mennään yksityiselle ja nyt pitäis keksiä missä pääsis edes semi halvalla:/

Eikö nämä ole työajalla käytäviä ultrat? Ainakin tiettyjen tes mukaan on. Eli jos sattuu työajalla eikä voi muutoin käydä. Toki tiedä miten kun itse olen päivätyössä ja koskee minua kun näitä ei voi muutoin käydä.

Oon samaa mieltä, et työajalla pitäs voida käydä nää ultrat. Ne kun kuuluu raskauden seurantaan ja vaikuttavat sekä äidin et sikiön raskauden aikaiseen hyvinvointiin:)

Täällä käytiin tänään np-ultrassa, viikkoja 10+4 ja mietiskelen tässä onko vähän liian aikaista.. turvotusta oli 0,8mm ja veriseulaan halusin myös vaikka tarvetta ei olekaan. Siitä ei vielä ole tuloksia tiedossa, eikä näinollen myöskään lopullista riskilukua mutta ihan hyvä mieli jäi ultrasta, siellä pikkuinen liikutteli käsiä ja jalkojaan nyt odotellaankin sitten vain rakenneultraa!

On kyllä aikaseen ollu tuo ultra, mut eiköhän se oo ihan oikein kerta se on tehty ja hyväksytty:)

Takaisin